Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Arkadaşlar merhaba,
Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
tşk
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar merhaba,
Filtre temizle deyince aklıma geldide sorayım dedim. CBF yeni aldım ve kalsiktir zaten, arka sele kilidi sıkışmış. Dün az daha anahtarı kıracaktım. Arkaya doğru çevirince kask kilidi açılıyor, öne doğru santim oynamıyor.
Sele yi açmanın başka bir yolunu bilen var mı?
tşk

Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın:cat:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
181
Zaten öne doğru oynaması gerekmiyor.Anahtarı sağa çevirince alttaki pimi cekeceksin seleyi kaldıracaksın:cat:

:queen:

Aklıma da gelmedi değil. Dedim kendi kendime kek gibi anahtarı çevirmeye çalışıyorum ama santim oynamıyo nasıl bu kadar sıkışabilir diye. Benim kuzenin twistr ında öne çevriliyodu diye hatırlıyorum. Pimde göremedi ya, akşam bir deneyeyim.
Çok sagol...
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
8
ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
ya benimde abim twister almak istiyo ama bi yandan da hyosunglara gözü takılıyo siz ne dersiniz bu konuda

Honda'nın kalitesi, dengesi, yol tutuşu tartışılmaz. Şüphesizdir.
Hyosung GT250 Comet hiç kullanmadım nasip olmadı.
Fakat birisi çift silindir olduğu için 29 HP, birisi tek silindir olduğu için 22 HP..
Ayrıca HYOSUNG'un durumları baya karıştı. Doğrusu işin gerçeğini de bir türlü ögrenemedim.
Benim güç farkı olmasına rağmen tavsiyem HONDA'dan yana olacaktır..
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1
az önce cuma namazından çıkınca cbf 150 sahibine sordum; km de 90 ykr yakıyor dedi.
ark.Lar Çok merak ediyorum. nedir bu cbf ya da twisterlarınızın yakıt tüketimi?

depoyu doldordum ağzına kadar,bu benzinle 300 km yol gitti..

Normalde ,şehir dışı sakin kullanımda, dolu depo ile 400'ü geçmesi gerekir. En son geçen hafta Alanya -Dalaman + Dalyan falan, dolu depo ile tam 460 km yol yaptım yedeğe ondan sonra düştü.:cat: O kadar ekonomik yani.

ortalama hız ne kadardı? ben geçen hadta tam dolu depoyla 300 km gittim. ama hızım hep 120 civarıydı.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Gecen haftasonu ben de 320 km civarı yol gittim, yol sonunda benzinim hala bitmemisti.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
ben bugün gezimi tamamladım 1400 km gezmişim çerkezköy den çanakkale asos akçay kuşadası izmir manisa balıkesir morum hiçbir sorun çıkarmadı yakıtıda çok iyidi aynı hızla artçıyla cbf 250 ben ve vstrom dan daha az yaktı dağa ne olsun ben motordan çok memnunum honda hayat onda:)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi .Bakalım görüceğiz 2 hafta sonra 700 +700= 1400 km lik bir yolculuğa çıkacağım (istikamet KASTAMONU)
ne yakıyor sizinle paylaşırım Tabii çekeceğim fotoğraflarıda .Madem şunuda sorayım çift tırnaklı buji taktırıpta kullanan varsa yakıt konusunda nasıl olduğunu söyleyerse iyi olur .Saygılar İyiki varsınız motosikletçi arkadaşlarım hepinizi seviyorum:)
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
120
korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Arkadaşlar Geçen hafta motosiklete genel bakım yaptırdım usta motosiklete çift tırnaklı buji taktı bu daha az benzin yakar dedi
araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...

günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut hocam bakımda neler yapıldı ve kaça mâl oldu yazarsan sevinirim..

Hocam bakım olarak buji değişti hava filtresi temizlendi yağı değişti yağ filtresi değişti ayrıca bakım haricinde ringli zincir taktırdım
Bunlar bana
Buji 15 ytl
Yağ 25 ytl
Yağ filtresi 15 ytl
Ustalık25 ytl
Ayriyetten
Ringli zincir 80 ytl :cat:

araçlarda olsun motosikletlerde olsun sürekli çalışan parçalardan olan bujilerde bu sürekli çalışmanın verdiği hasara yedek parça sektöründe kıvılcım erozyonu denir.
eskiler bilirler 5-10bin kmde bujiler değişirdi.
halbuki gelişen motor teknolojileri ve yeni nesil araçlarda bakım süreleri oldukça uzamıştır..
eğer bujilerde bundan nasibini almamış olsa gaz emisyon değerleri artacaktı..
motor performansı azalıp katalizatör hasar görecekti.. ateşlemede sürekli kesiklik oluşacaktı elektrod aralıkları uzadığı için...

günümüzdeki çoklu tırnaklı bujilerin varlığının asıl amacı yakıt tasarrufu değil , bujilerin çalışma ömürlerini uzatmak olup ateşleme ile ilgili diğer aksamın hasar görmemesi içindir..
artık 50-60 bin km aralığına kadar bujiler çalışabiliyorlar..
motosikletlerde ise çoklu tırnaklılar geniş çaplı pistonlar üzerinde faydalı olabilirler..600 cc den düşük hacimli motorlarda,teknolojik anlamda eski tip motor düzeneği varsa bu bujilerin extra bir katma değeri olmayacaktır..

Sonuç olarak yakıtı az yada çok yakmasında bir etken yok diyorsunuz doğrumr....
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Haftasonu Alanya'daydım. Giderken 4 litre yaktı. Fakat dönüşte rampa ve rüzgar birleşince 5 litreye kadar yükseldi. 120 den aşağı pek düşmedim. Büyük motorlar uzun yolda daha avantajlı bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Bende İstanbuldan Kastamonuya gideceğim Yaklaşık gidiş geliş 1300 km ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim motosiklette ???

İciniz rahat olsun, motorunuza güvenin.Yagını kontrol ettikten sonra bir de zinciri yaglayın tamamdır. Ben bir seferde en fazla 450 km yaptım ve hicbir sorunla karsılasmadım.

Ama bir tavsiyede bulunmak istiyorum, selenin üzerine 1-2 kat sünger koyabilirsiniz...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst