darkmajo geçmiş olsun.yine şansın varmış.daha kötü olabilirdi.
bu rüzgar olayı benimde çok canımı sıkıyo.bir ıslak yol.bide rüzgar.çok tırsıyorum valla.tecrübesizlik biyana,motorunda fazla direnci yok arkadaşlar.tekerler zaten küçük bide hafif 100kg topu topu.market arabası gibi.
valla sahilde en sağdan gidiyodum.viraja geldik.rüzgar bi vurdu yandan (deniz tarafından) kendimi sol bariyerlere sıfır buldum.hiçbişi anlamadım valla.bianda oldu.allahtan yol boştu.artık temkinliyim.rüzgarlı yerlerde fazla basmıyorum...
cumartesi günü ilk bakıma soktum.tesadüf bizim mahallede suzuki yetkili servisi varmış.neyse bakımını yaptırdık.yağı tegişti.filtre değişti.buji değişti.civatalar sıkıldı.mekanik yerler spreyle yağlandı.bütün bakım boyunca başında bekledim.sizede tavsiyemdir.fazla rahatsız etmeden başında durun.takip edin.ben demesem filtreyi değiştirmiyodu.((bu arada diğer markaların 125lik lerinde yağ filtresi yokmuş bu yüzden biçok tamirci yağ filtresi deyince afallayıp kalıyo.))adam,daha yeni 1000km daha idare eder dedi.gözümle gördüm filtrede çok ince metal parçaları vardı.neyse değiştirdi sonra.bujide değişti rodajda çok düşük hızda kullanınca buji cok zarar görmüş.neyse bu arada motoruda gördüm.beyler aldığınız malla gurur duyun.bir işçilik var motorun içinde o biçim.yapmış gavurlar.tertemiz,bir kablo dışarda değil.herşey yerli yerinde.adam orda mondialleri gösterdi.rezalet.kablolar dışarda.bujiyi sökene kadar anamız ağlıyo diyo adam.orda anladım arkadaş.çindede yapılsa suzuki bu,gerisi tıraşş...
neyse adam şimdi rahatlıkla sürati artır dedi.motorun açılması gerekiyomuş.yoksa hantal olur dedi.bende uygun yerlerde 100-110 gördüm rahatlıkla.fazla agresif kullanmazsam bir depoyla çok rahat 200km yapıyorum.üstüne depoda 1 litre depoda kalıyo.benzinlikte fulllediğim zaman 5.5 litre alıyo.yani zorlasam daha fazla giderim ama ne gerek var.kalırız malırız yolda..
GARİP BİR OLAY... :queen: arkadaşlar olmaz OLMAZ demeyin.pazar günü taksimden çıktım e-5 te geliyorum.merter civarındayım.allah inandırsın kafama güvercin çarptı.

r:

yine allah korudu.60-70 le gidiyorum.en sağdayım.solumda az ilerde bi araba gidiyo.yine rüzgarlı hava tabi. :cyclopsan neyse bi güvercin çok anlamsız bi şekilde yolun üzerinden uçuyo.çokta alçaktan.üzerimize doğru hemde.neyse önümdeki arabaya çarpıcak zannediyorum.arabanın camından sıyırdı benim vizöre doğru geliyo.ama herşey 5-10 saniyede oluyo.sonra ani bi hareketle kafamı eğtim aşağı.buna rağmen kanatları kaskın tepesine çarptı.neyseki ucuz atlattık.suratımın ortasına çarptığını düşünemiyorum bile.. :silent:
VALLAH arkadaşlar herkes tamam okey diyo ama kimse bi gün bi yer kararlaştırmıyo.iş bana düştü ozaman.ağustosun ilk haftası yada ikinci haftası pazar günü sabah erkenden buluşalım.şöyle uzakça biyere gidip bi mangal falan olayına girip sonrada motorlara atlayıp doğa keşfine çıkalım derim ben.şöyle şile yada karadeniz taraflarında bildiğiniz güzel köy yada piknik alanı varsa yazın buraya karar verelim.sanırım ozamana kadar herkesin rodajı bitmiş oluyo.evet millet katılmak isteyen herkesi bekleriz...herkese kolay gelsin...:bounce: