3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Tam bi Şov Olmuş marmok :D ARtık Yalovada Daha İYi olucak Eminim. 19 unda ordaym bende :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
MT obasına gel,İsmi sedat olan elemanı bul,Tur atalım mı de :p
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Milli Maç Seyretmeye Gittik
61949338vj1.jpg


Barış abi kaldırıma çıktığım için kızdı, aşağı sıraladık motorları
39102526ba5.jpg


Club Fotolarına Devam
35869162ti8.jpg

31629605tm1.jpg

37169476vp8.jpg

69064094sc2.jpg


Cerrahi 3 yabancı uyruklu bayanın sağa çekip durduğunu görmüş, yardım edip edemeyeceğimizi merak etmiş, ondan durduyduk bir ara :p
56830973pz8.jpg


Kamp alanına geldiğimizde enerjimizde bir eksilme olmamıştı, kamp ortamına uygun bir foto çekilelim dedik
48863429oq8.jpg


Çocuum orda uyuma, hadi doğru odana :)
46040109ro4.jpg


V-Strom Enduro mudur? Değil midir? Test ettik :) (bu foto yoruma kapalıdır)
10qe4.jpg


Adana MT 'den qrar(Erhan) ve ahmetnr (Ahmet)
11xr5.jpg


Adana Obasına misafirde olduk
12rr0.jpg


Bu foto çekilirken Ahmet 'i dubadan seyrediyorduk, arkadan görmemiz sebebi ile ve de fotoğraf çektirdiği abla ile yaşadığı diyalog sebebiyle çok eğlendik.
13es1.jpg


Ogün 'de yoğun temposuna rağmen her fırsatta yanımızdaydı
14rm9.jpg


Ahmet küpe çok yakışmış :)
15qi3.jpg

kalp kalbe karşı derler sizleri seviyorum ...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Resimden belli olmuyorsa hemen bir dipnot geçeyim:
Taş gibi bir abimiz :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabıkı sedat:D:D yane barıs abı baska kım olabılırkı
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Olm sen ne bicim insansın :)
Yarasamısın nesin yatsana saat kac olmus :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
siteyi bilmemde birisini araya alıp msn de sıkıstırınca daha eglenceli bişi oluyor :queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
bak kaşım kaşım kaşınıyorsun haberin olsun :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Gürkan yazamıyor buraya sevgilisini salıyor üzerimize :p Ne günlere kaldık.. :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst