- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
günaydın arkadaşlar evet büğün hava güzel yani engel yok akşam buluşuyoruz :rendeer:
günaydın arkadaşlar evet büğün hava güzel yani engel yok akşam buluşuyoruz :rendeer:
gunaydin abi:rendeer::rendeer:
heyecan varmı len parpi:queen::queen::queen:
qözüm çoq fena yau bu yavuzhanda cvp vermedi... nası yola çıkcaz yau?
...
arkadaşlar cadı uzaklaştırma almışale:
ale::salut::salut:
r:
r:
doğum günüm kutlu olsun
uzaklaştırma ne bu bildiğimiz okuldan uzaklaştırma gibimi![]()
teşekür ederim bundan böyle ben de aranızdayım okumakla kalmayıp bir de yacağım
parpiline doğum dünün kutlu olsun
hoşgeldin o zaman aramıza müsaitsen gel akşam tanışmış oluruz :rendeer::rendeer::rendeer:
parpiline doğum dünün kutlu olsun
koçum o geri gelirde sen evden uzaklaşırsan nasıl gelicem onu düşün bence :queen::queen::queen::queen:
teşekkürler:rendeer::rendeer:
nası yani abi anlamadım:queen::queen:
tanıtmadınki kendini ne bilim :silent:
hafiften akşam saatlerina yaklaşmanın sinirimi var :queen: ben hikmet malatyadan yani malatyalı
biraz sonra hikmet anlatır sana anlıyan anladı :queen::queen::queen:
uzun sürer abi şindi akşam anlatırım sana ben :cat: kim bu malatyalı tanıyan varmı arkadaş tanıtmıyorki kendini sanki ajan adam :queen:yaa abi anlat işete iki dakka:queen::queen: