Ramzey Motobike/cup(4 Vites Yari Otm) Hakkkinda Görüşleriniz.

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
arkadaşım diğer topiclerdede yazmıştım 1 sene ramzey 100cc cup kullandım hiç bir sorun yaşamadım yeri geldi zorladım ben izmitliyim kartepe gibi bi yere bu motorla cıkıp iniyodum yakıtta cimri parçası bol sıkıntı çekmezsin yalnız lastikleri canını sıkar alır almaz değiştirirsen iyi olur tavsiye ederim...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
arkadaşım diğer topiclerdede yazmıştım 1 sene ramzey 100cc cup kullandım hiç bir sorun yaşamadım yeri geldi zorladım ben izmitliyim kartepe gibi bi yere bu motorla cıkıp iniyodum yakıtta cimri parçası bol sıkıntı çekmezsin yalnız lastikleri canını sıkar alır almaz değiştirirsen iyi olur tavsiye ederim...



mesaj için tşk edirm usta ... bu lastiklerde ne sıkıntı çektin ne gibi bi sorun yaşarım?
 
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
37
Selam

BENDE KULLANMIŞTIM RAMZEY 100 CUP 2005 DE ALMIŞTIM GAYET GÜZEL MOTOSİKLET YALNIZ SON 6 AYDIR GARAJDA YATIOR SEBEBİ ELEKTRONİK STATOR ARIZALANDI PARÇASI BULUNMUOR MONDİAL 100 KH NİN KİSİ UYDU GİBİ OLDU ODA UYUM SAĞLAMADI BENDE SANA TAVSİYEM YEDEK PARÇASINI BULABİLECEĞİN MOTOSİKLET AL ; HEM MONDİAL 100 KH DE KULLANDIM GAYET ÇEKİŞLİ CİMRİ MOTOR ONU TAVSİYE EDERİM SANA ŞİMDİDEN KOLAY GELSİN...:wiinkk:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
saol dostum bu motorların lastikleri çok vasat belli bi zaman sonra dış lastiğin içindeki çelik teller iç lastiği kevgire döndürüyo şahsen ben çok uğraştım ve en sonunda değiştirmiştim onun haricinde motordan yana hiç sorun yaşamdım en beyendiğim yanı ise yakıt sarfiyatıydı ne zaman benzin koyduğumu unutuyodum ilk rodajda fazla zorlamazsan bu motor sana iyi hizmet edecektir hiç merak etme kazasız sürüşler dostum..
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
saol dostum bu motorların lastikleri çok vasat belli bi zaman sonra dış lastiğin içindeki çelik teller iç lastiği kevgire döndürüyo şahsen ben çok uğraştım ve en sonunda değiştirmiştim onun haricinde motordan yana hiç sorun yaşamdım en beyendiğim yanı ise yakıt sarfiyatıydı ne zaman benzin koyduğumu unutuyodum ilk rodajda fazla zorlamazsan bu motor sana iyi hizmet edecektir hiç merak etme kazasız sürüşler dostum..



usta ben bu ramzeyi istanbul sirkeci bayiinden bu ayın sonunda alıcam inşallah ben bu mesajlardananladımki alınca lastiklri direk söküp yeni kalite alim sonra da gezim ..benim ilk motorum olacakm ALLLAHIIN izniyle..aldıktan sonra yedek parçada sıkıntı yaşamazsın diyosun ..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende mondial 100 kh war ılk bn motoru almadan once ramzey 100 cc dusunuyodum fakat kullandım ramzeyi test surusu yaptım motor aynı olu gıbı hıc gıtmıyooo sesi hıc yok motorda bıras ses cıkacak yaaaaa ramzeyi test surusu yaparken 3te 60 yaptım 4 attım motor oldu gıtmıyo son wermısım motor gıtmıyooooooooo sonra mondial 100 kh aldım rahat ettım motor canawar 100-110km/s arası yapyo kalkıs cok seri bir sesi war suuuperrrrrrrrrrr
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
57
bende omi100 cup war gayet yakıtı ıyı ne zaman koydugumu hatırmamıyorum ramzeyde ıyıdır ama bınmıstım arkadasınkıne beygır gucu6 beygır benımkısı 8 beygırdı yarıstık onunkınde tıtreme sorunu yasadı cok tıtırıyo okadar ben egzozsu actım hızda ve yakıtta degısım oldu ortalama 45 bın yakıyodu egzoz kapalı ıken sımdı 55::/ 65 yakıyo ıyı yanı ıkı kısı cok guzel gıdıyor
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:? .
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
14
İyi günler

Ben karar veremedim MOndialmı alsam bunumu sizce hangisi daha iyidir.
Plasik olması 90 yapması önemli değil. Motor bayırda bayılmasın ve ucuz olsun yeter bu konuda hangisi daha iyidir. Dayanıklılık çok önemli değil yazdan yaza binicem ama sabahtan akşama kadar gezerim heralde :D

hangisini tavsiye edersiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst