[MT İstanbul]19 Nisan C.tesi sahilde mangal nasıl olur buluşması

Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo resimdeki kutu eeeee şeye yarıyoo eee neydi yaaa hani mangalı yakarken daha çabuk tutuşsu alev alsın diye kullanıylıyoo :queen::queen::queen:

çıra gibim bişey

Çıra mı :queen::queen::queen: ay çok fena oldum :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw arkadaşlar o resimdeki olay bizim mangalda değil izmir MT nin mangalında
bizim çocukların öle şelere ihtiyacı yoktu walla:queen::queen::queen:

az sora gördüklerinize inanamıcaksınız
evet izmir ekmekleri hazırlayın banacaksınız birazdan:p:queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
fena olma yyaaaa :) gül sadece :queen::queen::queen:
ben o resimleri ilk gördüğümde yok dedim bu oo olamaz dedim onun bir kaç kare resmi daha var ölemi bölemi derken bu foto çıktı ortaya ve herşeyi ortaya koyduu :)

izmir mt nn gerçek yüzü çıktı ortaya
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fena olma yyaaaa :) gül sadece :queen::queen::queen:
ben o resimleri ilk gördüğümde yok dedim bu oo olamaz dedim onun bir kaç kare resmi daha var ölemi bölemi derken bu foto çıktı ortaya ve herşeyi ortaya koyduu :)

izmir mt nn gerçek yüzü çıktı ortaya

Gülmekten fena oldum, yani gerçekten şaşırdım :queen: ayrıca bende senin gibi dona kaldım bu ne yahu iyice ekrana yaklaştım acaba yanlış mı gördüm ki hayatımda sadece kulaktan duydum görmedim :queen: görmüş olduk İzmir mt de çok ince espiriye sahip ayrıca bu güzel espiri için kutlarım, beni güldürdünüz allah sizide güldürsün.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
56
Bu MT buluşmasına ilk katılışım oldu.. Emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim.. Zaman içinde tekrar düzenlenecek organizasyonlara katılmak için elimden geleni yapacağım..

Foruma yeni katılmış gibi görünebilirim ancak başka bir isimle yazı yazmadan birbuçuk yıl forumu takip ettim, epeyce de faydalandım yazılardan.. Şimdi kendi ismimle yeni bir hesap açıp bu şekilde devam etmeye karar verdim..
Buluşmada kimseyi tanımadığım için biraz misafir gibi hissettim kendimi, belki zamanla bu ortadan kalkacaktır.. arkadaşlar oldukça sıcak davrandılar yabancılık hissetmedim.. yalnızca buluşma rötarlı olunca beklerken biraz panikledim acep neredeler diye..:silent:

Bu da yazdığım ilk yazı oldu..

Tekrar organizasyon için teşekkür ederim.. :cat: Görüşmek üzere.. :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gülmekten fena oldum, yani gerçekten şaşırdım :queen: ayrıca bende senin gibi dona kaldım bu ne yahu iyice ekrana yaklaştım acaba yanlış mı gördüm ki hayatımda sadece kulaktan duydum görmedim :queen: görmüş olduk İzmir mt de çok ince espiriye sahip ayrıca bu güzel espiri için kutlarım, beni güldürdünüz allah sizide güldürsün.

Gerçeği o değil zaten.. Çakma viagraymış o, peçete varmış içinde :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
işgal için mi abeyyy hemen takımı taklavatı toplayalım kazma kürek kazmaya başlayalım isterseniz :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
işte resimler beklediğinize değer umarım :bounce:

1000961ck0.jpg


1000962fk4.jpg


1000963bk1.jpg


1000964qe7.jpg


1000965ih4.jpg


1000966ns5.jpg


1000967vj0.jpg


1000968ze0.jpg


1000969uk2.jpg


1000970oh5.jpg


devamı geliyo bekleyin:queen:

1000971ev1.jpg


1000972gt1.jpg


1000973nv2.jpg


1000976of6.jpg


1000978ns4.jpg


1000979gt4.jpg


1000984wf2.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
alper bazı resimler çıkmamış ne iş bumudur yani iki saattir bekledik :) ellerine saglık
hani iş aryodum ya ben maltepe sahile mangal yakıcam akşamları sucuk ekmek yapıcam

istanbuldaki bütün başı boş atları yakalayıp kesmem lazım :) anca yeter :queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw nie çıkmadı bazıları bende anlamadım
bi ddaa mı yüklesem acaaba
daha yüklemediklerim war elimde
du bakecem
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gerçeği o değil zaten.. Çakma viagraymış o, peçete varmış içinde :mrgreen:

Neeeee? boş mu :queen: Olmadı şimdi :queen::queen:

Bu arada Alpercim götürüyorsun sucukları ohhhhhhhhhhh :cyclopsan bize yok mu?

Honda beyaz olan kimin?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst