evet arkadaşlar çok güzel be geziydi...herkeze teşekkrler vasco seni bekledik ama gelmedin![]()
Bende herkese teşekkür ederim çok güzel bir ortamdı.:rendeer:
Ayrıca Alper abiye teşekkürler beni buraktığı için zahmet oldu.:rendeer:
Herkes çok sıcak kanlıydı yabancılık çekmedim bile:mrgreen:
Onlar Yeşilköy e geçtiler Bakırköyden geç gelirler herhalde...
kankilerim olmadan gitmem diyo kız anlayın işte siz kasıyonuz herhalde kızı![]()
sen daha yeni mi geldin ilhan ((![]()
yolda depoya falan oturmadın inşallah ??
ewt yolu kaybettım izmitten bursa ordan canakkale ordan b.düzü yaptımarkadaslarla bıraz parkta sohbet ettık
walla bızım buraya gelınce ilk iş olarak depoya oturmayı denedımbi daha bulusmalara gelmıcem kötü örnek oluosunuz
![]()
çok komik bişi bu depoya oturmaksana dedim dimi gösteriyim diye (ama rahat oluyor dimi :queen::queen:
saat 11'de mekana vardigimda yerinizde yeller esiyordu. Gec kalmisim birazcik...
Baya da yol tepmistim... :salut:
çok komik bişi bu depoya oturmakmerak ettiğim şey birden önüme bişi çıkarsa ne olcak
![]()
olm zaten incecik motor kay arkaya sık freni dur ben mi söyleyim sana bunnarı artık ....((
sen önce o plakandaki şeritleri çıkar :queen::queen::queen: sonra konuşalım bunnarı .
yarın gel stopie yapmayı ögretiim :cat::bounce::farao:
Yok ondan değil, zamanlama kötü..
Bırakmam kankimi tabii ayecan nireye ben oraya:queen:
olm zaten incecik motor kay arkaya sık freni dur ben mi söyleyim sana bunnarı artık ....((
sen önce o plakandaki şeritleri çıkar :queen::queen::queen: sonra konuşalım bunnarı .
yarın gel stopie yapmayı ögretiim :cat::bounce::farao:
keşke özelden mesajlaşsaydık dostum sana cebimi verirdim gelirdim seni almaya çok üzüldüm şimdisaat 11'de mekana vardigimda yerinizde yeller esiyordu. Gec kalmisim birazcik...
Baya da yol tepmistim... :salut:
bayagı gec kalmıssınbende 9.45 gibi ordaydım dagılmaya baslamıslardı
![]()
ayecan oradaydı tucecancım:cherry: