bws,beat,an 125 Hangisini önerirsiniz ?

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
len ne ayran gönüllü adamsın ha :mrgreen:

hani ybr diyodun illaki:rendeer:
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
walla kardes bende bu yaz alacam YAMAHA Cygnus[RS] yada Honda BEAT düşünüyorum ama senin düşündüklerin arasından bws al derim hem atak bazıları çok yakıyo desede zaten ticari amaçlı kullanmıcaksn heralde scooter zevk işidr bence BWS ;) ;) ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 kere bw's..:cat: (uyuz oluyorum 25 karakter olayına)
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
İnsanların önerilerini bırak. Onlar sana hangi motorun ne yaptığını anlatsın seçimi sen yap.
Mesela bws nin 2 zamanlı olması doğal olarak çok benzin yakması ve sağlam tork sahibi olması gibi :bounce:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
64
terrorizer e katılıyorum an 125 ve beat çok çok az yakıyolar ama yokuşta 2 kişi 40 ı geçmeyi umma ben bws kullandım bi ara arkadaşımda var 2 kişi 110 u görduk tek kişi uçuyo motor ayrıca on fren disk ve kocaman lastikleri war hoda beat de kulllandım çok az yakıyor ve aşırı sessiz (bende racer 200 war ondan sonra sessiz geldi)seçim i motordan ne beklediğin ve elbette benzin fiyatına göre yap bws çok yer ama onuda sana verir
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
len ne ayran gönüllü adamsın ha :mrgreen:

hani ybr diyodun illaki:rendeer:

simdi coşkun abi ben scooter kullandıktan sonra işler değişti vitesli motor kullanmanın çok zor olduğunu düşünnüyorum debriyaj vites vs.. şeylerle uğraşmak istemiyorum kışın rahatlık olmasını istiyorum yağmurda çamurda üstümün batmamasını istiyorum ...

walla kardes bende bu yaz alacam YAMAHA Cygnus[RS] yada Honda BEAT düşünüyorum ama senin düşündüklerin arasından bws al derim hem atak bazıları çok yakıyo desede zaten ticari amaçlı kullanmıcaksn heralde scooter zevk işidr bence BWS ;) ;) ;)

çok haklısın ben bu cygnus rsye bir türlü ısınamadım motorda bi iticilik var bu yüzden 3 tane seçenek var haklısın ne kadar çok yakabilir ki yanı sana sonunda performans olarak geri dönüyo
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
bence an 125 bws artık geçti modası gibi geliyo ama sen bilirisn artı bide çok yakıyo meret
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
İnsanların önerilerini bırak. Onlar sana hangi motorun ne yaptığını anlatsın seçimi sen yap.
Mesela bws nin 2 zamanlı olması doğal olarak çok benzin yakması ve sağlam tork sahibi olması gibi :bounce:

evet haklısınız diğer seçeneklere harcıyacağım parayı bws nin yakıtına veririm daha iyi

bence an 125 bws artık geçti modası gibi geliyo ama sen bilirisn artı bide çok yakıyo meret

bws nin daha 0 ı üretiliyo yanlış bilmiyosam ama onun modası geçmez bws bir efsanedir çok seri bi sccotermış dylana bile kafa tutabilir :p
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bws'yi baştan ele..Beat ise güzel motor fakat o kadar parayı haketmiyor 2.el olsa bile..An125 ise tam parasının motoru..Ben an tavsiye ediyorum..
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
tabiki bws bu 3'ü arasından.gazı idareli açarsan bi depo ile 140 km gidebilirsin uzun yolda.şehiriçi kullanımda 120 130 km gidiyo.depo 5.2lt.700-800 km de bir 1 lt yağ koyarsın devam.x maxı bilirsiniz sınıfını en iyisinden.kalkışta 60 a kadar kafa hep bws de dir.son hız da pek bişe bekleme,düz yolda rüzgar arkandaysa en fazla 95 yapar,ben eğimde en fazla 105 gördüm orjinal ön lastiği ile.arka ile aynı ebatta lastiği öne takarsan 120 de görürsün kadranda:)eğer araziye çıkacaksan zaten bunları okuyupta vakit kaybetmene gerek yok:cat:

http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/45310-bwsm.html
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki bws bu 3'ü arasından.gazı idareli açarsan bi depo ile 140 km gidebilirsin uzun yolda.şehiriçi kullanımda 120 130 km gidiyo.depo 5.2lt.700-800 km de bir 1 lt yağ koyarsın devam.x maxı bilirsiniz sınıfını en iyisinden.kalkışta 60 a kadar kafa hep bws de dir.son hız da pek bişe bekleme,düz yolda rüzgar arkandaysa en fazla 95 yapar,ben eğimde en fazla 105 gördüm orjinal ön lastiği ile.arka ile aynı ebatta lastiği öne takarsan 120 de görürsün kadranda:)eğer araziye çıkacaksan zaten bunları okuyupta vakit kaybetmene gerek yok:cat:

http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/45310-bwsm.html

hocam celil zaten senin motora hasta oldu bw's bence harika bi motor stunt yapmak istiyorsan 10 numara..

bende 1 ay sonra yamaha aerox alıyorum 100cc 2 zamanlı alt motorları bw's ile aynı..
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
Bws'yi baştan ele..Beat ise güzel motor fakat o kadar parayı haketmiyor 2.el olsa bile..An125 ise tam parasının motoru..Ben an tavsiye ediyorum..

arkadaşım bws'yi ele demişsin neden belirtmemişsin (!)
bikere bunlardan en atağı bws
Bw's bir efsanedr arkadasm 10 kere 100 kere 1000 kere BWS!!!!!:cat::cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madbatur
Hız istiyorsa bu motorlara gerek yok zaten..Bws 100'ü geçemediği gibi 13ykr yakıtı var..Şimdi adam gider bir Ybr125 alır..Hem 105-110km hız hemde 2,5lt yakıt zaten bws'nin modası geçti artık..
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Kymco agility 125 neden düşünmüyorsun?Bence saydığın motorların hepsini tokatlar ve de 100.000 km garantisi var yani.Bir düşün bence:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
forumda bir kymco rüzgarı aldı basını gidiyo hadi hayırlısı :p :D:D

celili ybr bu arada bws seri üretimden kalktı düşünüyosan 2. el düşün ama çok sağlam motor 2. el olsa bile güvenle al derim :cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
81
Bu 3ü arasından an 125 diyorum çünkü benim için ekonomik olması önemli
Şahsi fikrime gelince....
Celil ben de senin gibi scooter arıyordum,araştırırken kymco agility takıldı gözüme.Test yazılarını da okudum,kullanıcılarla da konuştum memnun olmayan yok sanki :)
www.kymco.com.tr den basında kymco bölümünde 2teker dergisinin yaptığı testin yazısı da var bi bak derim.Fiyatı da makul ve 0'ı da var.Saygılarımla...
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
kymco agility 125

bu 3secenek arasından ben olsam beat alırdım ben görünüşünü seviyorum az yakıyo fazla serideğil ama sonuçta yarışlara katılmayacaksın sağlamda 2zamanlı bws nin devri geçeli çok oldu tamam atak bi motor ama çokta yakıyo artık 2006dan sonra 0ıda çıkmıyo negerek var almaya an 125 alma derim oparayı hakettiğini düşünmüyorum bende alıcaktım 2900ytl dedi antalyada görünüşü bence çok kötü küçük ve yere yakın bende gittim agilitr 125 aldım beat ve an 125yı aynı zamanda bws yı cebınden çıkartır taiwan teknolojı harıkası bws kadar atak ve çok sağlam 4zamanlı ve bu motordan memnun olmayan yok düşün bak derim 3600ytl beatler antalyada okadar degmez yazık isim yapmış sadece
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
kardeş ben bi bws kullanmış kişi olarak kesinlikle bws öneririm..
Ama sana kalmış bişiy..
Az yaksın istiyosan beat veya an125 e bakabilirsin ama benzin önemli deil yediğinin hakını veren bi motor istiyosan bws..
Benzini emsallerine göre birz fazla yer ama hakkını verir..Hem kalkışlarda hem rampalarda tork farkı vardır. Bi rampayı beat 40 la çıkıyosa bws 55-60 la rahat çıkar ben çok karşolaştırdım bu olayları..
4 yıl bws kullandım arasıra hala kullanıyorum daha hiç masraf çıkarmadı..Servis-buji-yağ hariç.Onlarda zaten allahın emri:mrgreen: taş gibi makinedir..
Karar senin
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
arkadaşım bws'yi ele demişsin neden belirtmemişsin (!)
bikere bunlardan en atağı bws
Bw's bir efsanedr arkadasm 10 kere 100 kere 1000 kere BWS!!!!!:cat::cat:

aaaa şimdi bu arkadaşım lafı olmadı senin arkadaşım dediğin adam 26-27 yaşında ve Türkçe öğretmeni lütfen biraz daha seviyeli konuşalım :farao:

Kymco agility 125 neden düşünmüyorsun?Bence saydığın motorların hepsini tokatlar ve de 100.000 km garantisi var yani.Bir düşün bence:cat:

sevgili mhyen abicim kymconunda yakıtı fazla devamlı gaz açık gittiğinde 1 depo ile 105 km yapıyomuş bunu duydum ve agılıtyden buz gibi soğudum

bu 3secenek arasından ben olsam beat alırdım ben görünüşünü seviyorum az yakıyo fazla serideğil ama sonuçta yarışlara katılmayacaksın sağlamda 2zamanlı bws nin devri geçeli çok oldu tamam atak bi motor ama çokta yakıyo artık 2006dan sonra 0ıda çıkmıyo negerek var almaya an 125 alma derim oparayı hakettiğini düşünmüyorum bende alıcaktım 2900ytl dedi antalyada görünüşü bence çok kötü küçük ve yere yakın bende gittim agilitr 125 aldım beat ve an 125yı aynı zamanda bws yı cebınden çıkartır taiwan teknolojı harıkası bws kadar atak ve çok sağlam 4zamanlı ve bu motordan memnun olmayan yok düşün bak derim 3600ytl beatler antalyada okadar degmez yazık isim yapmış sadece

an 125 in son fiyatlarından haberiniz yok heralde?
an 125 2,249 ytl dir bu paraya alınacak en iyi kaliteli Japon scooter:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst