Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 28 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,335
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abilerim,ablalarım,akranlarım
.
bu pazar malum Türkiye maçı var.
okan*style adlı dostumuzun evi boş. ve düşündük mt yi toplayıp evde maç keyfi yaşayalım dedik.
ev bostancı'da
gelmek isteyen olursa burdan ben geliyorum demesi yeterli.
hem tanışırız hem memleketimizi destekleriz hem de yenersek tura çıkarız. eğlenceli dakikalar yaşarız
toplaşma yerimiz caddebostan sahil olacaktır yine
yeme içme size ait
ev, televizyon,msn bizden
maç yiyecekleri dışında karın doyurmak için bişeyler de lazım. el birliğiyle sofra kurarız....
hadi bakalım. talepleri bekliyoruz... :rendeer:
bu pazar malum Türkiye maçı var.
okan*style adlı dostumuzun evi boş. ve düşündük mt yi toplayıp evde maç keyfi yaşayalım dedik.
ev bostancı'da
gelmek isteyen olursa burdan ben geliyorum demesi yeterli.
hem tanışırız hem memleketimizi destekleriz hem de yenersek tura çıkarız. eğlenceli dakikalar yaşarız
toplaşma yerimiz caddebostan sahil olacaktır yine
yeme içme size ait
ev, televizyon,msn bizden
maç yiyecekleri dışında karın doyurmak için bişeyler de lazım. el birliğiyle sofra kurarız....
hadi bakalım. talepleri bekliyoruz... :rendeer: