Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler bi sorum olacak motoru aldıktan ilk 60-70 km sonra biyerlerinden cızıldama gelmeye başladımı?
10,000km oldu biyerden cızırdama yok....:)

Aldıgımdan beri 1 kez bile periyodik bakımların dışında servise gitmedim...:mrgreen:....İnşallah bundan sonrada gitmeyecem...:cat:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
Ümraniye DB ye git Gökhan Konşuğa ait...Bulgurluda...orada Ergin Usta benim ustamdır...burada Mikuni nickli kişiye innovasını sattı...ona görün bence...tavsiye ederse tak..İstanbuldaki en işbilir adamdır...

HOCAM SÜPER Bİ YÖNLENDİRME OLDU SENİNKİSİ.DEDİKLERİNİ DİKKATE ALICAM.TESEKKURLER

10,000km oldu biyerden cızırdama yok....:)

Aldıgımdan beri 1 kez bile periyodik bakımların dışında servise gitmedim...:mrgreen:....İnşallah bundan sonrada gitmeyecem...:cat:

BİDE ŞÖLE BİŞİ VAR.TEMİZ KULLANINCA MAKINA BİŞİ İSTEMİYOR.YAĞINA DİKKAT BİDE ZAMANI GELEN PARÇALARI DEĞİŞTİRİNCE CİLLOP GİBİ AKIYOR
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
sizin orda taşlı yollarda var kordon da .hakılısın

bizim yollar çok bozuk motor kaymak asfaltta sessiz ama devir yükselince ve pütürlü yola girince tıkır tıkır ses veriyor bide süspansiyon çok sert bana lastik havaları ilginç geldi biraz ön 29 arka 36 böle basınca basket topu gibi zıplıyor motor bende 29 29 bastım ama genede zıplıyor sizin ayarlarınız nedir??
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
bizim yollar çok bozuk motor kaymak asfaltta sessiz ama devir yükselince ve pütürlü yola girince tıkır tıkır ses veriyor bide süspansiyon çok sert bana lastik havaları ilginç geldi biraz ön 29 arka 36 böle basınca basket topu gibi zıplıyor motor bende 29 29 bastım ama genede zıplıyor sizin ayarlarınız nedir??


:) haklısın ...benım 29-30 ...artçı olucaksa 32
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
:) haklısın ...benım 29-30 ...artçı olucaksa 32

bugün 130 km deyim motorun hiçbir sorunu yok ufak tıkırdamalardan başka ama bana hala lastik hava basınçları saçma geliyor bukadar sert olmamalı arkada oturan uçup gidecek zıplamadan :farao:aslında 25 33 denemek istiyorum ancak orjinal verilerden sapmak istemiyorum nası yapıcaz????
bide sormak istediğim bi soru depo nekadara doluyor ve menzili nedir???tam doldurmadım daha ama 3,7 olduğuna göre 15 ytl olmalı menzil ne durumda??
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
bugün 130 km deyim motorun hiçbir sorunu yok ufak tıkırdamalardan başka ama bana hala lastik hava basınçları saçma geliyor bukadar sert olmamalı arkada oturan uçup gidecek zıplamadan :farao:aslında 25 33 denemek istiyorum ancak orjinal verilerden sapmak istemiyorum nası yapıcaz????
bide sormak istediğim bi soru depo nekadara doluyor ve menzili nedir???tam doldurmadım daha ama 3,7 olduğuna göre 15 ytl olmalı menzil ne durumda??


Bence ön lastiği 29 da kullan lastik bi otursun ondan sonra bakarsın.Arka lastiğe tek kişi bineceksen 30 dan fazla basma havayı.
Benim depo şimdiye kadar en fazla 10,50 ytl ye doldu.Yakışa gelince ; sıka sıka gidersem 1 depo 140-150 km yapıyor ...normal gidişatta kesınlıkle 160-170 garantisi var.senınkı su rodaj aşamasında bu kadar km yapmaz.ilk 1000 km de tam gaz yapmasan iyi olur 1000 den sonra açmaya başlarsın motoru
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bence ön lastiği 29 da kullan lastik bi otursun ondan sonra bakarsın.Arka lastiğe tek kişi bineceksen 30 dan fazla basma havayı.
Benim depo şimdiye kadar en fazla 10,50 ytl ye doldu.Yakışa gelince ; sıka sıka gidersem 1 depo 140-150 km yapıyor ...normal gidişatta kesınlıkle 160-170 garantisi var.senınkı su rodaj aşamasında bu kadar km yapmaz.ilk 1000 km de tam gaz yapmasan iyi olur 1000 den sonra açmaya başlarsın motoru


eyvallah dostum dediklerine uymaya çalışıyorum ama zaman zaman 60/70 çok kısa süreliğine 80 e çıkıyorum siz nası geçirdiniz rodajı ve motor en son kaç görüyor.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim 1 depo 170km gidiyor...3,7lt....:)

11 Ytlye doluyor..Aykan ben rodajda senin gibi en fazla 60/80km/h yaptım..Şuan motorum düz yolda tek kişi 125i cok rahat görüyor...Kapanınca 135 yokus asagı sıkıstırınca ve kapanınca 140 :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Benim 1 depo 170km gidiyor...3,7lt....:)

11 Ytlye doluyor..Aykan ben rodajda senin gibi en fazla 60/80km/h yaptım..Şuan motorum düz yolda tek kişi 125i cok rahat görüyor...Kapanınca 135 yokus asagı sıkıstırınca ve kapanınca 140 :cat:

yani ilk 500 km mi yoksa 1000 mi gidicez bende anlamadım ama max 80 km yapıyorum oda bikaç saniyeliğine sabit 60-65 :cat:yani bu motor cbf i geçiyor sanırsam çünki düzde 116 km yi geçmiyordu cbf...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yani ilk 500 km mi yoksa 1000 mi gidicez bende anlamadım ama max 80 km yapıyorum oda bikaç saniyeliğine sabit 60-65 :cat:yani bu motor cbf i geçiyor sanırsam çünki düzde 116 km yi geçmiyordu cbf...
İlk 500km 55/60'ı 500kmden sonra 1,000kmye kadar 80i geçme...Benim cbf düzde 120 yapıyor...İnnova 125 yapıyor..Cbfyi geçer fakat biraz zor sıkıştırmak lazım..Ama geçer...:)
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
38
yağ olarak ne kullanıyorsunuz?

VALLA SERVISTE KOYUYORLAR BEN HİÇ KARISMIYOM.İLK 1000 KM YAGINI MUTLAKA 800 DE DEĞİŞTİR SORASI ZATEN ONEMLI DEGIL ;)

eyvallah dostum dediklerine uymaya çalışıyorum ama zaman zaman 60/70 çok kısa süreliğine 80 e çıkıyorum siz nası geçirdiniz rodajı ve motor en son kaç görüyor.


BEN DÜZ YOLDA TEK KİŞİ 125 RAHATLIKLA GORUYORUM.HAFİF YOKUS ASAGI 140 RAHAT GORUYORUM.AMA SURAT YAPMAK ICIN BU MOTORDA ACELE ETME DERIM CUNKU CBF TE NASIL BILMIYORUM AMA BUNDA BAYA BI SAVURMA VAR.CUNKU HEM HAFIF HEMDE LASTIKLER INCE
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler bugün yağı bi kontrol edeyim dedim bide ne göreyim çubukta yağ yok hemen servise gittim yağ eklendi 400 gr teslimatta az yağ eklenmiş neyse şimdi bir sorun yok...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün bir iki arkadaşın motorunu denedim gerçi onların biri 75000 de biride 18000 de inanın 75000 deki motorun daha sesi ilk günkü gibi ama ön süspansiyon çalışma sesi onlardada var tıkırtı normal olarak ama şunu anladımki piyasadaki en kaliteli cup motora biniyoruz helal innova:cat:çok çok memnun kaldım cbf 150 denilen motoru boyut ve rahatlık olmasada farklı sınıflarda olmasına rağmen bir kalite karşılaştırması yapsak ezer geçer:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
beyler bugün yağı bi kontrol edeyim dedim bide ne göreyim çubukta yağ yok hemen servise gittim yağ eklendi 400 gr teslimatta az yağ eklenmiş neyse şimdi bir sorun yok...

aman aga innova yağ eksiltirmi ödümü kopardın bu arada c90 nın fotosunu koysna bendede var c90 2007 aralıkta sattım 1993 model
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aman aga innova yağ eksiltirmi ödümü kopardın bu arada c90 nın fotosunu koysna bendede var c90 2007 aralıkta sattım 1993 model

yok dostum yağı bana teslimat öncesi eksik vermişler cbf mi bu yağ eksiltecek:mrgreen:valla benim makinanın fotosunu koymaya utanıyorum bi kış boyunca depoda yattı acayip tozlu yakında bi bakım yapıcam fotosunuda koyarım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst