- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 169
ok dostum
gercekten rahatlattin beni
azönce denedim yapmadi demek arada bir filmler oluyor ama ben yinede yarin ararim icabindada 1000 bakiminda birseyler yapilir
ama gercekten kral motormus tüm arkadaslarim hayran kaldi :cherry:
gelismeleri sana aktaririm hoscakal:cat:
o benim eski motorumdada vardı, debriyaj kısmından geliyor o ses ve birşey tak diye yerine oturuyor sanki "debriyaj balatası olabilir" benim motorda eski motorum gibi bazende yapmıyor ama alıştım o ses gelmeden stop ederse tekrar calıştırıp stop ediyorum. korkacak birşey olucagını zannetmiyorum ama sen yinede ac bir sor neymiş o ses bizde bilelim hangi parcadan geldigini ve iyimi kotumu diye...
gercekten rahatlattin beni
azönce denedim yapmadi demek arada bir filmler oluyor ama ben yinede yarin ararim icabindada 1000 bakiminda birseyler yapilir
ama gercekten kral motormus tüm arkadaslarim hayran kaldi :cherry:
gelismeleri sana aktaririm hoscakal:cat: