19/20 Temmuz çadırını Kap Gel öndere (apv 41)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Papaz kaçtı oynadım, herkesi havuza fırlattım geldim :)

Yapımda ve yayında emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederim..

İlk olarak Cengiz abime teşekkür tabiiki.. Bir ömür dost olmak seninle daha güzel Cengiz abi :)

İkinci olarak yine cengiz abimin ailesi.. Bütün bıktırma çabalarıma kayıtsız kalmışlardır :) Bu durumda bana yine yol görünüyor İzmir'e doğru :)))

Mt İzmir hepinize teşekkür ederim ilginiz alâkanızdan dolayı..
Tüm emekler için teşekkür ederim..

alp_tunay biraz kaçak oynadı ya hadi neyse.. bi seferliğine affediyorum kendisini :)
Planladığım gibi gitmedi hiç bişey... Çok ta moralim bozuktu.... Aslnda kaçmam ben....:cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bi seferliğine affettim zaten bi daha olmasın :)

Babababaaa..... Akşam neden inmediniz kordona?.... Ben bekledim haber vermenizi ama....:silent::silent:
Ev kuşu çıktınız başımıza.... İnsan kordona gelir bir pizza yiyip çay içmeden gidermi.... Haber vermeyi geçtik....:pr::pr::pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Babababaaa..... Akşam neden inmediniz kordona?.... Ben bekledim haber vermenizi ama....:silent::silent:
Ev kuşu çıktınız başımıza.... İnsan kordona gelir bir pizza yiyip çay içmeden gidermi.... Haber vermeyi geçtik....:pr::pr::pr:

Haber verme konusuna ben vakıf değilim :)

Eğer dışarı çıksaydık gün daha çabuk bitecekti..

Evde olunca sabahın beşine kadar okey monopoly çevirdik :)

Uykusuzluk çekiyorum halâ ama olsun değer:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Haber verme konusuna ben vakıf değilim :)

Eğer dışarı çıksaydık gün daha çabuk bitecekti..

Evde olunca sabahın beşine kadar okey monopoly çevirdik :)

Uykusuzluk çekiyorum halâ ama olsun değer:)

Bizim moruk çağırmıyo hadi sen neden çağırmadın.... :silent::silent:

neyse arayı soğutma.... Çabuk unuturuz biz.... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
en baştan başlarsak izmire PRENSES geldi :rendeer:

korumasını ve yaverini de almış gelmiş :wiinkk:
bizede bando ile karşılamak kaldı ( yüreğine sağlık muzaffer )

koruma yaverin kucağında

koruma devriyede

arabadan geyik muhabbetleri :p


baba geyik :silent:

buda en büyük baba :p

bizim malikaneden gece manzaraları



artık gündüze geçme zamanı BİZİ İZLEMEYE DEVAM EDİN devamı diğer yazıda
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz nerdeyiz ya?........... Tobe tooobe...... Koysana olm bizim resimleri.....:pr:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Bizim moruk çağırmıyo hadi sen neden çağırmadın.... :silent::silent:

neyse arayı soğutma.... Çabuk unuturuz biz.... :queen::queen:

Vallaa ben misafirdim bana düşmez çağırmak..

Hem cengiz abi uygun görse çağırırdı (kavgada söylenmez:mrgreen:):p

Unutulacağımı düşünmüyorum ama yine geleceğim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vallaa ben misafirdim bana düşmez çağırmak..

Hem cengiz abi uygun görse çağırırdı (kavgada söylenmez:mrgreen:):p

Unutulacağımı düşünmüyorum ama yine geleceğim :)

Demek uygun görmedi .....:salut::salut::salut:

Neyse... Ben bu topicten uçar..... :rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Demek uygun görmedi .....:salut::salut::salut:

Neyse... Ben bu topicten uçar..... :rendeer::rendeer:

gel buraya sana mangallar yakacağım semaverde çayda yapacağım :cat: küsmek yok sen yaşlısın diye rahatsız etmek istemedik :queen:

gündüz başladı sabah çok erken saat 05 45

siz yatın ben güvenliği sağlarım diyen güvenlik elemanı

ve 72 saat uykusuz ama mutlu güvenlik şefi

ve her ihtimale karşı hazır bekleyen güvenlik aracımız ( hızlıcesi desteği )

ilk akşam yemeği ( yaver yemekleri kontrol ediyor )

karmaçoma desteği ( motorcu dayanışması ve kardeşliği )

yaver yemekleri beğenmeyince kuru ekmeğe kaldık

YAZIKK

VEEEEEE en güzeli gece resimleri


belalı ikili :queen:

gecenin ileri saatleri

aklınca kendini sağlama aldı :queen:

bir kova suyu kafasına yedi zıpladı :p

işte altyapıdan yetişen GENÇ MT üyeleri :rendeer: ( seni seviyorum öcü :cat: )


buda aksi öğretmenleri PSİKOCESİ2 :queen:

TOP luca sabah sporu yapacaktık TOP u komşu kesmiş TOP suz kaldık :cherry:

sabah oldu uyanan uyanana


çayımızda hazır

kahvaltı resimleri AZZZZ SONRAAAAAA bekleyin anacımm :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Semaverimde meşhur oldu hani.... :p:p

grubun demirbaşı oldu artık semaver :rendeer:
işte kahvaltı resimleri



öğlen yemeğinden manzaralar ( mangal sucuk köfte semaver )


birazda havuz sefası :cat:



bu kadar yüzmeye acıktık yansın mangallar :cat:




ve günün sonuna yakın toparlanma çabaları :pale:


ve tüm hafta sonunun en mutlu çifti ( hatta tek çifti :queen:)

belki alakasız olacak ama buda bizim NECOTY :cat:yüreğinden gelen dövmesiyle

UNUTMADIK UNUTTURMAYACAĞIZ :cat::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ohh walla yakın mangalları yapın keyfi
sonrada fotoları koyup çektirn milletin canınııı:pr:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Bu organizasyonun tekrarını 4 gözle beklemekteyim Cengiz abiii:rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bir hafta dinlenelim sonrasında bir büyük bomba çalışmalarımız var BEKLEYİN :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fotolar için teşekkürler..... Güzel eğlenmişsiniz benden sonra... :cat: Kıskandım bak şimdi....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst