honda hornet gsr600 kadar revaçta olamadı.
bunun pek çok sebepleri olabilir ama sonuçta gsr parçaları piyasada daha bol.
ancak abs li olanı se.öekte fayda var.
bir de ön cam meselesi;
ön cam olmadan naked motosikletlerde 170 km sonrasında rüzgardan resmen dayak yiyorsunuz.
ben, gsr yi çok seviyor olmama rağmen şu anda alacak olsam, yarı naked bile olsa kafa grenajı olan xj6 tarzı birşeyler düşünürdüm....
uzun yolda uzun boy gerçekten rüzgarı sorun kılıyor
