- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Teşekkür ederim arkadaşlar. Bugün motorumu çıkardım tamirden. Ön teker mili bile yamulmuş. şimdi kaymak gibi gidiyor. Ön lastiği de değiştirdim daha oluklu bir model aldım. yarın oringli zincir yağ değişimi ve sübap ayarı için gidicem tamirciye. Şmdilik çok güzel görünmekte. 14000 bakımını da tam olarak bitireyim de ondan sonra yollar beni bekliyor. Hazır kendi motorumla uğraşırken. Atölyeye serviszede bir MCT li amca geldi. sol arka amortisörü tutan şaseye takılı olan vida kırılmış. Asıl acıklı olan daha önce bu parça kırlıyor köy yollarında kullanıyorlarmış. bir çift amortisör ve bu mil değişiyor 190 ytl ödüyor amcam ve bugün gene kırılıyor. Söküp bi baktık mil örijinal değil
Bir de benim iki arka amortisöre 80 lira ödediğimi duyunca adam dumur oldu
idareten yaptık. tekrar topladım amcanın motorunu. belki bizimde başımıza gelir diye 2 takım getirticem o milden ne olur ne olmaz
Herşeye rağmen seviyorum iki tekeri.
Sağlıcakla.
Sağlıcakla.