- Katılım
- 16 Ağu 2006
- Mesajlar
- 175
- Konu Yazar
- #1
Milletçe severiz biz iki tekerleri..
Bazen ağır yüklerimizi taşırız..
Piknik olsun seyahat olsun sürekli iki tekerleri tercih ederiz
Sineksikletlerle boy gösteririz bazen..Yapılmıcak şeyler yaparız
r:
O kadar severiz ki iki tekerleri, resimlerini çekmekten kendimizi alamayız..
Sadece biz mi ? Hayvanlarımızında ilgi odağıdır çoğu zaman
Bilinçsizliğin ve cahilliğin esaretinde yaşarız bazen aşkımızı
ale:
Öyle bir aşk'tır ki o, neler yaptırmaz adama..
Bazen yoruluruz uzun yollarda..
Bazen de eş dost gezmek ister tabi.. :mrgreen:
Duyguların karıştığıda olur :cherry:
Tabi ki duygusaldır içimizdeki aşık..
Müziksiz de olmaz hani
Keyfimizden de ödün vermeyiz
Çıldırmışcasına da davranabiliriz :cyclopsan
Bazen boyundan büyük iş yaptırır bu aşk bize.. :queen:
An gelir tek aşkımız o olur.. (yoğun istek üzerine
)
Bitti.
Arkadaşlar sizler için kendi ellerimle hazırladım.Umarım hoşunuza gitmiştir.
Saygı ve sevgiler.
Bazen ağır yüklerimizi taşırız..
Piknik olsun seyahat olsun sürekli iki tekerleri tercih ederiz
Sineksikletlerle boy gösteririz bazen..Yapılmıcak şeyler yaparız
O kadar severiz ki iki tekerleri, resimlerini çekmekten kendimizi alamayız..
Sadece biz mi ? Hayvanlarımızında ilgi odağıdır çoğu zaman
Bilinçsizliğin ve cahilliğin esaretinde yaşarız bazen aşkımızı
Öyle bir aşk'tır ki o, neler yaptırmaz adama..
Bazen yoruluruz uzun yollarda..
Bazen de eş dost gezmek ister tabi.. :mrgreen:
Duyguların karıştığıda olur :cherry:
Tabi ki duygusaldır içimizdeki aşık..
Müziksiz de olmaz hani
Keyfimizden de ödün vermeyiz
Çıldırmışcasına da davranabiliriz :cyclopsan
Bazen boyundan büyük iş yaptırır bu aşk bize.. :queen:
An gelir tek aşkımız o olur.. (yoğun istek üzerine
Bitti.
Arkadaşlar sizler için kendi ellerimle hazırladım.Umarım hoşunuza gitmiştir.
Saygı ve sevgiler.
Son düzenleme: