İstanbuldan herkese selam

Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
Herkese merhaba arkadaşlar;

Ben onur siteye yeni üye oldum ama aslında beni ufak ufak tanımaya başlayan arkadaşlarımız var.Son istanbul maltepe mangal toplanmasında ve Burhan felek toplanmasında (sahada koşan ekipte ter dökenledenim) yerimi aldım..G K N nin çocukluktan arkadaşıyım arkadaşın ciğerini biliirim..Zamanında birlikte bisiklete binerdik sonra yoğun ısrarları sonucu bende küçük bi motor almak zorunda kaldım :mrgreen:ama bu hastalık bana baya hızlı bulaştı bende gözümü yükseklere dikmeye başladım ama şimdilik bir mondial 150 zat'ım var.güzel güzel gidiyoruz yakında yüzyüze tanışmak dileğiyle:wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vayy kardeşi
sonunda açtın demektopak ını
onur çocukluk arkadaşımdır, zmanında aynı lisede aynı sırayı paylaştık
beraber pisiklere bindik, beraber kıs tavladık::winkwink
çektiğimiz kopyaların haddihesabı yok:mrgreen:
biraz sapıktı önceden taaaaki gülayı, (cumartesi akşamı sizesucukları hazurlayan kardşimiz) tanıyana kadar:p

neyse, hoş geldin kardeşim, sefalar getirdin, yamuk yapan olursa bana haber ver ben yolda arabala bi tampon atarım:cherry:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
teşekkür ederim arkadaşım gökhan merak etme hemen söylerim bilirsin beni :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
hosgeldin tanımaz olurmuyuz yada burhan felekten sonra bızı tanımayan varmı:queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
zamanla daha çok tanınacağız inşallah bu yaz dolu dolu geçecek:)
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
olm ne demişler ürkütmemek lazım insanları ilk dakikadan, bu lakapları kolay kazanmadık ki biliyorsun.p.şt olunmaz p.şt doğulur:):)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
onur hoşgeldin kalıcı olursun inşllah birde ricam yazını siyah yaparsan daha iyi olur uyarı alma diye belirtmek istedim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin......................
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kankacım, forumda renkli yazmak yasak bilgin olsun

p.şt dedinde
aklımabu video geldi
sonunu izle

[YT]KF95oiAdRio[/YT]
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
rivada fena yüzüyomusun ole dıyolar :cherry: ben tam ayaklarımı soktum gırıyodum cıktınız sudan:queen:
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
faşogökhan olm şu türk filmlerinin sırtı asla yere gelmez ya hala izliyorum hala gülüyorum.koviyırmisen beni

ya ben her türlü girerim benim için önemli değilde aramızda bazı eklemi zayıflar var sonra onu topluyoruz sağdan soldan ama zevkliydi baya su girmeyenlar kaçırdı valla adam kolunu çıkardı ama delikanlı gibi girdi denize:)

bu arada tekrar hoşbulduk arkadaşlar
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst