- Konu Yazar
- #1
herkese merhabalar...bikaç saatlik üyeliğim war ...kendimi tanıtmadan direk sorumu sormam gerek az zaman kaldı çünkü..150 zat almak istiyorum ilk motorum olacak...kullanmadım bile motor ama almak istiyorum...artı we eksileri nelerdir...çok süpriz yapan bi model mi?tak biyere gidicem zaman .yandık lan inşalllah çalışır hadi bismillah..gibi yorumlar yapmam umarım..e tabi ucuz fazla bişe beklemiyorum.ama uçsunda demiyorum..gitsin sadece..3000 bin ytl we küsüratı davar ..param war..2005 2004 burgmanlar 4.500 5000 ytl arası değisiyo..sıfır bi mondi mi? ikinci el bi suzuki burgman mı?teşekkür..