aranıyor hyosung gt250r

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
arkadaşlar parayı denkleştirdim hyosung gt250r arıyorum 5500 ytl nakitim var bu fiyatlarda satmak isteyenler irtibata geçerse çok sevinirim hemen yarın gelip alabilirim motoru direk nakit para vericem
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
guguk git al aßi o motoru; Çokk deLi görünümü var. ßak ßen 4000 e twister aLdım 1ooo Lira da masraf yaptım... aynı fiyata 2006 modeL; km si de hiçbir şey...8000 nedir ki?

Okuyan tanıdık sanıcak. sadece iştahıım kaßardı :)

HayırLı işLer
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
arkadaşlar ilginize teşekkürler ama ilandaki bayi fiyatı 1 ytl bile indirmiyor :salut: o ilan yattı yani hala arıyorum :pale:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bizzat gidip görüştün mü arkadaşım yoksa telefon ile mi pazarlık yaptın?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
evet abi yazmıslar zaten tirede olan kazalı kafa grenaj boyalı yazmıs adam fazlada acıklama yapmamıs, bornovada olanda yatırmış makınaya yukrukta çizikler var. ama abi ne kadar ekmek o kadar köfte 5,500e kız gibi orjınal bulmakta cok zor. ancak dek gelecek bu işleri az cok biliyorsun
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
evet abi yazmıslar zaten tirede olan kazalı kafa grenaj boyalı yazmıs adam fazlada acıklama yapmamıs, bornovada olanda yatırmış makınaya yukrukta çizikler var. ama abi ne kadar ekmek o kadar köfte 5,500e kız gibi orjınal bulmakta cok zor. ancak dek gelecek bu işleri az cok biliyorsun

Açıklama yapmamış doğru..
Fakat sola yatmış demesi eksik kalmış..

Fren Elceklerine dikkatli bakın..2 fren elcek ucuda kırık başlı.:bounce:
Ve alt grenajlarında 2 si boyalı...Öyle yatmaya benzemiyor ama günahınıda almayalım şimdi..

Babaçi (Coşkun) verdiği makina temiz gibi ama onda da boya var..:wiinkk:

Kısmet tabi paşam..:rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
vay be 2 dk motorların hayat hikayesi çıktı sağolun valla bilgi paylaşımı bu olsa gerek sayenizde direkten döndüm valla acele etmiyim en iyisi baksanıza neler çıktı

bizzat gidip görüştün mü arkadaşım yoksa telefon ile mi pazarlık yaptın?

önce bir mesaj atayım dedim MOTOBİKE GÜRCAN a bana attığı mailden sonra isterse 3000 ytl versin gene almam ben sadece bütçemi belirttim ve indirim yapabilirmisiniz dedim gelen cevap aşağıda yorumsuz

"MERABA 8534207 İLAN NOLU MOTORUN FİYATI SON DUR- YETMİYORSA BÜTEÇENİZE GÖRE MOTOR BAKIN KOLAY GELSİN MOTOBİKE GÜRCAN "
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
vay be 2 dk motorların hayat hikayesi çıktı sağolun valla bilgi paylaşımı bu olsa gerek sayenizde direkten döndüm valla acele etmiyim en iyisi baksanıza neler çıktı



önce bir mesaj atayım dedim MOTOBİKE GÜRCAN a bana attığı mailden sonra isterse 3000 ytl versin gene almam ben sadece bütçemi belirttim ve indirim yapabilirmisiniz dedim gelen cevap aşağıda yorumsuz

"MERABA 8534207 İLAN NOLU MOTORUN FİYATI SON DUR- YETMİYORSA BÜTEÇENİZE GÖRE MOTOR BAKIN KOLAY GELSİN MOTOBİKE GÜRCAN "

benden habersiz sakın bir işe kalkışma.allah korusun ciddi kazalı bir makine olur felan.gürcan abiyi çok iyi tanıyorum ben fiyatta indiririm yapmaması nedeni ise kendi motorsikleti değil o.(ve diğerleri) müşterilerin motorsikletleri.eğer talipsen görmek istersen mal sahibini arayıp çağırıyor.buyüzden indirim yapmamıştır.eğer gürcan abiden bişey alırsan haberim olsun.elimden geleni yaparım.zamanında alışveriş yaptım.5,800 onu alsan bile gürcan abinin komisyon parasıda var :queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
mesut sağol ilgine zaten karar verince ilk sana danışıcam beraber gider bakarız bi pazar günü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst