arkadaşlar lütfen ilgilenın ve 150ZAT bir motor satın bana

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
12
dostlar cok yenı uyeyım ve motor alıcam zat 150 de karar kıldım ama bana yardımcı olun tanıdık olur sızın olur bı elimden tutun, sağolun şimdiden.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
abi başka motora bak ya çin malini ne yapacaksin görünüşe aldanma derim ama tercih ve para senin:cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
12
param yokkı sedat ya olsa alırım ama yok yanı toplam 1900 para var elimde
250 noter zart zurt
50 servis
geri kalanlada motor alıcam yanı..
hanı işe gıdıcem gelicem bırde haftasonu pazar gunnerı piknik hatunla amaç o yani, ve almam gerekıyıor hemen napıcamı şaşırdım güvenemiyorum kimseyede...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yerinde olsam o para 2004-2005 ybr lere bakardimama dersenki ben vitesli kullanamam scooter tarzi bişey olsun honda beat kymco agliyty 125 bunlarin ikinci ellerine bakmani tavsiye ederim bana ne zaman dua edersinbeni dinlemeyip zat 150 aldiginda ve yolda kaldiginda :pale: umarim kalmazsin tabi teşekkürler msn den de yardimci olurum
[email protected]
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
6
bende almayı düsünüyom aynı motor asya motorda daha ucuz siz ne dersiniz asya mı mondıalmı yoksa baska scootermı
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kardeşim ben sana benim zat görünümlü t1 i vereyim güneş görmemiş motor enson olur fiyatı1.750 yetaleye anlaşırız :cherry:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
30
çin malı alma..çin malı alma..çin malı alma...git temiz bir ybr al...o çin malı aletler motor değil...ben çok pişmanım..iyi ucuz öğrenirim filan diyordum...şimdi acıyorum çöpe attığım 2000 liraya.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Selam.Arkadaşım,diğer arkadaşları dinle bence.Görünümüne aldanıp motor alma.Bak Kadıköyde bir arkadaşımda kymco agility 125 var.1400 ytl ye vericek.İstesen telefonu yazayım.Alırsan pişman olmazsın.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Selam.Arkadaşım,diğer arkadaşları dinle bence.Görünümüne aldanıp motor alma.Bak Kadıköyde bir arkadaşımda kymco agility 125 var.1400 ytl ye vericek.İstesen telefonu yazayım.Alırsan pişman olmazsın.


evet bu teklifi degerlendir bana kalirsa bakarsin motora hatta bi tur atarsin servise gösterirsin alirsin
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
22
slm

eğer istersen bende bir bisan senatör 150 var 4500 km de egsoz yeni değişti ve tüm bakımları yapılmış durumda.. bir düşün istersen ..(motorun her şeyinden memnunum ama ikinci bir motorum daha var o yüzden elden çıkarmayı düşünüyordum sen denk geldin )

saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst