Yeni üye, Yeni motor, Yeni Heyecan , Bol Soru (:

Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
21
Arkadaşlar $imdi notere gidicem bu ruhsat işleri için vekaletname vermeye. Gitmişken kask korumalık gibi ekipmanlarımıda almak istiyorum. Anadolu yakasında sizin tawsiye edeceğiniz bir yer warmı? ucuz pahalı değilde sağlam kaliteli güvenilir bir yer ?
Birde forumda bulamadım ne tarz kask , mont, almak gerekir. Race'ye odaklanmıştım. Resimleri bile hazırdı gidip bunu istiyorum dicektik. Kısmet değişti işler :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar $imdi notere gidicem bu ruhsat işleri için vekaletname vermeye. Gitmişken kask korumalık gibi ekipmanlarımıda almak istiyorum. Anadolu yakasında sizin tawsiye edeceğiniz bir yer warmı? ucuz pahalı değilde sağlam kaliteli güvenilir bir yer ? :)

cevizlideki honda yetkili servisi konşuk motorda giyim kuşam çeşitleri bol..
tavsiye ederim.fiyatlarda uçuk değil..her şey var ve kaliteli..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlısı olsun.

Anadolu yakasında bildiğim pek bir yer yok benim açıkçası ama Okmeydanı'nda Feyizoğlu var. www.feyizoglu.com dan da ürünlerine bakabilirsin. Kask konusunda motorunun rengiyle uyumlu, senin de hoşuna gidecek kaliteli bir full face kask almanı öneririm. Feyizoğlu'nda LS2 diye bir kask satılıyor, fiyatı oldukça ucuz olmasına rağmen oldukça kaliteli. Forumda onunla ilgili bir başlıkta var. Mont olarakta Nic marka gayet güzel. Rev'it falan da var ama fiyatları uçuk. Kız arkadaşıma Nic aldık, 4 mevsim. Gayet memnun. Korumaları falan da baya kaliteli. Dizlik ve eldiven almayı da ihmal etme. Kendimden örnek vereyim, 19 Nisan'da kaza yapmıştım. Tam 3 kez ameliyat oldum (biri lokal anestezi). Üstümde koruma olarak yok yoktu. Korumasız olsaydım hayatta bile değildim şu an. O yüzden bunun bilincine varmış olman beni oldukça sevindirdi.

Tekrar hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsın umarım. Ehliyetin var dimi bu arada? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
21
Çok teşekkürler bilgilendirmeniz için.
atlantic geçmiş olsun ALLAH bi daha göstermesin hocam.
orası bana epey uzak :) bostancıdayım ben.
Ehliyetede bugün gidip yazılıcam. Ehliyeti almadan cıkmam zaten bir yere.
Anca bi ileri iki geri :)
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
İlk defa motor alacağım!!!

Selam dostlar... Yoğun trafik ve hergün trafikte geçen boşuna zamandan kurtulmak için aracımı emekli ediyorum ve motor almaya karar verdim... Ancak daha önce poz vermek için bile olsa motora binmiş değilim... 2 gündür araştırıyor forumları dolaşıyor ve ufak ufak fikir sahibi olmaya başladım... Kafamdaki motor honda cbr250... Ancak boyum ve kiloma uygun mudur bilemiyorum sırıtsın istemiyorum...1.83 boy ve 75 kiloyum... Bazen çevremde motora sığmayan yada ufak kalanları görüyorum ve komik oluyor... Bende bu hataya düşmek istemiyorum... Valla aklıma geldikçe kaamdakilere yazmaya çalışıyorum... Heee birde sıfır almaya daha yakınım ama 2 el almak ne derece sağlıklı olur riski ve avantajı nedir bilemiyorum... Yaş 30 ancak şimdi böyle bir hobi aklıma geldi buda ihtiyaçtan umarım bu dünya eğlencelidir :)
 
Katılım
11 Nis 2013
Mesajlar
475
Hos geldin kardes. Kask icin sahsen benim kullandigim AGV k-3 u oneririm. Motor icin hyo cok iyi bir karar degil bence. Birde Barkin Bayoglunun videolarini izlemeni tavsiye ederim
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
584
Selam dostlar... Yoğun trafik ve hergün trafikte geçen boşuna zamandan kurtulmak için aracımı emekli ediyorum ve motor almaya karar verdim... Ancak daha önce poz vermek için bile olsa motora binmiş değilim... 2 gündür araştırıyor forumları dolaşıyor ve ufak ufak fikir sahibi olmaya başladım... Kafamdaki motor honda cbr250... Ancak boyum ve kiloma uygun mudur bilemiyorum sırıtsın istemiyorum...1.83 boy ve 75 kiloyum... Bazen çevremde motora sığmayan yada ufak kalanları görüyorum ve komik oluyor... Bende bu hataya düşmek istemiyorum... Valla aklıma geldikçe kaamdakilere yazmaya çalışıyorum... Heee birde sıfır almaya daha yakınım ama 2 el almak ne derece sağlıklı olur riski ve avantajı nedir bilemiyorum... Yaş 30 ancak şimdi böyle bir hobi aklıma geldi buda ihtiyaçtan umarım bu dünya eğlencelidir :)

CBR 250 bence size uygun görünüyor. Müthiş bir hobidir motora binmek ancak size tavsiyem hepsinden önce Honda'nın eğitimlerine mutlaka ama mutlaka gitmenizdir.

GS1'e derhal gitmelisiniz motorunuza(Allah kısmet ederse) alıştıktan ve kullanmya başladıktan 1500 km sonrası hemen GS2'ye gitmeniz tavsiyem.

Ehliyet kurslarında öğretilen yanlışları düzeltmek zor oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst