eski sevgilinizin doğumgünü nasıl bir süpriz yapardınız

Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
8
arkadaşlar eski erkek arkadaşınızın doğumgünü...onu unutamadınız ve ona bi süpriz yapmak istiyosunuz.. ya da sizin doğumgününüz eski sevgiliniz tarafından nasıl bi süpriz yapılmasını isterdiniz? ayrı şehirlerdesiniz...sizden uzakta....hadi size bi ipucu hepimiz gibi motor tutkusu var...belki bunun üzerine bişeyler bulursunuz.. ne bileyim hadi bana yardımcı olun biraz...:pale::pale:...şimdiden teşekkürler....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Siteden gs500'lü birinin eski kız arkadaşı burada sanki ::deliir::
Site sakinlerine duyurulur ::winkwink
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eski sevgilim neden bana süpriz yapsın ki , yeni erkek arkadaşına yapsın...
diyerek bütün romantizmi bozar , bütün moralleri kırarmışım :p
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Eski sevgilim neden bana süpriz yapsın ki , yeni erkek arkadaşına yapsın...
diyerek bütün romantizmi bozar , bütün moralleri kırarmışım :p

Cıvıma Görkem:p , geç sen şöyle kenara bakim. Yorum yapacaklara engel olma bari. :p
Amaç farklı burada baksana. :cherry:
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
8
arkadaşlar amaç falan farklı deil ama bozağı altında öküz aramak diye bi tabir vardır bilirsiniz sanırım...yardımlarınız için saolun....
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Öküz altında çok buzağı aradım ama, buzağı altında hiç öküz aramamıştım , iyi bir tecrübe oldu kendi adıma diye düşünmekteyim.:p ::146::
Hemen kızma yardım eden çıkar elbet, herkes benim gibi değil. :p
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
139
illa motorla ılgılı olmasın kısıtlama insanları :) kalıcı bi hedıye olsun ama her baktıgında senı hatırlasın :) mesela bi takvim matbaacılar yapıyorlar nettede var artık her aya ıstedıgın yazıyı ve resmı sen secıosun öle öle 1 yıllık bi takvım olusuyo :S :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ayşen sakın öyle bir şey yapma. Ayrıldık diyorum, artık seni sevmiyorum diyorum, peşimi bırak diyorum anlamıyor musun?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Önce düşünürüm eski sevgilim bana niye hediye alsın :) ( Eski sevgili olarak degil arkdaş olaraksa ayrı :mrgreen:)

Ama motorcuysa kask öneririm :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bana kendi El yazısıyla yazmış olduğu mektubu tarayıcıdan cıkartırım :) mail ile yollarım :mrgreen: okuyunca sok oLur :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar eski erkek arkadaşınızın doğumgünü...onu unutamadınız ve ona bi süpriz yapmak istiyosunuz.. ya da sizin doğumgününüz eski sevgiliniz tarafından nasıl bi süpriz yapılmasını isterdiniz? ayrı şehirlerdesiniz...sizden uzakta....hadi size bi ipucu hepimiz gibi motor tutkusu var...belki bunun üzerine bişeyler bulursunuz.. ne bileyim hadi bana yardımcı olun biraz...:pale::pale:...şimdiden teşekkürler....

Burada bir eski sevgiliyi unutamama vak'ası var;Patolojik bir durum.
Unutulmayan biri nasıl eski olabilir ki.
Bence ondan daha karizmatik bir motorcu bul.Sık sık gezilere çıkın.Gezi yazılarını da onun takıldığı sitelere gönder.O da kıskansın,sonra yeni motorcunun eski sevgilisi ol.Sonra o yeni motorcu senden daha güzel,daha zeki bir kız bulup artçı yapsın.
o da bir nevi intikam alayım derken yeni kıza aşık olsun.Herkes mutlu olsun..
not:Eski sevgililerim benim gibi bir adamı hatırlamak istemedikleri için sürpriz falan da yapmazlar,üstelik hakikaten eskidiler 20 sene filan geçti üzerinden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
pastadan hayabusa çıkartırım kız olsam:cherry:
ama en güzeli bir sürü motosikletli ayarlayıp güzel bir geziye çıkartırdım:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşlar eski erkek arkadaşınızın doğumgünü...onu unutamadınız ve ona bi süpriz yapmak istiyosunuz.. ya da sizin doğumgününüz eski sevgiliniz tarafından nasıl bi süpriz yapılmasını isterdiniz? ayrı şehirlerdesiniz...sizden uzakta....hadi size bi ipucu hepimiz gibi motor tutkusu var...belki bunun üzerine bişeyler bulursunuz.. ne bileyim hadi bana yardımcı olun biraz...:pale::pale:...şimdiden teşekkürler....

Ayşen sakın öyle bir şey yapma. Ayrıldık diyorum, artık seni sevmiyorum diyorum, peşimi bırak diyorum anlamıyor musun?

çok ii yaa :) ne oldu bu işin sonu :silent:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
eski sevgilime hediye alacam veya hediye beklicem o iş bitti dedim mi bitmiştir ne kadar sevsemde BİTMİŞTİR bu konuda vicdansızımdır
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
sorulan soru "eski sevgiliye hediye almalı mıyım?" değil ama hep öyleymiş gibi yazılmış.

illa motorla ilgili olacaksa masasında duracak 1/12 boyutlarında maket motosiklet olabilir sevdigi modelden. veya benim kız arkadaşım bana üzerinde motosiklet kabartması (aslında heykeli) olan bir duvar saati almıştı o tarz bir şey olabilir. takvim 1 yıl sonra atılır ama bunlar atılmaz.

motosikletle alakasız şeyler de olabilir. kaliteli hediyelikler satılan magazalarda çok ilginç zamazingolar (gadget) var. amaç ne olursa olsun romantik içeriği olmamasını öneririm zira her zaman ama her zaman: kovalanan kaçar.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
eski sevgilim se nie doğum gününde süpriz yapayım canım adı üstünde eskiii
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst