[Ankara] 11 Haziran 2008 Çarşamba Buluşması İPTAL EDİLDİ!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu hafta tatile gidiyorum :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok çok önemli bir şey olmadığı sürece ben de artık sizlerle çarşambaları pek toplaşamayacağım.
Artık öncelik vermem gereken bazı şeyler var, bazı şeyleri de ihmal ettim, toparlanmalıyım :salut:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
196
ben bu hafta İstanbuldayım. katılamayacağım...

Çok çok önemli bir şey olmadığı sürece ben de artık sizlerle çarşambaları pek toplaşamayacağım.
Artık öncelik vermem gereken bazı şeyler var, bazı şeyleri de ihmal ettim, toparlanmalıyım :salut:

Eğer öncelik vermen gereken şeyleri çarşamba günü akşamında halledebileceksen, seni aramızda görmemek büyük bir boşluk doğuracak
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Baktım kimse gitmiyor ben gideyim dedim:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer öncelik vermen gereken şeyleri çarşamba günü akşamında halledebileceksen, seni aramızda görmemek büyük bir boşluk doğuracak

Elbette tek bir günde ya da tek bir çarşamba günü akşamı halledemem ama ufak ufak kaçmak lazım artık :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
ben de pek gelecek durumda değilim.ama alp tunay ismini görünce gelmeye çalışırım diye düşündüm.tabii ki alper arkadaşımız geyiğine yazmadıysa.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
Bende gelemeyeceğim . Her hafta her hafta olmuyor şunu ayda bir yapsak olmaz mı .
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
25
Benim ilk haftam ve izinli günüme denk geldiği için kaçırmıycam büyük bi aksilik çıkmazsa
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Bu sabah prensesim beneklerle uyandı. Su çiçeği çıkarıyor.:cyclopsan Telefon açıp tatlı şeyler yediği takdirde daha çabuk iyileceğini bildirdi bana. :mrgreen: Eğer durumu iyi olursa gelirim. Aksi takdirde evde onun tatlı nazını çekeceğim. :)
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bundan sonraki toplaşmalara gelemiyeceğimi bildirmek istedim! :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
bende bundan sonraki toplaşmalara gelemiyeceğimi bildirmek istedim! :wiinkk:


motorize ekip

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 217
Üyelik Tarihi: 19-08-07
Bulunduğu Yer: united kingdom
Motosikleti: SATTIM!
Kan Grubu: A Rh+

Dostum ne diyeceğimi şaşırdım. Motoru niye sattın? Bu konuda sevinelim mi? üzülelim mi?
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
25
bukadarmıyız_? :(
ben geliyorum diye gelmemezlik yapıyorsanız tamam ben gelmeyim diycem ama meraktan yine gelirim
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
benım sınavlarım daha bitmedi bu senede mezun olcagım bu sınavlar benım ıcın onemlı o yuzden gelemıorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst