[Kütahya - MT]

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
lem Kütahya MT; önceki senelerde EMOK'un Kütahya'da yaptığı festival mekanı nasıl? Kamp kurulabilinir cinsten mi?

Doğuluşah Köyü'ymüş sanırım.


onur bey siz kütahya ya niyetlenin yer buluruz biz. kütahyalı arkadaşlar kamp yapılacak mekanlar konusunda yardımcı olurlar...


Arkadaşlar bu hafta A.Ö.F sınavaları var malesef..... ama ama kısa mesafelide olsa bişeyler yapalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
alalım tüpümüzü felan ögleden son ra musait bi yerde çay yapıp içelim ne dersiniz.?metin abi tekrar deneyeyim.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
geçen kamp gezisinde de göründüğü gibi fotoğraflar eksik ve az :)) abiler bu arada pazar günü volkanla birlikte gittik ve ehliyetlerimizi artık vermeleri gerektiğini gösterdik adamlara... artık ehliyetim var =)))
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
alalım tüpümüzü felan ögleden son ra musait bi yerde çay yapıp içelim ne dersiniz.?metin abi tekrar deneyeyim.

çayı alalımda bu sefer şeker yerine tuz götürmeyelim. geçenki neydi öyle aman Allahım tu<lu tuzlu ıyyyyıggggggg::arrow::::arrow::::arrow::::arrow::

geçen kamp gezisinde de göründüğü gibi fotoğraflar eksik ve az :)) abiler bu arada pazar günü volkanla birlikte gittik ve ehliyetlerimizi artık vermeleri gerektiğini gösterdik adamlara... artık ehliyetim var =)))

A-2 in hayırlı olsun ömer:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
geçen kamp gezisinde de göründüğü gibi fotoğraflar eksik ve az :)) abiler bu arada pazar günü volkanla birlikte gittik ve ehliyetlerimizi artık vermeleri gerektiğini gösterdik adamlara... artık ehliyetim var =)))

Hadi bakalım hayırlı olsun ehliyetin.
Boncuk bulmuş gibi sevinmişsindir şimdi.:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Bişeyler duydum. Kamp olayı varmış sizin memlekette :mrgreen:

Ne zaman kuruyoruz çadırları :)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
aha hemen koşmuş yetişmiş :mrgreen:

Kütahya, Ankara, İzmir, Eskişehir olarak MT'nin bomba kampını yapalım arkadaşlar. Şenlik havasında geçsin :cat:

:p:p Tabi olm bu sefer iş ciddi :mrgreen:
Ben her türlü etkinliğe varım. Kütahya civarı diyorum.
Size de uyarsa; önceden belirtilen yerlere ; Haziran'ın ilk haftası gidip keşif yapacam...?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayın degerlı arkadaslar...
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hadi buyrun gelin, kapımız herkese açık. Süper bir buluşma olur
katılımında bayaaa bi fazla olacağından eminim.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
kütakyada kamp dedinizmi ben size çok güzel yerler bulurum beyler herkezide beklerim hadi bi organizeolalım beyler mt net kütahya şenligi yapalım bizde
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
[Not]Yasaklama Süresi: Süresiz Yasaklama Nedeni: reklam Yasaklayan yönetici: admin[/not]

ümit abi geçmiş olsun :) :rendeer: yine bekleriz :)
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
dün akşam alp,emrah ve sanırım özgür abiydi çıkmışlardı gördüğümde karşı şeritte sordum nireye diye böyle yukarı doğru gösterdi bende hemen hisara gittim ama kimse yoktu:))) bende çay ocağına gidip tek başıma çayımı içip teselli buldum:D artık ehliyetim var ya rahatım... 4 kere çevirmeden geçtim hiç durdurmadılar aldık ya artık durdurmazlar..özellikle geçtim bide:D:D
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi yazıyı okudugum da gülmekten kırıldım.allah kimsenin başına vermesin böyle bi olay.ömer ağırdan aldık,gelirsin diye ama.?
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
metin abi yazıyı okudugum da gülmekten kırıldım.allah kimsenin başına vermesin böyle bi olay.ömer ağırdan aldık,gelirsin diye ama.?


hemen döndüm ama yine de göremedim :(

ya bence biz bugünlerde çıkıp şöyle şehri bi alt üst edelim...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Arkadaşlar güncel çekmekten bilgisayarın tuş takımı eskidi. "G" harfi yok,
"Ü" harfi yok, "N" harfi yok, "C" harfi yok, "E" harfi yok, "L" harfi yok...
Demek oluyo ki ençok bu harfleri kullanıyom. Diğerlerine bişey olmamış.
Alp milleti uyandıralım her nerede uyuyup kaldılarsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst