[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
domatesin çekirdeği kırmızı kırmızı , domatesin çekirdeği kırmızı kırmızı . loliiii bu topicin yıldızı yıldızı, loliiii bu topicin yıldızı yıldızı........


oyjjjjj yirim seni ben yirimmmm akşam ki mamamı buldum ben hehehe:queen:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DUYURU! burada konuşan yaratıklar eğer bir buluşmamızda konuşmayın varya vay halinize ona göre...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
mekana koşarak girilicek haberiniz olsun başı berna çekicekmiş...harika o harika
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben amuda kalkıp giricem sürü psikolocisine her zaman karşıyım da :queen:

dilin kemigi yok ki (:) agzı olan konuşuyo .. bidaha soylemem tamam :salut:

ayy tamam tamam paylaşımcı bi insan olarak bişii demicem bi daha :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mekana koşarak girilicek haberiniz olsun başı berna çekicekmiş...harika o harika

ahaa 23 kişi koşarak girecek (gerçekden gelirlerse millet) mekana aman yarabbi altta kalanın vay haline.. en sonda kalana nolucak peki:p
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ok gzl haber...sorumluluk ahibi bi arkadaş daha
1-yeşim
2-frantic

berna depoda benzin var mı yok mu diye nasıl kontrol ediyoduk ?? :D :D
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
ok gzl haber...sorumluluk ahibi bi arkadaş daha
1-yeşim
2-frantic

berna depoda benzin var mı yok mu diye nasıl kontrol ediyoduk ?? :D :D

puhahhahah çok kötüsün :
anlatiim arkadaşlar, biniyosunuz motorunuza benzinim kalmışmı acaba die soruyosunuz ve kalçayı sağa sola sallıyosunuz, şıkırt die ses geliosa benzin vardır, tısssss die sadece popo sallama sesi geliosa allah yarıdım etsin :D
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
jesse saçmalıyosun heral....tey allahım sanki telle konuştuk ta sen ölesine arkadaşının yanından duydun şimdi öle diysn
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bu çiftler tanışıyor buluşması degilmiydi ??????? ben dogru topictemiyim .. kafam karıştı bi yardımcı olursanız
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kuyu cadısı ne alaka anlamadım şimdi :s :D hahaa ok anladım anladım

bide bşy merak ediyrm senin nicki gördüğümden beri merak ediyorum o nası nick öle die..bi hikaysi var mı sende :D

çok hazin çok acı .. büyük büyük büyük büyük anneannesi . zamannında kuyuya düşmüş ... ailede isim degişmezmiş.. ölümsüz olsun diye işte bugünlere kadar gelmiş kuyu cadısı :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst