[İstanbul MT]30 Mayıs Cuma Bakırköy açık hava buluşması

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
evet arkadaşlar çok güzel be geziydi...herkeze teşekkrler vasco seni bekledik ama gelmedin :):)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Cafe'yle tuvalet arasında git gel yaptık çok uzun yoldu güzel bi gezi oldu dolayısıyla :p virajlar keskindi :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
merhaba arkadaşlar..

herkese ayrı ayrı teşekkür ederiz. Aye ve Ertech'de ayrıca ;) bu arada resimler nerrrrrrrrreeeeeeeeedeeeeeeeeeee?
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bende herkese teşekkür ederim çok güzel bir ortamdı.:rendeer:

Ayrıca Alper abiye teşekkürler beni buraktığı için zahmet oldu.:rendeer:

Herkes çok sıcak kanlıydı yabancılık çekmedim bile:mrgreen:

Onlar Yeşilköy e geçtiler Bakırköyden geç gelirler herhalde...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Bende herkese teşekkür ederim çok güzel bir ortamdı.:rendeer:

Ayrıca Alper abiye teşekkürler beni buraktığı için zahmet oldu.:rendeer:

Herkes çok sıcak kanlıydı yabancılık çekmedim bile:mrgreen:

Onlar Yeşilköy e geçtiler Bakırköyden geç gelirler herhalde...

yeşilköyde fazla kalmadık 11de dagıldık :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sen daha yeni mi geldin ilhan ((:)

yolda depoya falan oturmadın inşallah ??
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
sen daha yeni mi geldin ilhan ((:)

yolda depoya falan oturmadın inşallah ??

ewt yolu kaybettım izmitten bursa ordan canakkale ordan b.düzü yaptım :p arkadaslarla bıraz parkta sohbet ettık
walla bızım buraya gelınce ilk iş olarak depoya oturmayı denedım :D bi daha bulusmalara gelmıcem kötü örnek oluosunuz :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
saat 11'de mekana vardigimda yerinizde yeller esiyordu. Gec kalmisim birazcik...

Baya da yol tepmistim... :salut:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ewt yolu kaybettım izmitten bursa ordan canakkale ordan b.düzü yaptım :p arkadaslarla bıraz parkta sohbet ettık
walla bızım buraya gelınce ilk iş olarak depoya oturmayı denedım :D bi daha bulusmalara gelmıcem kötü örnek oluosunuz :p

sana dedim dimi gösteriyim diye (:) ama rahat oluyor dimi :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
sana dedim dimi gösteriyim diye (:) ama rahat oluyor dimi :queen::queen:
çok komik bişi bu depoya oturmak :D merak ettiğim şey birden önüme bişi çıkarsa ne olcak :D
saat 11'de mekana vardigimda yerinizde yeller esiyordu. Gec kalmisim birazcik...

Baya da yol tepmistim... :salut:

bayagı gec kalmıssın :) bende 9.45 gibi ordaydım dagılmaya baslamıslardı :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
çok komik bişi bu depoya oturmak :D merak ettiğim şey birden önüme bişi çıkarsa ne olcak :D

olm zaten incecik motor kay arkaya sık freni dur ben mi söyleyim sana bunnarı artık ....((:)

sen önce o plakandaki şeritleri çıkar :queen::queen::queen: sonra konuşalım bunnarı .


yarın gel stopie yapmayı ögretiim :cat::bounce::farao:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
olm zaten incecik motor kay arkaya sık freni dur ben mi söyleyim sana bunnarı artık ....((:)

sen önce o plakandaki şeritleri çıkar :queen::queen::queen: sonra konuşalım bunnarı .


yarın gel stopie yapmayı ögretiim :cat::bounce::farao:

yarın bi işe depo üstünde gidimde bakim ne dıcekelr :queen:
ne ıstıon plakamdan cem abi kıskandıysan söyle senınkınede yapım :D
yapanlar yapıo ama benım ıncecık tekerle stopıe yapabılcegımı sanmıom :D bi dahaki buluşmadada onu ogretırsın :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
olm zaten incecik motor kay arkaya sık freni dur ben mi söyleyim sana bunnarı artık ....((:)

sen önce o plakandaki şeritleri çıkar :queen::queen::queen: sonra konuşalım bunnarı .


yarın gel stopie yapmayı ögretiim :cat::bounce::farao:

ilhan sakın dediklerine inanma kandırmaca bunlar :queen: sana bunları öğreticem diyip makinanı pert edicek:queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
arkadaşlar 10 dakika sonra resimler Bakırköy yeşilköy resimleri adı altında gelecek . Aslında dün geceden yüklenecekti ama yeşilköy mevzuundan dolayı gecikme oldu bekliyenlerden özür dileriz:salut:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
günaydın arkadaşlar dün akşam gelen herkese teşekkürlerimi sunarım:rendeer:

ancak mekanın bize karşı takınmış olduğu durumdan dolayı hepinizden özür dilerim:pale:
tam bir fiyasko oldu:farao: ve erken kalkmak durumunda kaldık hepinizden özür dilerim
bir dahaki organizasyonda bu tür bi durum yaşanmayacak
güzel bi buluşma oldu aslında taaa izmitten dostlarımızda geldi taa izmirden ümmet abimizde geldi sağolsun tabi karşı yakadan gelen dostlarımızıda unutmadık hepinize teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:

saat 11'de mekana vardigimda yerinizde yeller esiyordu. Gec kalmisim birazcik...

Baya da yol tepmistim... :salut:
keşke özelden mesajlaşsaydık dostum sana cebimi verirdim gelirdim seni almaya çok üzüldüm şimdi:pale::salut:
inş. bi daha ki buluşmada telafi ederim bunu
mekan sahiplerinin beni kenara çekip zırt pırt bişi yiyin bişey için nargile için yer işgal ediyosunuz demesinden dolayı erken kalkmak zorunda kaldık:farao:
kusurumuza bakma:pale:

bayagı gec kalmıssın :) bende 9.45 gibi ordaydım dagılmaya baslamıslardı :)

dağılma konusunu yukarı yazdım kardeş:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst