[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var amma :pale:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
bende gelebililirim büyük ihtimalle :)
frantic bende okadarı bile yok :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var amma :pale:

Benim motor da 125'lik. Başka arkadaşlar da var düşük cc takılan. Aramızda sınıflara ayrılmıyoruz cc'ye göre. Rahat ol... :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var amma :pale:

sana yazdım cvp gel diye saçmalama öyle şey mi olur hepimiz arkadaşız
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Ölmezde sağ kalırsam,ve gelceğim ark la yolu bulabilirsek gelmeyi düşünüyorum florya dan gelcez:silent:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
şu buluşma tarihi 24ü olsa olmazmıydı?Cuma akşam yazlığa gideceğim.Neyse bir dahakine artık
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
bende gelebililirim büyük ihtimalle :)
frantic bende okadarı bile yok :p

biliyorum :p olmadı beraber gelirik zati çağlacım..


[I)
Alıntı:
frantic´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var amma
Benim motor da 125'lik. Başka arkadaşlar da var düşük cc takılan. Aramızda sınıflara ayrılmıyoruz cc'ye göre. Rahat ol... [/I]

yok ayrılmaktan değilde..Mesela organizeyi yapan büşrada ki motor çok hoşuma gitti..Neyse kısmetse gelicez..

bu arada saat kaç civarları orda olcaz..Normalde istanbulluyumda..silivriden gelicem ben direk yazlıktan.. Bide Kırmızı gül takıcam yakama anlayın beni diye :p
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka oda kapanmamış mydı ya?
ya da adı mı değişti öyle bişey olmuştu sanki..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
yok hiç bşy olduu yok yerinde ;)
yaw ne adamlarsınız dansözü duyunca hehehehehehe gelio gelio :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka oda gündüz vakti çay çorba beni sarmaz gece karanlığında rock ve alkol taraftarı varsa ben de varım :)
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Yaz bakalım beni de yaz. Başıma bir iş gelmez iki elim kana bulanmazsa bulunmak isterim. Büşra rakı borcunu unutmamışsındır inşallah.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bende katılmak isterdim fakat işlerden gelemiyorum inş birdahaki sefer ordayım hepinize iyi muhabbetler :rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
arkadaşlar mekanı bilmeyenler için en iyisi kadıköy rexxin önünde buluşma saatinde buluşmak
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
önemli olan cc büyüklüğü değil yüreginiz büyük olsun inşallah aranıza katılabiliirim ama pek sanmıyorum genede belki diyerek iii eglenceeler hepinizeee
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
arka oda gündüz vakti çay çorba beni sarmaz gece karanlığında rock ve alkol taraftarı varsa ben de varım :)

Eğer akşam kalabilirsen bizde orayı bulabilirsek kısaca rock me diyorum :bounce:Sitede rockcı olması güzel.Ama 1 bardaktan fazla içmeyiz biz gelirsek arkla çünkü yolumuz uzun ordan.polise şimdi ben dilimi çıkarıp kafa sallıcam sonra olmaz yani ayıp olur:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst