valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var ammaale:
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var ammaale:
bende gelebililirim büyük ihtimalle
frantic bende okadarı bile yok![]()
Ölmezde sağ kalırsam,ve gelceğim ark la yolu bulabilirsek gelmeyi düşünüyorum florya dan gelcez:silent:
bende gelebililirim büyük ihtimalle
frantic bende okadarı bile yok![]()
[I)
Alıntı:
frantic´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
valla arkadaşlar katılmayı isterim..Ama siteye yeni üyeyim..Bilmiyorum yabancılık çekmem gibi geliyo ama içimdeki her zmn ki gibi bi tereddüt var..+ hepinizin motoru sanırsam hayvanî şeyler..Bende bianchi'cik var amma
Benim motor da 125'lik. Başka arkadaşlar da var düşük cc takılan. Aramızda sınıflara ayrılmıyoruz cc'ye göre. Rahat ol... [/I]
çok eğlenceli olacak..dansözde olacak![]()
Yaz bakalım beni de yaz. Başıma bir iş gelmez iki elim kana bulanmazsa bulunmak isterim. Büşra rakı borcunu unutmamışsındır inşallah.
çok eğlenceli olacak..dansözde olacak![]()
arka oda gündüz vakti çay çorba beni sarmaz gece karanlığında rock ve alkol taraftarı varsa ben de varım![]()