- Katılım
- 19 May 2007
- Mesajlar
- 1,302
- Konu Yazar
- #41
ne mutlu sana böyle babaya sahip olduğun için
ben bisiklet aldırmak için 6 ay ağlamıştım babama.
Kadir hocam ailenizle birlikte esen kalın.
sağol abi darısı senin torunlara inşallah.
çok güzel zaman geçirmişsiniz, temelden eğitmek çocuklarınızı yarının bilinçli, sürücülerini topluma kazandırmaktır tebrikler..
inşallah iyi sonuçlar alırız tüm motosiklet camiası olarak.
valla süper bir gün yaşamışsınız ailecek. bizimle paylaştığınız için teşekkürler ... hele mini motosiklet dereden geçişi süper di ...yosunlar bağlasada geçmeye değer olmuş.... gerçi ben yeni motorumla oralardan geçmeye kıyamam da...tekrar teşekkürler resimler bir harikaa
ilginiz için çok teşekkür ederim.devamı var bizi izlemeye devam edin.
BU HAFTA SALBAŞTA İDİK SÖYLESEYDİN YANINA UGRARDIK GARDAŞ:rendeer:
SÜPERKROSCU01 BÖYLE BABAN OLDUGU İÇİN ÇOK ŞANSLISIN KÜÇÜĞÜM
MOTORUN VE OLANAKLARIN FAZLA KIYMETİNİ BİL:rendeer:
gardaş herkesin haberi vardı mustafa söylemedimi sana.
Son düzenleme: