Bir Acemi Olarak Tavsiye Lütfen

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar damacana su işi yapıyorum. malum artan mazot fiyatları yüzünden dağıtım işini motosikletle yapmayı düşünüyorum fakat nasıl bi motor almalıyım bilmiyorum ne tür bi motorla 1 seferde 2 adet 19 lt lik damacana dağıtabilirim ?

şimdiden teşekkürler....

bu arada alacağım motosikletle ayda minimum 1500 km dolaşacağım bunuda belirtmek istedim değerlendirme açısından bi önemi varsa
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hani kanuniler warya mobilette tipli :) elden 2 vitesli kırmıızı oluyolar genelde :) Bizim buralarda 2 tane bağlıyolar arkasına onun :)

Senin de işine yarar :) Bu arada hoşgeldin :p
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
yzf r1 tam sana göre...bi litrelik sişelerle 19 sefer yaparsin ama ayni sürede tamamlarsın yzf r1=300+km\h:queen:

önce ne biliim bi slm versen hosgeldin filan desek:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya o mobilette tipi olsun istemiyorum aslında istememmin nedeni hem görünüşü hemde sorun çıkarıyor diye duydum başka bi şey önerebilirmisin ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
O zaman Mondialin Scooter larına bakacaksın :) Hem ucuz hem de bu işe uygun :) Rize de ona da 2 - 3 taneyi ayak koyulan yere bağlayıp ;arka koltuğa oturup sürenleri gördüm :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özürdilerim arkadaşlar hoşbulduk
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
arkadaşlar damacana su işi yapıyorum. malum artan mazot fiyatları yüzünden dağıtım işini motosikletle yapmayı düşünüyorum fakat nasıl bi motor almalıyım bilmiyorum ne tür bi motorla 1 seferde 2 adet 19 lt lik damacana dağıtabilirim ?

şimdiden teşekkürler....

bu arada alacağım motosikletle ayda minimum 1500 km dolaşacağım bunuda belirtmek istedim değerlendirme açısından bi önemi varsa

honda activaya yada beata 2 damacana sıgdırabilirsin heralde:)
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
scooter tarzi al önüne koyarsin...arkayada ona göre bi düzenek yapip iki tane götürürsün heralde
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
yaw şimdik sana ayak koyma yeri düz olacak , parçası ucuz olacak, bi çok yerini sen yapabilecen biş lazımmm...yani mondial, asya , yuan muan zuan zongshen vs vs made-in china bişi lazım... bide arkada bagaj takılan yeri şaseye bağlı olan bişi lazım ki onu söküp aynı noktalardan demir iki adet bidonun sığacağı bişi yapman gerek...
hımmmmm benim mondi 150 rf yi satiiim sana :):):):)
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
honda acitivia zaten damacana su işi yapanlar için özel üretilmiş bi motordur. Asıl amacaı damacan taşımaktır. Niye düşünüosunki bunu bu kadar:cherry:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
hocam bence mondial'e falan bulaşma. biz de zamanında servis işi için ilk çıktığında mondial almıştık. iki tane hem de. iki motor aynı anda hiç iş yapamadı çünkü biri çalışırken diğeri mutlaka tamirde oluyor.

Japon markaları da bu çin piyasasıyla başa çıkabilmek için çok ucuz modeller üretiyorlar zaten. vitesli bir cbf150 alıp, yanına bir demircide yaptırabileceğin iki aparatla iki damacana suyu taşıyabilirsin. ya da scooter düşünüyorsan honda beat, activa, Yamaha CygnusRS gibi modelleri tavsiye ederim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
honda acitivia zaten damacana su işi yapanlar için özel üretilmiş bi motordur. Asıl amacaı damacan taşımaktır. Niye düşünüosunki bunu bu kadar:cherry:

:queen::queen::queen:garibim activalarin nedir şu çektikleri sucularin kebapcilarin ellerinden:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
sağlam masraf etmeyeceğin az yakan ve taş gibi bi motor arıyorsan activa al derim arkadasın dediği gibi tam sucu kebabcı pizzacı motoru Saygılar
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Tabiki activa tarzı japon motor alacaksın.Arıza çıkarması halinde işlerin çok aksar.Çin işi motorlar da hakkaten çok bozuluyor:farao:
Geçende bir arkadaşla konuşuyorduk.Adam tutturmuş Dylan'ı sat araba al diyo.Araba çok masraflı dedim bende.Olur mu lan dedi.Motor kadar masraflı bir şey yok.Sonradan öğrendim ki arkadaşım bir ara fast-food'cuda çalışmış.Kuryelerinde de iki tane mondial varmış.Bu motorlar haftada üçer gün çalışıp durmadan arıza verip servise gidiyorlarmış.Adama ne kadar üsteledimse de benim motorun onlar gibi olmadığına ikna edemedim.Ama hiç olmazsa sen kulak ver burada yazılanlara.Çin alırsan 6 ayda motor haşat olur ve de işlerin aksayıp hep zarar edersin:farao:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Acaba scooter'ın arkasına römork bağlanıp çekilemez mi?

Hem daha güvenli olur, hem de daha fazla yük taşınabilir.

Sadece bir fikir...
 
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
213
ben cogunlukla honda actıva goruyorum sucularda hem cın malı motorlardan daha saglam ama bıraz pahalı onlara gore ama aldınmı kullanırsın nede olsa onda bazıları ıkı tane arkaya ıkı tanede bacaklarının arasına koyuyolar on tarafa gıdıyolar honda hayat onda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst