3 boyutlu sıfırdan motor yapımı görmek isteyenler...

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Arkadaşlar; sizlerle çok eğitici bir videoyu paylaşmak istedim.Özellikle motor bilgisi az olup, motor ve motor parçaları konusunda meraklı olanlar için çok güzel bir video. :cat:

[YT]NI-oddiQtF0&feature=related[/YT]
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
paylaşım için teşekkür ederiz, aslında parçaların ayrı ayrı isimlerini yazmış olsalardı çok daha güzel olurdu, birde varsa motosiklet motoru videosu koyarsan çok makbule geçer :cat:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Etkileyici bir catia veya solid çalışması....
Teşekkür ederiz.paylaşım için
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Çok güzel bir catia çalışması.Anladğım kadarıyla büyük şirketlerden birinde çalışan bir mühendis zamanında yaptığı çalışmayı paylaşmış.Yoksa bunu yapmış olmak için yapmaz kimse.Zaten tek kişinin çalışması değildir.Böyle bir çizimi yapmak çok zaman alır.Oldukça bilinen ve uzun zamandır youtube de bulunan bir video.Burada paylaşmak aklıma gelmemişti.Catiacılara selamlar
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Arkadaşlar rica ederim.Parça isimleri yazsaydı gerçekten güzel olurdu.Kafanıza takılan parçayı yazarsanız ayrıca elimden geldiğince açıklamasınıda yaparım.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şuan izleyemedim..Fakat konuya üye olmak için mesaj atayım dedim..
Bakarım bir ara @ÖZER kardeşim..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bilgilenmekten ziyade, adam amma uğraşmış bee!! şeklinde düşünüp izledim.
Harika video.
teşekkürler...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özer baba eline sağlık keşke motosiklet içinde böyle ayrıntılı videolar olsa çok daha güzel olurdu teşekkürler
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
21
tabikide begendik ama gerçi bunu ben izlemiştim ama genede tekrar yaptım :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şuan izleyemedim..Fakat konuya üye olmak için mesaj atayım dedim..
Bakarım bir ara @ÖZER kardeşim..

Özerciğim şimdi baktım videoya...

Gerçekten çok iyi bir çalışma olmuş...

Hele triger setinin takılışı ve üstkapağa sibopların takılışı çok hoşuma gitti..

Yapanın emeğine sağlık..
Gerçekten kaliteli bir flash animasyonu hazırlanmış..

Bak arkadaşın diğer videosuda bu..

Motorun Çalışma Prensibi..

[YT]ZxZgqCOhvCI[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Bunu yapan amca veya amcalar 3D Max'i yalayıp yutmuş, yarmış tipler belli. Zira bu üç boyutlu modelleme prgramını dunyada "hakkıyla kullanan" insan sayısı çok az :cat:
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Ö.Z.€.R;1045305' Alıntı:
Arkadaşlar; sizlerle çok eğitici bir videoyu paylaşmak istedim.Özellikle motor bilgisi az olup, motor ve motor parçaları konusunda meraklı olanlar için çok güzel bir video. :cat:

[YT]NI-oddiQtF0&feature=related[/YT]

Erzincanlı hemşehrim, paylaşım için teşekkür ederim... güzel ve eğitici bir video olmuş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst