kymco agility city mi kymco süper 8 mi?

kymcocular hangi scooterı beğenir satın alır ve neden?


  • Kullanılan toplam oy
    12
  • Anket kapatılmış .
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
66
yeni agility süper 8 e dikkat çekenlerin aklını çelecek gibi ne dersniz
?
yeni agility 125 city de sele yüksekliği artmış arka fren de disk olmuş
boy 12 cm daha uzamış en ve yükseklik te uzamış
tekerlekler büyümüş
motor daha spor olmuş ama süper 8 daha agresif ve hoş ancak aradaki 900 ytl lik farka değer mi tartışılır?
tercih meselesi zevlerle alakalı ama yinede fikri ollar söylerse hangisi tercih edilmeli diye.linklerden incelerseniz daha iyi fikir verirsiniz.
ayrıca aradaki 900 ytl lik fark sanırım satışta 2. ellerde bize geri dönmeyecektir bilmem haksız mıyım?


bu arada yeni agility veya süper 8 almış kullana veya kullananlarla konuşan varsa yazsın
saygılar
http://www.kymco.com.tr/html/agility125city.html

http://www.kymco.com.tr/html/super8.html

SUPER 8

--------------------------------------------------------------------------------

Ölçüler 1940 x 745 x 1220
Ağırlık (kg) 117
Motor Tipi Tek silindir 4 zamanlı
Soğutma Sistemi Hava
Şanzıman CVT
Motor Hacmi (cm³) 124,6
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi 6
Yağ Kapasitesi 1
Sele Yüksekliği 780
Max. Güç (Hp/d/d) 9.6 / 8000
Max. Tork (Nm/d/d) 9.3 / 6000
Frenler Ön / Arka Disk / Kampana
Tekerlek Ölçüsü Ön 120 / 80 - 14
Tekerlek Ölçüsü Arka 120 / 80 - 14


---------------------------------------------

AGILITY CITY 125

--------------------------------------------------------------------------------

Ölçüler 2040 x 740 x 1240
Ağırlık (kg) 100
Motor Tipi 4 Zamanlı
Soğutma Sistemi Hava
Şanzıman CVT
Motor Hacmi (cm³) 125cc
Ateşleme Tipi CDI
Yakıt Kapasitesi 6
Yağ Kapasitesi -
Sele Yüksekliği -
Max. Güç (Hp/d/d) 9.5Bg / 7500dev/dk
Max. Tork (Nm/d/d) 9.8
Frenler Ön / Arka Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön 100/80-16
Tekerlek Ölçüsü Arka 120/80-16
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Kymco Agility city 125'i çok beğendim. Agility'de ne eksik varsa city'de tamamlamışlar. Biraz piyasaya oturmaya başladığı zamanlar almayı düşünüyorum. Super 8 fazla hoşuma gitmedi, Yamaha takliti gibi geldi bana...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Aradaki 900 YTL'lik fark standart Agility ile sanırım. Yeni Agility City'nin fiyatı henüz belli değil. Ben super 8 ile eski Agility'i yanyana bayide gördüm. Süper 8 baya bir iri duruyor. Fakat Agility City 17" jantları ile daha iyi olur gibi.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Agility city nin fiyatı henüz belli değil. O 900 ytl lik fark agility 125 ile super8 arasında var.
Agility city nin Super8 den pahalı olacağı kesin.
E bu yüzden şıklar çok saçma olmuş. Hiçbirine oy veremedim. :)
Ama agility city yi alırdım. Sırf 16" jantlar için. :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Agility City'i yakından görmek lazım.

Motoru görmeden birşeyler konuşmak için erken.

Fotolar yanıltıcı olabilir bazen.

Fiyatınında aşağı yukarı 3000-3250 ytl gibi bir aralıkta olacağını tahmin ediyorum.

Super8 benim için fazlaca süslü bir motor.

Agility City gibi sade bir modelin çıkması iyi olmuş. Sırf büyük jantlara sahip diye Super8 tek seçenek olmayacak yani.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
şimdi bak :) agilityi'de 125lik olmasına rağmen 80 km/h son ibre koymuş. ben tavsiye etmem :) super-8 de 140 km/h ibre var ve de kanuni'nin deer'ine benziyo yani oldukça havalı görünüyor. üstelik süper-8, teknik verilerde bi kaç noktada tekerlek ölçüsü vs. agility'den ağır basıyor :) ben super-8 almanı tavsiye ederim :)
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Yanlış bi bilgilendirme var... Agility lerde gördüğün 80 ibre mil hesabıdır... Agility lerin kadranı 140 dır ve rahat 120 görürsün ;)

Ben olsaydım Agility City alırdım... Super 8 fazla süslü . Agility ilk versiyonuyla kendini kanıtlamış,2.siyle zirveye oynar 125cc scooter larda.

Ben alırken city modeli sadece fuarda tanıtılmış ve concept haldeydi... Şuan alıyor olsaydım yeni kasa Agility alırdım...

Kendi Agility mden de çok memnunum. Bayii bana eskiyi getir yeniyi götür demedikçe Agility den vazgeçmem. Hatta bu durucak yanına 2. motoru alıcam o derece yani :) Satarsam sattığıma değmez yani... 2000 ytl için. Dursun garajda ...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
city nin torku daha fazla agirligi daha hafif ve ustelik 16jant
arka frenide disk
city tartismasiz cok daha iyi ozelliklere sahip:p



buarada gostergeyle ilgili gercekten bir hata var gibi resimde...
f2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
17
Kymco 'nun uluslararasi sitesine (http://www.kymco.com) bakarsanız, bir çok modelin (Agility, Agility City, Super 8) hem 50cc (ibre 80km) 'lik hem de 125 cc (ibre 140) 'lik versiyonlarını görürsünüz. Kymco Türkiye 'nin sitesine fotoğraf koyarken genelde hep 50 cc'lik fotolarını koyuyorlar, bu yüzden insanların kafası karışıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
şimdi bak :) agilityi'de 125lik olmasına rağmen 80 km/h son ibre koymuş. ben tavsiye etmem :) super-8 de 140 km/h ibre var ve de kanuni'nin deer'ine benziyo yani oldukça havalı görünüyor. üstelik süper-8, teknik verilerde bi kaç noktada tekerlek ölçüsü vs. agility'den ağır basıyor :) ben super-8 almanı tavsiye ederim :)

city nin torku daha fazla agirligi daha hafif ve ustelik 16jant
arka frenide disk
city tartismasiz cok daha iyi ozelliklere sahip:p



buarada gostergeyle ilgili gercekten bir hata var gibi resimde...
f2.jpg

 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
İkiside güzel. Ama eski agilitynin Fiyat/fayda oranının yanından bile geçmiyorlar bence. Bu fiyatlarla ikisinin de satışları büyük jantları ve güzel görüntülerine ragmen suzuki, yamahanın ufaklıklarının ve agility'nin 10 da birine ulasamıyıcak

Birde süper 8 25 yaşın üstündeki bi insana hiç uygun değil, şekli ve boyasıyla çok iddialı, biraz oyuncak gibi:) Cikletten mi çıktı esprisini çok duyarsınız 18 yaşında değilseniz:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst