- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,039
tamam o zaman karayılan sorun yoksa sen bilirsin
valla şu anda motor zımba gibi oldu çok serii gidiyor ayrıca motor tamiratını yapan arkadaş dün akşam motorun performansına bakmak için motoru biraz zorladı kendisi 65 kğ ben 80 kğ 2 kişi motor 100 km sürate ancak çıktı daha fazla gitmedi aslında yolda biraz kısaydı 100 km sürati gördük hemen sürati düşürdük yol kısa olduğu için 2 kişi için bu sürat nasıl sence bu arada ya benim yakıtım bayağı bir düştü dün 5 ytl'lik benzin aldım 50 km yol yaptım yani km'ye 10 kuruş falan yakıyor en çok hoşuma gidende bu oldu:queen::queen::queen: