Suzuki GSR600'mü Honda CB600F hornet'mi sizce hangisi ?

Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda derim dostum
ama suzukide fena değil yanı karar vermek biraz zor üstatlara danışmak lazım
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
İkiside çok başarılı naked'lar. İkinci elde GSR600 bulmak daha kolay ve daha uygun fiyatlarda. Genel olarak bir değerlendirme yapılacak olursa tabiki Honda.
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
Görünüş olarak HONDA daha başarılı bence ama kullanmadan şu daha iyi denilemez.
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
114
Önce kendine mobilet alda kullanmayı öğren
Sonra baban verirse piaggioyu kullan diycem ama vermez daha bisiklet kullanamıyosun :p
600 lük makinayı alırsan baban kontak anahtarını bile vermez sana gerçi nasıl alacağında meçhul paran olsa önce mobilet alırsın kendine :p:p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Boyuna göre de tercih edebilirsin. GSR'ı kısa boylular da rahatça kullanabilir. Ama boyun uzunsa Hornet al derim ben..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
Boyuna göre de tercih edebilirsin. GSR'ı kısa boylular da rahatça kullanabilir. Ama boyun uzunsa Hornet al derim ben..

kız ne alakası var gsr 79 cm sele yüksekliği , hornet ise 80 cm , ama gsr nin daha kolay kullanılabilen bi motosiklet olduğunu duymuştum...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
honda hornet gsr600 kadar revaçta olamadı.
bunun pek çok sebepleri olabilir ama sonuçta gsr parçaları piyasada daha bol.
ancak abs li olanı se.öekte fayda var.
bir de ön cam meselesi;
ön cam olmadan naked motosikletlerde 170 km sonrasında rüzgardan resmen dayak yiyorsunuz.
ben, gsr yi çok seviyor olmama rağmen şu anda alacak olsam, yarı naked bile olsa kafa grenajı olan xj6 tarzı birşeyler düşünürdüm....

uzun yolda uzun boy gerçekten rüzgarı sorun kılıyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst