- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #1
Tarih: 11.06.2008
Saat: 18.30
Yer: Anatolia Cafe

Saat: 18.30
Yer: Anatolia Cafe
Çok çok önemli bir şey olmadığı sürece ben de artık sizlerle çarşambaları pek toplaşamayacağım.
Artık öncelik vermem gereken bazı şeyler var, bazı şeyleri de ihmal ettim, toparlanmalıyım :salut:
kimse gelmezse ben tek giderim bilginiz olsun :cat:
Eğer öncelik vermen gereken şeyleri çarşamba günü akşamında halledebileceksen, seni aramızda görmemek büyük bir boşluk doğuracak
bende bundan sonraki toplaşmalara gelemiyeceğimi bildirmek istedim! :wiinkk:
bukadarmıyız_?
ben geliyorum diye gelmemezlik yapıyorsanız tamam ben gelmeyim diycem ama meraktan yine gelirim