Piyasa arastirmasi :)

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Merhabalar.. Yoktum uzun suredir yine geldim, zira bilgiye ihtiyacim var ve kaynagindan edineyim dedim :) yok olusumun sebeplerini aciklamak yerine yavas yavas buralarada donecegimi belirtsem affettirmis olurum kendimi sanirim.. Bu son derece duygusal ifadelerden sonra gelelim konuya :)

1998 model ve yukarisi CBR 1100 XX mi yoksa Kawasaki ZZR 1100 mu ? Soru cok basit.
Fikir verirken, aman hocam ölürsün 125 cc motordan 1100 cc'ye gecilir mi tarzi serzenislerde bulunmayin, bu uzun surelik yoklugumda neler yaptigimi, neleri kullandigimi, su an ne kullandigimi, nerelere gittigimi bilmiyorsunuz..
Onlari alacagina bilmemnenin bilmem ne modelini alsana, ona 8-10 bin YTL verecegine bilmemnenin sifirini alsana gibi tavsiyelerde de bulunmazsaniz sevinirim. Yada vazgectim emsal Sport Touring baska tavsiyeleriniz varsa da alabilirim.. Cok mu sey istedim, evet cok sey istedim :)
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
bencede özel mesajlarına bak hadi bak bak tamam. çok güzel öneriler var sana
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
bencede özel mesajlarına bak hadi bak bak tamam. çok güzel öneriler var sana

Sen avatarinda her hatun gordugune ozelden mesaj atip cinsiyet mi sorarsin.? O resimdeki xy kromozonu olan kisiyim ben.. Ama sen ondan da anlamazsin sanirim.. xx olanlar hatun olurlar diye ipucu vereyim sana, boylece abazan tavirlarini baskalarina yöneltirsin sanirim.. Anlamadigim sey su ki, sen esinle beraber mutlu bi aninda cektigin resmi burada avatar olarak kullansan ve dengesizin biri gelip tanisalim mi cinsiyet ne diye salakca bi özel mesaj atsa.. Tepkin ne olurdu? Neyse bozmicam gece gece kendimi..! uza aslanimm..!
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben CBR 1100 XX Süper blackbird'den yanayım... Teknik özelliklerinde daha üstün. Bir'de özel mesaj atıyorum bakarsın umarım.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
ooo kızışıyor topıc aman hocam argo kelımeler kullanmayalım kullananların cogunun sonunu bılıyoruz
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
1100 rakamına takıLı kaLınması şart değiLse onerebiLeceğim diğer bir modeL VFR 800 oLurdu sanırım,
iLLaki ikisi arası bi seçme şansım oLsa kawa yı seçerdim.. hep sempati duymuşumdur.. + ZZR bi efsanedir
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Lucas hain adam!! , aslinda ben sana bisiklet onerirdim ama ne ise:mrgreen:

Dostum CBR1100XX gercekten kalitennin konustugu bir motor. ZZR 1100 turkiyede cok sevilen bir motor ama iscilik kalite farki dedigin anda CBR1100 XX derim. Hatta gecen ay sahibinden com da balikesirde cok uygun fiyata vardi.
Senin kisiliginede az cok tanidigimdan Honda almani tavsiye ediyorum.

Bilmeyenler icin resimde koyalim

DSC02203.JPG



Sports_CBR1100XX_Super_Blackbird_05_l.jpg


ve hattaaaaa biraz CBR a kiyak gecip siyah rengini koyalim. Kullaniciyi yonlendirme yapiyoruz:mrgreen:

CBR1100XX_98(3).jpg



Not: O ozelden soru soran ruh hastasini yonetime havale et derim hic beklemeden. Densiz arkadasimiz bayan avina gelmis sitemize , boyle bir kisinin ne isi var icimizde?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
HONDA CBR 1100 AL DERİM BENDEDE VARDI SUPER Bİ MAKİNE BORDO ALMANI TAVSİYE EDERİM HATTA OLACAK SAHİBİNDENDE COK UYGUN FİYATA 98 99 MODEL:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
2 gunde konu hortlatilmis olmaz sanirim :) Benimde gonlum CBR 1100 XX den yana. Yok mudur koskoca motosiklet.net'de bu iki motordan herhangi birini kullanmis hic kimse.. Hic kimse bende ZZR 1100 vardi soyleydi, bende CBR 1100 xx vardi boyleydi demeyecek mi ?

1100 rakamına takıLı kaLınması şart değiLse onerebiLeceğim diğer bir modeL VFR 800 oLurdu sanırım,
iLLaki ikisi arası bi seçme şansım oLsa kawa yı seçerdim.. hep sempati duymuşumdur.. + ZZR bi efsanedir

Kalyo ZZR efsaneydi evet, ama parca sıkıntısı korkutuyor beni. VFR 800 de hos bi model olmasina karsin cok fazla tutulmamis ve piyasada pek bulunmayan bi model.. Neyse dusunmeye devam acelemiz yok :)

Meraktan soruyorum bosver benim senelerin motorculuk bilgimi yukardakilerden hangi motor SS ve hangisi ST . Cok merak ettimde. O koskoca kasanin hangisi SS :mrgreen:


Zeda sendeki monster scooter miydi :p (resimler icin saol dostum ayrica)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
2 gunde konu hortlatilmis olmaz sanirim :) Benimde gonlum CBR 1100 XX den yana. Yok mudur koskoca motosiklet.net'de bu iki motordan herhangi birini kullanmis hic kimse.. Hic kimse bende ZZR 1100 vardi soyleydi, bende CBR 1100 xx vardi boyleydi demeyecek mi ?



Kalyo ZZR efsaneydi evet, ama parca sıkıntısı korkutuyor beni. VFR 800 de hos bi model olmasina karsin cok fazla tutulmamis ve piyasada pek bulunmayan bi model.. Neyse dusunmeye devam acelemiz yok :)




Zeda sendeki monster scooter miydi :p (resimler icin saol dostum ayrica)

türkiye şartlarında biraz zor :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Sen avatarinda her hatun gordugune ozelden mesaj atip cinsiyet mi sorarsin.? O resimdeki xy kromozonu olan kisiyim ben.. Ama sen ondan da anlamazsin sanirim.. xx olanlar hatun olurlar diye ipucu vereyim sana, boylece abazan tavirlarini baskalarina yöneltirsin sanirim.. Anlamadigim sey su ki, sen esinle beraber mutlu bi aninda cektigin resmi burada avatar olarak kullansan ve dengesizin biri gelip tanisalim mi cinsiyet ne diye salakca bi özel mesaj atsa.. Tepkin ne olurdu? Neyse bozmicam gece gece kendimi..! uza aslanimm..!

Adamın avatarına bakarsan ne mal oldugunu anlarsın zaten. ::angry2::::angry2::::ranntign::ranntign::158::::158::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst