6 Temmuz İskenderun Motor Clubu- Antepliler Buluşması

Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
46
28271028.jpg

28271040.jpg

28271049.jpg

28271059.jpg

28271070.jpg

28271077.jpg

28271096.jpg

28271109.jpg

28271124.jpg

28271142.jpg

28271169.jpg

28271186.jpg

28271204.jpg

28271235.jpg

28271259.jpg

28271275.jpg

28271309.jpg

28271326.jpg

28271338.jpg

28271360.jpg

28271385.jpg

28271400.jpg

28271440.jpg

28271458.jpg

28271474.jpg

28271494.jpg

28271545.jpg

28271560.jpg

28271576.jpg

28271605.jpg

28271639.jpg

28271654.jpg

28271666.jpg

28271677.jpg

28271696.jpg

28271712.jpg

28271727.jpg

28271748.jpg

28271768.jpg

28271786.jpg

28271806.jpg

28271823.jpg

28271834.jpg

28271861.jpg

28271861.jpg

28271870.jpg

28271882.jpg

28271887.jpg

28271895.jpg

28271907.jpg

28271931.jpg

28272197.jpg

28271967.jpg

28271978.jpg

28271987.jpg

28272010.jpg

28272034.jpg

28272048.jpg

28272058.jpg

28272076.jpg

28272089.jpg

28272104.jpg

28272116.jpg

28272144.jpg

28272151.jpg

28272164.jpg

28272197.jpg

28272217.jpg

28272228.jpg

28272240.jpg

28272248.jpg

28272259.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
o kadar SS bir araya geliyor ama kimse tekteker yapmıyor mu ? :cyclopsan
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
46
yaptık ama video çekemedim bu sefer açıkcası :)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Böyle laflarla peynir gemisi yürüseydi Muzaffer abi tekteker mersine bile giderdi :p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
abilerim bende antepliyim hatayda bi ismail abimiz var ondan duydum bizimkilerin geldiğini fotolar çoq hoşuma gitti ama gezinin içeriği hakkında pek bi bilgim yhoq:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst