Havran MT Dostları Çanakkale de Seyit Onbaşı'nın izlerini sürdü

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
178
moderin sucuk üclüsününü dört gözle bekliyoruz:bounce::bounce: pazar günü of of üf üf aman aman hocam rah mi abiye haber verelimmi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Eylem planı hemen ortalığa yayılmış bu ne hız yaw.:rendeer:
Mutto ile Rainbird sanki Zembeleği kurulmuş ok gibi hemen fırlıycak heee:queen: Çanakkale MT faaliyet bekliyormuş ta haberimiz yok hocalarından önce atlıyorlar maşallah:queen:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Hocam Erdal'ı unutmak olmaz. Yalnız ne hikmetse bir organizasyon oldu mu, herkesin birbirinden önce haberi oluyor:queen:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Hocam Erdal'ı unutmak olmaz. Yalnız ne hikmetse bir organizasyon oldu mu, herkesin birbirinden önce haberi oluyor:queen:

Muhittin tabiki "hepinizin içinde" Erdal da var Mehmet'te, kısaca senin ifadenle "modern sucuk üçlüsü" var, Sebahattin Hocamda var. Bunun dışında bize sayı bildirin. Pazar günü görüşmek dilegiyle.:cat::cherry:
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Necdet Hocam bugün Sebahattin Hocam ile birlikte konuştuğumuzda, Bayramiç'ten Ozanında bizimle beraber olacağını söylemişti. Bildiğim kadarıyla bir aksilik olmazsa kesin olan beş kişi var.
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Çok güzel bir gezi olmuş tebrik ederim valla..Umarım bir organizasyon ile bu yolu yine birlikte katederiz.
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Çanakkale tarihimizi tekrardan yaşattığınız için minnetarım sizlere!!
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Milletin işi çok.Okullar tatile yeni girdi.ÖSS derken hafta geçiverdi.:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
ALLAH mekanlarını cennet etsin ruhları şaad olsun bu vatan millet için tarihde eşi görürümemiş cesaretle şanlı bir zafer kazandılar.Onlar bu topraklar için canlarını verdiler!
Nasıl bırakalım biz bu toprakları bir avuç terörüstlere onların torunlarını emanetlerini katlettirelim.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Havran Motor Dostları buhafta sonu Çanakkale MT'yi Havran-Çınarlı Hanlar'da konuk etti.Dosslarla buluşup hasret giderdi.Fotoları Sebahattin Hocam yükleyecek.Gezimize katılan,emeği geçen tüm arkadaşlarımıza teşekkürler.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst