Aranızdayım artık...

Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motor bloğu üstünde 1 2 cbf de yağ birikintileri gördüm bunlar nedir kafama takıldı..Honda önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...İzmir mt bekle beni yazın aranızdayım :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hoşgeldin şimdiden hayırlı olsun motorun.
forumu tıkla sonra motosiklet modellerini tıkla honda cbf 250 topi ğine gir hertürlü bilgi orda..
kask dizlik koruma vs. vs. feyizoğlu diye bi firma var google den bulursun hertürlü ihtiyacını karşılar orası iyidir.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
öncelikle hoşgeldin. İzmirde toplantılarımıza katılırsan daha detaylı bilgiler verebiliriz. Ama karataşta MCA motor var oraya gidersen sana hertürlü yardımı yaparlar.
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
öncelikle hoşgeldin. İzmirde toplantılarımıza katılırsan daha detaylı bilgiler verebiliriz. Ama karataşta MCA motor var oraya gidersen sana hertürlü yardımı yaparlar.
Abicim toplantılarınızın topiclerine baktım motorumu alır almaz aranıza gelicem hatta bi toplantınıza olmadı arabayla gelirim hem sizinle tanışmış olurum hemde detaylı şekilde konuşma imkaanımızda olur..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Abicim toplantılarınızın topiclerine baktım motorumu alır almaz aranıza gelicem hatta bi toplantınıza olmadı arabayla gelirim hem sizinle tanışmış olurum hemde detaylı şekilde konuşma imkaanımızda olur..

toplantılara gelirken motosiklet şart değil. Metro ile bile gelebilirsin. Görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motor bloğu üstünde 1 2 cbf de yağ birikintileri gördüm bunlar nedir kafama takıldı..Honda önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...İzmir mt bekle beni yazın aranızdayım :)

hoş geldin kardeşim sen beni dinle cuma toplantıya gel (oguz çatal ) kardeşimiz sana ilk mt aşısını vursun yazı filan bekleme biran önçe aşını yaptır kuyrukta bekleme tekrar hoş geldin :queen: :rendeer:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldiniz :) :rendeer: 23 krktr
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İzmir mt bekle beni yazın aranızdayım :)

Hoşgeldinnn
Yaz kış ilkbahar sonbahar her mevsim bekleriz :)
Bi de bişey önercem 6ooo ytl gibi bi bütcen var cbf25o ile heba etme bence.cg sürmüşsün motor konusunda bi yerlere gelmişsindir:cat:
O kadar bütcem olsa direkk er5 düşünürdüm:cat:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Hoşgeldinnn
Yaz kış ilkbahar sonbahar her mevsim bekleriz :)
Bi de bişey önercem 6ooo ytl gibi bi bütcen var cbf25o ile heba etme bence.cg sürmüşsün motor konusunda bi yerlere gelmişsindir:cat:
O kadar bütcem olsa direkk er5 düşünürdüm:cat:
Evet abi ama er5`lere baktım km`si az er5 pek bulamadım birde yakıt konusunda biraz endişeliyim 5 6 litre falan yakıyorsa er5 zaten hiç yaklaşamam ama 3,5 4,0 litre yaksa oda cbf gibi düşünebilirdim motorun tipini falan çok beğeniyorum ama tek düşüncem yakıt :) cuma günü toplantınızda banada 1 kişilik yer ekleyin bende gelmek istiyorum sizlerde tanışmak sohbet etmek benide yazın :)
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aklını karıştırmak gibi olmasın honda güzeldir ama hyo'yu neden düşünmüyorsun 250comet performans bakımından hondadan daha iyi bence bi araştır derim


korumalar hakkında bilgi ve alış-veriş için feyizoğlu 10 numara tavsiye ederim

bu arada aramıza hoşgeldin
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
Hoşgeldin toplantıalra beklerız ::tutkuy::
Herkeze teşekkür ederim abide hyo ne bileyim böyle hani insanların bazı markalara karşı bi önyargısı olurya benimde hyo öyle güvenemiyorum ben 6,000 liraya falan motorsikleti almayı 1,000 1,500 ytl de korumalara vermeyi düşünüyorum kask(300), mont(500), body(150), eldirven(100), dizlik(100), dirseklik(100)... gibi..Tek çocuğum ömür boyu aileme bakılmaya muhtaç ve onları benden esirgemek istemem o zaman motorsiklete hiç binme diyceksiniz ama bunun cevabı sadece sizlerinde bildiği gibi 5 harf.....TUTKU :):)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hoşgeldin sdk.

motorlanma planlamandan dolayı seni tebrik ederim,
korumaların kalitesinden ve tam olmasından ödün vermeyeceğini söylemen çok güzel,
yukarda wallace'ın dediği gibi mca ya gidip motosiklet.net'in selamı var dersen sana yardımcı olacaklardır.
tasarladığın alışverişlerin arefesinde toplantılarımıza gelmen senin için faydalı olacaktır :wiinkk:
 
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
303
hoşgeldin sdk.

motorlanma planlamandan dolayı seni tebrik ederim,
korumaların kalitesinden ve tam olmasından ödün vermeyeceğini söylemen çok güzel,
yukarda wallace'ın dediği gibi mca ya gidip motosiklet.net'in selamı var dersen sana yardımcı olacaklardır.
tasarladığın alışverişlerin arefesinde toplantılarımıza gelmen senin için faydalı olacaktır :wiinkk:
Karmacoma abicim korunma benim en önemli faktör bazı arkadaşları görüyorum 7,000 8,000 liralık bütçeleri oluyor düşünüyorlar 8,000 liraya hangi motoru alsam diye korunma benim için en önemli olan faktörlerden biri toplantıları hiç kaçırmamayı düşünüyorum zaten yorumun için ayrıca teşekkür ederim aklıma hyosung 250 naked takıldı ama karar veremedim hala bakalım birde toplantılarda firkilerini alayım büyüklerimin artık kısmet inşallah herşey herkezin dilediği gibi olur..
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba cbf250 almayı düşünüyorum motoru ikinci el alıcam fakat bu motor bloğu üstünde 1 2 cbf de yağ birikintileri gördüm bunlar nedir kafama takıldı..Honda önceden cgl125 kullanıyordum ve 5,500 6,000 ytl ye güzel temiz ve uzun süreler kullanabilceğim bir motorsiklet arıyorum..Birde korunma konusunda full olmak istiyorum bu body dizlik dirseklik gibi şeylerin fiyatlarına nerden bakabileceğim hakkında bilginiz varsa çok iyi olur..Kask olarak 200 300 ytl ye iyi birşey alabilir miyim sizce mont olarak ne önerirsiniz..Şimdiden cevaplayan ve okuma nezaketinde bulunan arkadaşlara teşekkürler ederim...İzmir mt bekle beni yazın aranızdayım :)

gel gel şimdiden hoş geldin :) http://www.youtube.com/watch?v=0ozm...orum/mt-il-gruplari/26670-[izmir-mt]-305.html İzmir MT farkı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst