[İzmir MT] 16 MAYIS 2008 ** Teras Kazan, Biz Kepçe Buluşması :)**

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Rahmi dedem bu kadar şeyi saydıktan sonra kimse hayır demez ki sana :mrgreen:

Sende çık gel terasa sonra grupla aslan sütüne devam edersin :rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
way be bu cuma süper olcak motorlarda bedava yıkancak yeni arkadaşlara hayırlı olsun şimdiden az daha çamura gireyim bari benimki temiz hala :cherry::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aa sende yıkamamıştın demi stain neyse yarın aradan çıkarırız geç olsun güç olmasın :cherry:

Baklavaları unutma akşam yemeği yemeyecem o yüzden :bounce::queen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
sen iste yeter kanki :queen:

kim yıkadımya hani çaktırma duycaklar şimdi :wiinkk::cherry:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Guten Morgen güzel izmir'in güzel insanları:rendeer:
Bakıyorumda yeni katılımda olacak bu akşam:wiinkk:
Ben bu kez'de yalnız geliyorum çünküme artçım iş icabı İslambol'a uçtu bu sabah:salut:
Onun için MT ye verdim kendimi sabahın köründe ve kafayı buldum.....ayyaşım ben hüühüüüüü

Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:


sizler de mi yanlızsınız canım abim ve canım dedecigim, ben de yanlızım, ben de ayyaşım, ben de bir sevgi yumağıyım, beni de alın aranıza... :salut:

o zaman dedecigim sen gel bu tarafa, biz seni motorun üzerinde ayakta karşılayalım, ama akşam salmayız, ben de yanlızlıgı unutturan ilaclardan var:rendeer: içer içer coşarız:cherry: bostanlı sahil senin inciraltı benim Alsancak Özer abinin koşturalım atlarımızı:mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Guten Morgen güzel izmir'in güzel insanları:rendeer:
Bakıyorumda yeni katılımda olacak bu akşam:wiinkk:
Ben bu kez'de yalnız geliyorum çünküme artçım iş icabı İslambol'a uçtu bu sabah:salut:
Onun için MT ye verdim kendimi sabahın köründe ve kafayı buldum.....ayyaşım ben hüühüüüüü

Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:

:salut::salut::pr::pr:

Canım abilerim benim, nasıl kıydılar size?...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:

dedemmmmm neler diyorsun sen ağzından bal damlıyor

sizler de mi yanlızsınız canım abim ve canım dedecigim, ben de yanlızım, ben de ayyaşım, ben de bir sevgi yumağıyım, beni de alın aranıza... :salut:

o zaman dedecigim sen gel bu tarafa, biz seni motorun üzerinde ayakta karşılayalım, ama akşam salmayız, ben de yanlızlıgı unutturan ilaclardan var:rendeer: içer içer coşarız:cherry: bostanlı sahil senin inciraltı benim Alsancak Özer abinin koşturalım atlarımızı:mrgreen:

sercanım sevgi kelebeğim pıtırcığım. Ah yazık sana. gel sarılayım sana şefkat gsterelim:queen::queen::queen: Söz o oyuncak ata da bindirecem seni
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ne iş yaw toplantı topicleri artık sessiz kalır oldu...yoruldukmu millet ??? nerde resimlerimiz nerde toplantı geyikleri :cyclopsan

erhan renklendir topiğini çekmedinmi hiç resim.?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bende resım yok muhabbetten cekmeyı unutmusum :p

Stain tatlılar için tşkler kardeş, ali aramızdaydı herhalde ben göremedim tanıyamadım :p

Gelen katılan Herkeze tşkler, Çok hoş toplantı oldu yeni arkadaşalrımızın katılımalrıda oldu herzaman bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kısacık saçlı bir arkadaş vardı fotoğraf çekti 3-5 kare o yükler herhalde...yoksa o alimiydi :silent:
ali geldinmi toplantı doğru söyle bak :p elma dersem çık armut dersem çıkma :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bi ara görür oldum halülasyonmuydu(nası yazılıo unuttum:p) acep :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
16052008133qy2.jpg


16052008135bw7.jpg


16052008142hw4.jpg


16052008139un9.jpg


16052008138ko6.jpg


16052008140xg2.jpg


Burda erhan abinin kaskın önde bişyi cıktı takmaya calışıorm girmio ecel terleri doktum adam kasakı yeni aldı valla :queen:

kısacık saçlı bir arkadaş vardı fotoğraf çekti 3-5 kare o yükler herhalde...yoksa o alimiydi :silent:
ali geldinmi toplantı doğru söyle bak :p elma dersem çık armut dersem çıkma :mrgreen:

Benim abi o çömez kısacık saclı olan :p
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
önemli değil maddi durum olsun huzur olsun

sizin dualarınız yeter
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Stain senn makinada saglam ya karburatorlu demi o?.

metronun ordan bi tur atıodnz saglam ses var
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
adamın çektiği resimlere bak ne cibiliyet belli ne şekil şemal:) kaskın yenisini sipraiş ver hemen :mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
nabiyim ya kırmızı ışıktan oldu hep :p

foto makınesnde unuttum gece N73 ööle cekıo.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Özercim sendemi yalnız kaldın, ben de bir haftadır yalnızım , Ayyaş oldum ayyaş Teras sonrası isterseniz bana uğrayın, sizi ayakta karşılarım ve içtiğiniz çayları hazmettirecek, aslan sütüm var karpuz var teneke tulum var EEE daha neolsun:mrgreen:

Allaaah...ben neler kaçırmışım da haberim yok:pr:
Rahmi ağabeyim benim, ben senin yazını okuyacak kadar kalmamışım bu kompüterin başında...malesef...inan hiç birşey de yapmadım aval aval dolaşmanınn ve benzin yakmanın dışında...
Keşke bana bir alooov deseydin be abi:salut: bak ağlattın beni...

Sen sağol Rahmi abi nasip değilmiş demekki...birdahaki sefere acısını en alasından çıkarırız seninle.....başka kimse duymasın haaa:queen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
saol dynner sesi çok güzel karşıyaka çok çile çekiyo benden :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst