Sizce hangisi??

En iyi 600 cc SS motor


  • Kullanılan toplam oy
    38
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
Sizce 600 cc motorlardan en iisi nedir ? Lütfen ankete oy kullananlar yorumunu düşüncesinide paylaşırsa sevinirim!!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Ankete koymamışsın ama bence supersportlar içinde en iyisi Suzuki GSX-R 600.
Kendi motorum Honda CBR 600F.Fakat imkanım olursa ilk alıcağım motor kesinlikle GSX-R 600
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
ben tip olarak ninja'ya bayılıyorum, kendine has bir görüntüsü var. diğer japonlar sanki hep birbiriyle kardeş gibiler.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
6
peynır ekmek gıbı pıyasa da 600 rr var anket de de yıne favori. Eski makinem GSX-R 600 idi 600rr ıda kullandım.Beni kaile alan varsa GSX-R 600 derim
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
bence gsxr-600 gerek performans olarak gerekse estetik olarak oldukça iyi bir ss makina r6 daha güçlü, diyebilirsiniz fakat oturuş pozisyonu vs. oldukça yorucu üstelik fazla tecrübesi olmayan acemiler içinde 3 farklı modda çekiş ayarı var bu bence büyük bir + birazda şahsı düşüncem ama bence gsxr-600

Saygılar...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
Eğer en rahat yol alabileceğim diyosan içlerin de en rahatı 600F dir sanırım.Diğerleri birbirine çok yakın ama hepsi 600F e göre daha rahatsızdırlar.Rahatlık istiyorsan 600F,diğerlerinden de 600RR.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst