Yağını kontrol ederek gidin. Sıcak havalar da yağ eksilebilir ne olur ne olmazOnun dışında motorunuza güvenin :cat:
Mola verdinmi yoksa hiç durmadanmı yaptın 300 km yi
Geçen hafta full bakım yaptırdım motosikletime ayrıca Ringli zincir taktırdım. İnşallah sorunsuz giderim.Ayrıca fotoları sizinle paylaşırım..:cat:
alakasız ama şu sirkecideki motorcuların telini bulabildiniz mi? orta ayaklık ihtiyacım had safhada .. belki orada bulabilirim. ya da başka bir yer var mı orta sehbadan bulabileceğim??
teşekkürler.
çok teşekkür ederim. bu dayanışmaya bayılıyorum....![]()
Sağolun arkadaşlar. Akdeniz tarafları süper. Yolda hiç sıkılmıyorsunuzylmzzz, oralarda yasayipta yol yapilmaz mi hic, Cennet gibi oralar...
Ellerine saglik, kartpostallık resimler olmus...![]()
Sağol Volki. Görüşemiyoruz...Süper çıkmış... :cat:
Teşekkür ederim sencanerÇok keyifLi görünüyor; kıskandım :cat:
Teşekkürleranılarm depreşti...........
Mola verdinmi yoksa hiç durmadanmı yaptın 300 km yi
Geçen hafta full bakım yaptırdım motosikletime ayrıca Ringli zincir taktırdım. İnşallah sorunsuz giderim.Ayrıca fotoları sizinle paylaşırım..:cat:
Fakat hiç durmadan da 300 km yapar twister :cat:
Ben 410km yaptım Dalaman/Alanya yolunda. 4 gün sonra dönüş yolunda depo 470.km'de yedeğe düştü.Yedek depoda 80km kadar gitmiştim bir denemede. Varın siz hesaplayın ekonomi ve performası.
:bounce: