[MT İZMİR] 30. Mayıs CUMA Atını Alan Üsküdar' a gelsin Buluşması.

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
ben artçı gelebilirimde şöyle birşey var ehliyet kursum 8:30 da biticek neyse otobüsle gelirim artık :pale:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Düşmesin anasayfadan... Birileri henüz görmemiştir vs.vs...

Güncel... :cat:

Arkadaşlar, benim yine acil işim çıktığı için gelemiyorum, şimdi belli oldu, gidip biletimi öne alayım bari... Sizlere iyi eğlenceler...

Görüşmek üzre...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
acil iş mi olur alicim, gitmesen olmaz mı?

ben hala kus adasındayım... birazdan yola cıkıp senin marmaris otobusunun onunu keserim....
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
Güzeldi ya =) oğuz abimlede tanıştık =)) teşekkürler bu güzel cuma günü için
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
if381g.jpg



2dm5bwj.jpg



http://i
31.tinypic.com/2exa2cn.jpg


o0unmu.jpg




um1yh.jpg



347hg5f.jpg


vex6k9.jpg


VAYYYY BEEEE NE HEYBET YAHUUU


yphr9.jpg




11rznzd.jpg




wmikux.jpg



2hdtyeg.jpg



zkhnb6.jpg


KARDEŞİM FİLMLERİ YAKACAKSIN NE BAKIŞ O YAAA


2vv4aif.jpg


MAŞALLAH DİYELİM NAZAR DEGMESİN =)

16ly1dy.jpg


zk3cow.jpg


1q24vp.jpg
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
benim 1 tane yarı arkam dönük fotom çıktı ama =) olsun =) güzel çekmişim ama =)
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
ixf59g.jpg


BUDA BENİM ASLAN OĞLUM

OLSUN azrail tişörtün gözüküyor ya ilk ğün için iyi sayılır

arkadaşlar ben yatıyorum uyanıklara iyi eglenceler uyuyacaklara iyi geceler
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
yaw ne güzel toplanmışssınz yine bende olmak isterdim aranızda ama henüz motor alamadım bildiğiniz ikinci el today satan birileri varmı acaba?
yükseliş motordan sıfır km 2400ytl diyolar plaka ruhsat sigorta dahil
blacksnakemotors da vardı 1 tane oda satılmış 1500 idi fiyatı
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
yaw ne güzel toplanmışssınz yine bende olmak isterdim aranızda ama henüz motor alamadım bildiğiniz ikinci el today satan birileri varmı acaba?
yükseliş motordan sıfır km 2400ytl diyolar plaka ruhsat sigorta dahil
blacksnakemotors da vardı 1 tane oda satılmış 1500 idi fiyatı

gelmek için motosiklete ihtiyac yokki baco bende otobüsle gittim =)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
nasılımm amaaaa.........:p:p:pmanyak toparlamışım en beğendiğim fotolarım oldu, ama yüzümde hala şişlikler varrr inşallah onlarda geçecek.....:cat::cat::cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
selamlar herkese, ben uglychild... vasconun cafedeyim onun nickinden yazayım dedim:)

Oguz abi fotolar icin sagolasın...

Davut seni ve Sule ablayı gormek cok guzel oldu... Masallah ın var kardesim...

bu arada Cesur ve Hızlı, Cesimiz yakıyor ortalıgı ne de olsa ona dövme yaparak hayatının tarzını yakalama fırsatı sundum ona:mrgreen:

Hızlı cesi yeni imajınla yakıyosun ortalıgı, tam Bodrumluk oldun.. gelde şeklinden faydalanalım:rendeer:

bu üskğüdar toplantısı uzun bi süreligine son toplantım olacak, artık Bodrum da sahalarda olacagım yine.. gelirseniz gorusuruz...



Stain sabah ki karsılama ve kahveler icin tesekurler... umarım babandan benim yüzümden dayak yememissindir:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
e e e ,,, en son ben yazmısım! tabi bugun c.tesi herkes aleme akmıs ben yarın ki aof sınavına hazırlanıyorum:mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
e e e ,,, en son ben yazmısım! tabi bugun c.tesi herkes aleme akmıs ben yarın ki aof sınavına hazırlanıyorum:mrgreen:

işallah sınaz iyi geçmiştir kardeşim sen ZEKİİİİİ çocuksun yani delikanlısın yaa yani adam gibi adamsın ...hadi hadi bu gazla çeşmeye 20 dk varırsın ....
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
birdakika bende c.tesi c.tesi evde takılanlardanımmm.....:pr::pr::pr:

ama bilin bakalım ne yapıyorum ağzınız sulanabilir ama beni affedinn....:cherry::cherry::cherry:

pınar hanım finallere çalışırken bende tansaştan hazır kadayıfımı aldım sütlü şurubunu hazırlayacağım az sonra valla canı çekenler davetlimdir izmir körfezi manzaralı ama dağ başındaki evimin balkonundan:pr: manzaranın zevki eşliğinde sütlü kadayıfımızın tadına bakabilirizzz....:cherry:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
nasılımm amaaaa.........:p:p:pmanyak toparlamışım en beğendiğim fotolarım oldu, ama yüzümde hala şişlikler varrr inşallah onlarda geçecek.....:cat::cat::cat:

geçer be kardeşim inşallah eski haline dünersin o kadar da şişdeyil yani.:bounce: kardeşim her zaman karizma 10 numara :cat::rendeer: :rendeer:eek:ğuz abi fotolar için sanada teşekürler elline sağlık süper çıkmış yengeyede sellamlar .
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel bir sohbetti.bumdan sonra sanırım her cuma üsküdarda oluruz
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
güzel bir sohbetti.bumdan sonra sanırım her cuma üsküdarda oluruz

atımızı alıp gelelimde çaylar kaçakmıydı agzım buruştu valla ama daha kalabalık olsaydık daha gır gır şamata olurdu abi gitar çalarsanız ben kızların gitarını getiririm bakarsın daha sonra çimlerin üzerinde hep beraber solo sarkılar falan yaparız:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst