XtireT Kuruldu

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Eveet, XT660 almamla birlikte, XT600 sahibi murti06 ile birlikte grubumuzu kurduk. Bundan sonra tüm XT fotoğraflarını bu başlıkta toplayacağız. Hepimize hayırlı olsun :p

Sloganımız da hazır:

"Canınız çok sıkılıyorsa, Xtiret'in" :mrgreen:

img1168smallqn5.jpg

img1114smallyy1.jpg


Heyt beee, çöl kaplanı mübarek :cherry:

221781288lgx8.jpg

218692034ltc9.jpg
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
murti06 Titanını unuttu artık ama bizde asfaltı xtiretçez bi gün inşallah...:p:p:p
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
pro selam, daha önceki başlığında '04 ve '05 modellerdeki bazı üretim hatalı parçalardan bahsetmiştim, benim TPS mi ücretsiz değiştirdi beldeyama, bu arada www.xt660.com a biran önce üye olmanı tavsiye ederim, acaip faydalı bilgiler var..
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
pro selam, daha önceki başlığında '04 ve '05 modellerdeki bazı üretim hatalı parçalardan bahsetmiştim, benim TPS mi ücretsiz değiştirdi beldeyama, bu arada www.xt660.com a biran önce üye olmanı tavsiye ederim, acaip faydalı bilgiler var..

haa, ben hala bakmadım o seri numarasına. O mesajını buraya taşıyabilir misin rica etsem?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
haa, ben hala bakmadım o seri numarasına. O mesajını buraya taşıyabilir misin rica etsem?

XT660R Up to frame no. DM015-007858
XT660X Up to frame no. DM014-006257

bu şase no.dan küçükse şasi no. ECU'su üretim hatalı, ancak daha derin yaptığım araştırmalarda mt-03 üretilene kadar üretilen ECU lar(yani 660 motor olan) parça değişsede motorun gidişinde çokta süper iyileşme olmamakta, ancak yapılan diagonistik ayarlar ile bu düşük devirde silkeleme problemi büyük ölçüde ortadan kalkıyormuş, TPS ilede alakalı olabilir, sana tavsiyem, motosikletinin düşük devirlerde gidişinde bir şikayetin yoksa ayarları ve ECU/TPS yi değiştirme, senden önceki sahibi değiştirmiş olabilir. gidişinde sorun olduğunu düşünüyorsan benle temasa geç veya xt660.com'a üye ol ve sabit konuları mutlaka oku..kolay gelsin
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
valla motorumda şu an hiçbir sorun yok, önceki sahibi bir şey yaptırmamış ki zaten 2200 km'de aldım ben motoru :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murti06 Titanını unuttu artık ama bizde asfaltı xtiretçez bi gün inşallah...:p:p:p
titan'ı unuturmuyum heç o benim ilk göz ağrım. olda gezmiyorum belki ama bakımları halen devam ediyor tarafımdan:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur yaktın beni..:pr:

alamadık bi tane xt 125 sende xtiret i kurdun katılamıcaz çok üzüldüm..:pale:

isoyu şerbete bulayıp kumsala kızgın güneşin altına zincirle bağlayak..:queen:

onur sen gizli nick mi kullanıyon..:silent:

Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (5 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
06bluedragger, murti06, efendy_iso, barisozcetin, pyro
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst