Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
tamam o zaman karayılan sorun yoksa sen bilirsin

valla şu anda motor zımba gibi oldu çok serii gidiyor ayrıca motor tamiratını yapan arkadaş dün akşam motorun performansına bakmak için motoru biraz zorladı kendisi 65 kğ ben 80 kğ 2 kişi motor 100 km sürate ancak çıktı daha fazla gitmedi aslında yolda biraz kısaydı 100 km sürati gördük hemen sürati düşürdük yol kısa olduğu için 2 kişi için bu sürat nasıl sence bu arada ya benim yakıtım bayağı bir düştü dün 5 ytl'lik benzin aldım 50 km yol yaptım yani km'ye 10 kuruş falan yakıyor en çok hoşuma gidende bu oldu:queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
valla şu anda motor zımba gibi oldu çok serii gidiyor ayrıca motor tamiratını yapan arkadaş dün akşam motorun performansına bakmak için motoru biraz zorladı kendisi 65 kğ ben 80 kğ 2 kişi motor 100 km sürate ancak çıktı daha fazla gitmedi aslında yolda biraz kısaydı 100 km sürati gördük hemen sürati düşürdük yol kısa olduğu için 2 kişi için bu sürat nasıl sence bu arada ya benim yakıtım bayağı bir düştü dün 5 ytl'lik benzin aldım 50 km yol yaptım yani km'ye 10 kuruş falan yakıyor en çok hoşuma gidende bu oldu:queen::queen::queen:




fena değil daha ne olacak hem 2 kişi 100 yapıyorsa tamam ve yakıtın azaldığınada sevindim birde sen uzun düz yolda bas kendi başına birde öyle dene bakalım kaç yapacak ?:bounce:

wallah benim motorda 14300 km oldu halen aynı durumda ALLAHA ŞÜKÜR SAAT GİBİ UZUN ZAMANDAN BERİ BASMIYORDUM MOTORLA DEDİM BİRAZ ZORLAYALIM BAKALIM KAÇ YAPACAK DİYE Bİ BASTIM 100 - 105 ARASI FAZLA GİTMEDİ AMA MOTOR ACAYİP YOLDA YAYLANDI SANKİ UÇACAK GİBİ OLUYORDU AMA BUNLARIN İBRELERİNE BAKARAK ALDANMAMAK LAZIM 100 GEÇMİYOR AMA 100 DEN FAZLA GİİTTİĞİNE EMİNİM ASYA MOTORU KULLADIM Bİ BASTIM MOTOR 1 KM YOLDA HEMEN 140 GELİYOR YAAA DEDİM NE BOKTAN İŞ BU BÖLE YAWW YAPTIĞI HIZ GENE 70 TAŞ PATLASA ODA BELKİİİİ :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
fena değil daha ne olacak hem 2 kişi 100 yapıyorsa tamam ve yakıtın azaldığınada sevindim birde sen uzun düz yolda bas kendi başına birde öyle dene bakalım kaç yapacak ?:bounce:

wallah benim motorda 14300 km oldu halen aynı durumda ALLAHA ŞÜKÜR SAAT GİBİ UZUN ZAMANDAN BERİ BASMIYORDUM MOTORLA DEDİM BİRAZ ZORLAYALIM BAKALIM KAÇ YAPACAK DİYE Bİ BASTIM 100 - 105 ARASI FAZLA GİTMEDİ AMA MOTOR ACAYİP YOLDA YAYLANDI SANKİ UÇACAK GİBİ OLUYORDU AMA BUNLARIN İBRELERİNE BAKARAK ALDANMAMAK LAZIM 100 GEÇMİYOR AMA 100 DEN FAZLA GİİTTİĞİNE EMİNİM ASYA MOTORU KULLADIM Bİ BASTIM MOTOR 1 KM YOLDA HEMEN 140 GELİYOR YAAA DEDİM NE BOKTAN İŞ BU BÖLE YAWW YAPTIĞI HIZ GENE 70 TAŞ PATLASA ODA BELKİİİİ :queen:

motor 2.000 km'ye gelsin otobana çıkıcam bir de tek kişi basıcam bakalım tek kişi kaç yapacak ASYA motorlar dediğin gibi ibreleri çok tuhaf hemen 120-140'ı gösteriyor
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
WALLAH SEN BENCE DAHA FAZLA BEKLEME MOTORUN AÇILIŞI NASIL OLURSA MOTORDA O KADAR GİDER 100 GEÇMİYORSA ŞU AN Bİ DAHA NE KADAR BASARSAN BAS 100 Ü GEÇMEZ SEN ZORLA BAYA ŞÖYLE EN AZINDAN Bİ 125 GÖRMESİ LAZIM YENİYKEN YAWW ONDAN SONRA Bİ DAHA BASMANA GEREK YOK
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
hafta sonu otobana çıkıp deneyeceğim bakalım kaç basacak 2 kişi 100
yaptığına göre tek kişi tahminime göre 120 falan yapar heralde

sonucu buraya yazar bakalım ne olacak

bu arada yüksek hızlarda bu motorlarda dengesizlik oluyormu rüzgar çok etkiliyormu motoru.
bana bu konuda önereceğin bir şey varmı
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
şimdi nasıl desem sana direksiyonu çok sıkı tut herhangi bir tehlike hissettiğin anda rahat hareket et telaş yaparsan hemen yapışırsın yere wallah rüzgar tabikide etkiliyor hemde çok rüzgarda zaten motor gitmez basssanda motor u zorlarsın ama rüzgara karşı arkana alırsan rüzgarı uçarr herhaldee :queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
sağol ya uyardığın için aslında dün akşam 2 defa motoru zorladım tekbaşıma ilkinde 105 km'yi gördüm ikincisinde 100 km'yi gördüm ama çok fazla rüzgar vardı o yüzden daha fazla gitmedi birde gene yol kısa olduğu için hızımı düşürmek zorunda kaldım hafta sonu gündüz vakti deneyeceğim otobanda ne olacak bakalım
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
14350 km deyim 1 saat önce 2 kişi düz yolda rüzgara karşı baktımm 100 km yaptımm gayet iyi bir hız hala çok şükür süper ALLAHA ŞÜKÜR SAĞLAM ÇIKTI YAWWW
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
14350 km deyim 1 saat önce 2 kişi düz yolda rüzgara karşı baktımm 100 km yaptımm gayet iyi bir hız hala çok şükür süper ALLAHA ŞÜKÜR SAĞLAM ÇIKTI YAWWW

valla 2 kişiyle çok iyi bir hız.

ya benim km'saati arızalı aslında çalışıyor ama şöyle anlatayım 40 km hıza çıkana kadar ibre sallana sallana çıkıyor daha sonra düzeliyor acaba bu arızadan dolayımı 100 km hızın üstünü göstermiyor km saatim belkide 100'ün
üstüne çıkıyorumdur????????????? ne dersin olabilirmi
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1000. mesaj da benden olsun..:queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Banarlı valla 2 kişiyle çok iyi bir hız.

ya benim km'saati arızalı aslında çalışıyor ama şöyle anlatayım 40 km hıza çıkana kadar ibre sallana sallana çıkıyor daha sonra düzeliyor acaba bu arızadan dolayımı 100 km hızın üstünü göstermiyor km saatim belkide 100'ün
üstüne çıkıyorumdur????ne dersin olabilirmi sence
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Banarlı valla 2 kişiyle çok iyi bir hız.

ya benim km'saati arızalı aslında çalışıyor ama şöyle anlatayım 40 km hıza çıkana kadar ibre sallana sallana çıkıyor daha sonra düzeliyor acaba bu arızadan dolayımı 100 km hızın üstünü göstermiyor km saatim belkide 100'ün
üstüne çıkıyorumdur????ne dersin olabilirmi sence



wallah km telinin tekerleğe takıldığı yerdeki mekanizmada bişi olabilir birde sen km telinin takıldığı yer gevsemiş olabilir bi oraya bak bakalım ondan yapabilir iyi oturt yerine km saatinde bişi yok senin tek şey tekerleğe takılan yerdeki mekanizma veya km telinde bişi vardır gevsemiştir dediğim gibi dene bunları km saatinde bişi kesinlikle olamaz :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
yani sen diyorsun ki km saatin bozuk olsa hiç çalışmazmı demek istiyorsun

km teline baktırdım bişi yok dediler ama seninde dediğin gibi mekanizmada bişey olabilir inşallah km saatim değişmek zorunda kalmaz bir de servisle onun için uğraşmak zorunda kalmayayım adamlar çok anlayışsız hemen suçu benim üstüme atarlar sen bozmuşsun derler halbuki motoru ilk aldığımda böyleydi
km saati.bu ibre niye böyle sallanıyor diye sormuştum motoru ilk aldığımda o km telinden bir ara getir yaparız dediler daha yapacaklar:queen:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
öyle ya haklısın hepsi şerefisiz evet km saatin bozuk olsa
hiç çalışmaz tek yer tekerleğin takıldığı yerde var dır bişilerr
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
banarlı yanılmıyorsam sen motoruna cıvalı beyaz ampul takmıştın nasıl iyi aydınlatıyormu ben parkları beyaz yaptım tam istediğim gibi olmadı sönük kaldı biraz şimdide farlarımı beyaz yapmak istiyorum ama yolu aydınlatmaz sarı daha iyi diyorlar sen memnunmusun
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
KARAYILAN BİZDEN BAŞKA BİŞİ YAZAN YOK YAWWWW

DEDİĞİN DOĞRU IŞIKLI YANİ AYDINLIK ORTAM İYİ DEĞİL AMA YETERKİ KARANLIK OLSUN ÇAK UZUNLARI GÜNDÜZ GİBİ YAPIYOR ARABA FARI BOK YESİN YANINDA BEN O KADAR KESİN KONUŞUYORUM
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
KARAYILAN BİZDEN BAŞKA BİŞİ YAZAN YOK YAWWWW

DEDİĞİN DOĞRU IŞIKLI YANİ AYDINLIK ORTAM İYİ DEĞİL AMA YETERKİ KARANLIK OLSUN ÇAK UZUNLARI GÜNDÜZ GİBİ YAPIYOR ARABA FARI BOK YESİN YANINDA BEN O KADAR KESİN KONUŞUYORUM

hakkaten ya bizden başka kimse birşey yazmıyor.

ya zaten ışıklı aydınlık ortamda iyi olmasına gerek yok
uzunları yakınca gündüz gibi yapıyor diyorsun peki kısaları yakınca aydınlatmıyormu.

ayrıca kullandığın ampul'lerin markası ne fiyatı ucuzmu
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
wallah markasını bilmem normalde fiyatı 7.5 ytl tanesi kısalarda iyi ya aydınlatmaz olurmu hiçç
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
benim motor 100km'üstüne çıkmadı acaba diyorum ben bir ara motorun yakıtından şikayet ediyordum çok yakıyor diye motorcu arkadaşta karbüratörü ayarlamıştı az yaksın diye o yüzden çıkmıyor heralde
100km'nin üstüne ama yakıt çok düştü bence buna değer zaten yapıcam sürat en fazla 120
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst