Annelerimizden Neler Ögrendik?

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
IYI YAPILMIŞ BIR IŞI TAKDIR ETMEYI:

"Bana bakin, çıkın birbirinizi dışarda gebertin, evi daha

yeni temizledim...!!!"

DUALARIN GUCUNU:

"Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozulduğunu

farketmedi..."

ZAMANA KARŞI YARIŞMAYI:

"O oyuncaklarını topla yoksa bi tekme attığım gibi hepsini

karşı sahilden toplarsin.."

MANTIKLI DÜŞÜNMEYI:

"Ben öyle dıyosam öyledir...!!!"

İLERİ GÖRÜŞLÜ OLMAYI:

"Çıkmadan Önce temiz bi Çamaşır giy.. yolda Allah korusun

başına bişi gelir kirli çamaşırla etrafa rezil olursun."

HAYATIN TRAJIKOMIK YANLARINI:

"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam

güldürücem... "

HAYATIN ÇELİŞKILERLE DOLU OLDUĞUNU:

"Kapa çenenı ve çorbanı iç ..!!"

DAYANIKLI OLMAYI:

" O ıspanak bitene kadar sofradan kalkmak YOK..!!!"

HAVA RAPORU TAHMINI YAPMAYI:


" Şu dağınıklığa bak... yabancı biri görse odanın ortasından

kasırga geçmiş sanır..."

ABARTMAYI:

"Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarinla içeri

yürüme diye..!!"

DAVRANIŞ PSİKOLOJİSİNİ:

"Babana çekiceĞine biraz bana çekseydin noolurdu ..."

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI:

"Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!! 'Kafana meteor

düşücek kenara çekil' diye bağırsam onu bile dinlemezsin dimi......!!!!"

KISKANMAYI:

" Dünyada senin annen baban gibi mükemmel bi aileye sahip

olmayan kaç milyon çocuk var biliyo musun..."

SABIRLI OLMAYI;

"Baban eve gelsin, sen görürsün''

HAKKIMIZI ALACAĞIMIZI;

"Eve vardığımızda ben bilirim sana yapacağımı"

DİYALOG KURMAYI;

"Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"

"Ne söyleyeyim anne?"

"Sus!! Bana cevap verme!!!"

TIP BİLGİLERİNİ;

"Gözlerini şaşı yaparken bir gün öyle kalıvereceksin,göreceksin gününü"

OLGUN OLMAYI;

"Bu tabağın hepsini bitirmezsen asla büyüyemezsin."

GENETİK BİLGİLERİ;

"Sen de o meymenetsiz babana çektin."

BİLGELİĞİ;

"Benim yaşıma gel de anlarsın o zaman."

V E ...

ADALETİ:

"Bir gün senin de çocukların olacak.. inşallah onlar da sana

senin şimdi bana yaptıklarını yaparlar..."
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim güzel olmuş.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ben bu kadını tanıyorum (((((((((:) evde şuan kendisi

ve en son soyledigi laf "Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabılarinla içeri

yürüme diye..!!"
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
HAVA RAPORU TAHMINI YAPMAYI:

" Şu dağınıklığa bak... yabancı biri görse odanın ortasından

kasırga geçmiş sanır..."

biz buna fare yavrusunu kaybetse bulamaz derler



DİYALOG KURMAYI;

"Sana bir şey sorduğumda cevap ver...!!"

"Ne söyleyeyim anne?"

"Sus!! Bana cevap verme!!!"

aynısının tıpkısı kardeşim bende çok yaşamıştım babamda hala yaşıyorum:p:queen:


OLAĞANÜSTÜ DURUMLARA HAZIRLIKLI OLMAYI:

"Dinleme bakalım anne sözü dinlemee...!!! 'Kafana meteor

düşücek kenara çekil' diye bağırsam onu bile dinlemezsin dimi......!!!!

bunu ilk kez duydum gülmekten yıkıldım:queen::queen:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla.. bak annemle yine kavga etmiş gibi hissettim şimdi kendimi gerildim birden :)
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
343
bide şöyle bir şey var dı...ne zaman abime dayak atsa,benim bi suçum olmadığı halde bana da iki tane sallardı...o niyeys:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynından bi tanede burda var içerde kendileri..

HAYATIN TRAJIKOMIK YANLARINI:

"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam

güldürücem... "
:queen:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bu arada anneler günü yaklaşıyor..
anne2.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HAYATIN TRAJIKOMIK YANLARINI:

"Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam

güldürücem... "

bunu çok duydum :mrgreen:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bıraz fazla kacmış ama okuyunca ınsan bır tuhaf oluyor bırgun bunlarda benım basıma gelıcekmı dıye yanı cocugum bana yaparmı hesabı
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
aaa en önemlisini eklemeyi unutmuşsunu :):)

Alper: Anne ben motor alcam
Anneciğim: Aldığın gün seni evlatlıktan redderim...


(Alper içinden konuşur: Seni çok özlicem annecim) hehehehe :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst