Guten Morgen güzel izmir'in güzel insanları:rendeer:
Bakıyorumda yeni katılımda olacak bu akşam:wiinkk:
Ben bu kez'de yalnız geliyorum çünküme artçım iş icabı İslambol'a uçtu bu sabah:salut:
Onun için MT ye verdim kendimi sabahın köründe ve kafayı buldum.....ayyaşım ben hüühüüüüü
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:
Guten Morgen güzel izmir'in güzel insanları:rendeer:
Bakıyorumda yeni katılımda olacak bu akşam:wiinkk:
Ben bu kez'de yalnız geliyorum çünküme artçım iş icabı İslambol'a uçtu bu sabah:salut:
Onun için MT ye verdim kendimi sabahın köründe ve kafayı buldum.....ayyaşım ben hüühüüüüü
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:
sizler de mi yanlızsınız canım abim ve canım dedecigim, ben de yanlızım, ben de ayyaşım, ben de bir sevgi yumağıyım, beni de alın aranıza... :salut:
o zaman dedecigim sen gel bu tarafa, biz seni motorun üzerinde ayakta karşılayalım, ama akşam salmayız, ben de yanlızlıgı unutturan ilaclardan var:rendeer: içer içer coşarız:cherry: bostanlı sahil senin inciraltı benim Alsancak Özer abinin koşturalım atlarımızı:mrgreen:
kısacık saçlı bir arkadaş vardı fotoğraf çekti 3-5 kare o yükler herhalde...yoksa o alimiydi :silent:
ali geldinmi toplantı doğru söyle bakelma dersem çık armut dersem çıkma :mrgreen:
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen: