- Katılım
- 20 May 2008
- Mesajlar
- 142
ben artçı gelebilirimde şöyle birşey var ehliyet kursum 8:30 da biticek neyse otobüsle gelirim artık
ale:
yaw ne güzel toplanmışssınz yine bende olmak isterdim aranızda ama henüz motor alamadım bildiğiniz ikinci el today satan birileri varmı acaba?
yükseliş motordan sıfır km 2400ytl diyolar plaka ruhsat sigorta dahil
blacksnakemotors da vardı 1 tane oda satılmış 1500 idi fiyatı
e e e ,,, en son ben yazmısım! tabi bugun c.tesi herkes aleme akmıs ben yarın ki aof sınavına hazırlanıyorum:mrgreen:
e e e ,,, en son ben yazmısım! tabi bugun c.tesi herkes aleme akmıs ben yarın ki aof sınavına hazırlanıyorum:mrgreen:
nasılımm amaaaa.........manyak toparlamışım en beğendiğim fotolarım oldu, ama yüzümde hala şişlikler varrr inşallah onlarda geçecek.....:cat::cat::cat:
güzel bir sohbetti.bumdan sonra sanırım her cuma üsküdarda oluruz