[MT Ankara] 30 Nisan 2008 Çarşamba "Haftalık Buluşma"

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
logo_phpBB.gif


Yurt: Türkiye
Yöre: Ankara
Semt: Bahçelievler
Mekan: X House Cafe (Belpa'nın yanında, cadde üzeri)
Araç ve motorlar için park yeri: Belpa ya da XHouse Kaldırımı
Yıl: 2008
Ay: Nisan
Gün: 30
Saat: 18
Dakika: 43
Saniye: 17

 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
55
Hafta içine denk geliyor malum iş bende ilçedeyim ne bahtsızım ya
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
öylede diledigim saattte gelince ne balık ne yemek bi çay içip eve döndüm bugün neyse az kaldı cocuklar bi sınava girsin acısını cıkartırım o zamana makineyide degiştiririm kısmet olursa
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
öylede diledigim saattte gelince ne balık ne yemek bi çay içip eve döndüm bugün neyse az kaldı cocuklar bi sınava girsin acısını cıkartırım o zamana makineyide degiştiririm kısmet olursa

Çarşamba balık yemiyoruz merak etme :p

Ayrıca sen balık ve yemek için mi geliyorsun yani buluşmalara :salut:
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
yok canım ne balıgı o saattte gelipte klıcık bulacagımdan emindim yorgun argın muhabbbet edriz diye geldim o kadar yolu ankara mt olsun yanımda 1 gün aç kalırım daha fazlasına dayanamam:cyclopsan
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
137
heytttt be bir anda keyf te almıstık solugu dogrudur haberleşip gelmek lazım...
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Ben de işten çıkıp geleceğim için sanırım biraz daha erken gelebilirim. Erkenciler olursa beklerim :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
95
işten çıkıp saniyesi saniyesine yetişmeye çalışırım :p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
hava yagmurlu gozukuyo motorsuz gelmeyide pek sevmiyorum, ben yokums anırsam...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karda yağsa ordayım ben :p
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
83
Arkadaşlar belki gözünüzden kaçmıştır ama geçen hafta biz oradayken içeride inşaat yada badana boya yapıyorlardı. Çarşamba hava scorp un dediği gibi yağışlı gözüküyor. İçeride oturma şansımız olmayabilir. Bence yolu o taraftan geçen birisi göz atarsa inşaat işlerinin bitip bitmediğine son dakika süprizi yaşanmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkadaşlar belki gözünüzden kaçmıştır ama geçen hafta biz oradayken içeride inşaat yapıyorlardı. Çarşamba hava scorp un dediği gibi yağışlı gözüküyor. İçeride oturma şansımız olmayabilir. Bence yolu o taraftan geçen birisi göz atarsa inşaat işlerinin bitip bitmediğine son dakika süprizi yaşanmaz.

Bahçeli'de cafe çok, baktık ki uymadı başka yere geçeriz. XHouse'a da not bırakırız :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst