aile boyu motokros + piknik.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ne mutlu sana böyle babaya sahip olduğun için
ben bisiklet aldırmak için 6 ay ağlamıştım babama.

Kadir hocam ailenizle birlikte esen kalın.

sağol abi darısı senin torunlara inşallah.

çok güzel zaman geçirmişsiniz, temelden eğitmek çocuklarınızı yarının bilinçli, sürücülerini topluma kazandırmaktır tebrikler..

inşallah iyi sonuçlar alırız tüm motosiklet camiası olarak.

valla süper bir gün yaşamışsınız ailecek. bizimle paylaştığınız için teşekkürler ... hele mini motosiklet dereden geçişi süper di ...yosunlar bağlasada geçmeye değer olmuş.... gerçi ben yeni motorumla oralardan geçmeye kıyamam da...:) tekrar teşekkürler resimler bir harikaa

ilginiz için çok teşekkür ederim.devamı var bizi izlemeye devam edin.

BU HAFTA SALBAŞTA İDİK SÖYLESEYDİN YANINA UGRARDIK GARDAŞ:rendeer:


SÜPERKROSCU01 BÖYLE BABAN OLDUGU İÇİN ÇOK ŞANSLISIN KÜÇÜĞÜM
MOTORUN VE OLANAKLARIN FAZLA KIYMETİNİ BİL:rendeer:

gardaş herkesin haberi vardı mustafa söylemedimi sana.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keyfiniz daim olsun kazasız sürüşler :rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne şanslı çocuklar var :) Doğayla ve sevgiyle ve de motosikletle iç içe büyütmek çocuklarınızı ne kadar güzel :rendeer: Süpersiniz :cat:
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kadir abicim bende topigi açan herkes gibi büyük bir hayranlıkla baktım fotoğraflara, insanı rahatlatan ve mutuluk veren bir tablo. Hayatımızın her alanında tatbik etmeye çalıştığımız,örnek bir yaşantınız ve örnek bir aile hayatınız var, Rabbim bozmasın inşallah. Paylaştığınız için teşekkürler abi. Bu hafta sonu Antebe gidiyormuyuz.Gidiyorsak hangi gün gidiyoruz, römorkum biterse mutlaka bende gelcem, ve inşallah hafta sonuna römork çalışmamız bitmiş olacak.
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
168
mutluluğunuzun devamını dilerim. Hem kendini, hem çocuklarını, hem eşini ve hemde büyüklerini mutlu ettin allah devamını getirsin
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
mutluluğunuzun devamını dilerim. Hem kendini, hem çocuklarını, hem eşini ve hemde büyüklerini mutlu ettin allah devamını getirsin

inşallah.büyüklerim, eşim ve çocuklarım benim mutluluk kaynağım.

ALLAH mutluluhunuzu bozmasın daim etsin çok güzel resimler :rendeer:


Ne şanslı çocuklar var :) Doğayla ve sevgiyle ve de motosikletle iç içe büyütmek çocuklarınızı ne kadar güzel :rendeer: Süpersiniz :cat:
amin sizlerinde allah mutluluğunu bozmasın.

Kadir abicim bende topigi açan herkes gibi büyük bir hayranlıkla baktım fotoğraflara, insanı rahatlatan ve mutuluk veren bir tablo. Hayatımızın her alanında tatbik etmeye çalıştığımız,örnek bir yaşantınız ve örnek bir aile hayatınız var, Rabbim bozmasın inşallah. Paylaştığınız için teşekkürler abi. Bu hafta sonu Antebe gidiyormuyuz.Gidiyorsak hangi gün gidiyoruz, römorkum biterse mutlaka bende gelcem, ve inşallah hafta sonuna römork çalışmamız bitmiş olacak.

gerçekten insanı rahatlatan yerler antep bu hafta deyil ben sana haber veririm.

maşallah allah nazardan saklasın. süper bir gün olmuş.

sağol gardaş allah hepimizi nazardan korusun.

KADİR USTA KİMSE DEMEDİ VE HANGİ MUSTAFA:rendeer:

kebapçı mustafa.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
97
slm

kadir usta görüntüler çok güzel,pazar günü gezdik dolaştık salbaştan sonra hani kanaldan geçip tırmandıktan sonra göl kıyısına yakın yerden devam edip,yolun sonu rüzgarlı tepeye çıkıyor mezarlık tarafına,ordan geçelim dedik kanaldan geçtik ama göl taşmış ilerde bataklığa saplandık tam bi maceraydı zor kurtulduk çamurdan
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla fotoğraflara bakınca mutlu oldum öncelikle bunun için teşekkür ederim.
çocuklarınız inşallah vatana millete kendilerine ve size hayırlı olur, aile mutluluğunuzun devamını dilerim.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
35
Kadir ustam harikasın
Geleceğin kroscularını yetiştiriyorsun
Allah Kolaylık versin tüm yaşamında.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
kadir usta görüntüler çok güzel,pazar günü gezdik dolaştık salbaştan sonra hani kanaldan geçip tırmandıktan sonra göl kıyısına yakın yerden devam edip,yolun sonu rüzgarlı tepeye çıkıyor mezarlık tarafına,ordan geçelim dedik kanaldan geçtik ama göl taşmış ilerde bataklığa saplandık tam bi maceraydı zor kurtulduk çamurdan

yaa bensiz giderseniz böyle olur işte.

valla fotoğraflara bakınca mutlu oldum öncelikle bunun için teşekkür ederim.
çocuklarınız inşallah vatana millete kendilerine ve size hayırlı olur, aile mutluluğunuzun devamını dilerim.

amin motorcuların mutlu olması bizide mutlu eder.

Kadir ustam harikasın
Geleceğin kroscularını yetiştiriyorsun
Allah Kolaylık versin tüm yaşamında.

allah razı olsun gardaş yetişecekler inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
37
kadir abi bu enerjın ınsallah hıc bıtmez walla bızlerı adanda gomuyorsun masallah !guya gencız ama yetısemıyoruz hızlı wesselam...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
kadir kardeşim ALLAH nazardan kaza ve beladan korusun maşallah boy boy yiğit krosçular yetiştiriyorsun bizim atv ci şafak sizinkileri görünce kaynadı baba kadir amcalara teste gidelim diyor.:cat::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst