Hayırlı olsun :rendeer::rendeer:
bak bak yemedi![]()
off bu jantları innovaya takıcan
Hayırlı olsun huceyn.Makine fenaaa :rendeer:
bu arada artık yarı izmirlisin plaka 35 le bittiğine göre![]()
plaka çok matrax olmuş hayırlı uğurlu olsun
tabby ki.sana olan sempatimden dolayı![]()
aşıksın bana biliyorum :mrgreen::mrgreen:
huceyn hayırLı oLsun.. Kaça aLdıysan ucuza aLmışsın :mrgreen:
BU arada SkyJetLer topiini boş bırakmassın dimi :silent: Bilgi ve tecrubeLerinden yararLanmak istiyoss.. bisi bırakmaaaa..!! :salut: :mrgreen:
len huceyn, sen bi fun clup kur en iyisi, biz senden eskiyiz, senin fanatiklerin daha çok... ben sana demiştim, seni mt il başkanı olarak yetiştirecem diye ama senin gözün sanırım türkiye temsilciliğinde....
yakışır ama.....![]()
Ulan bi ben alamadım şu CBR 125'i
Hayırlı olsun Hüseyin!!!
Kazasız belasız inşallah..
çok yakışıklı makine..Kazasız belasız inşallah :rendeer: