Motosiklet.net 5. Kuruluş Yıldönümü...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Evet arkadaşlar bizleri bir arada buluşturan, degerli arkadaşlar edinmemize neden olan, gün gelip beraber üzüldügümüz gün gelip beraber güldügümüz geyiklerin kralını çevirdigimiz ve motosiklet hakkında değerli bilgiler edindiğimiz sitemiz 5 yaşında. 12/04/2003 tarihinde kurulan motosiklet.net bu gece 24:00 itibari ile 5 yaşına bastı:mrgreen:

Aşağıda ekledigim kliptede göreceginiz gibi bu 5 yıl oldukça güzel organizasyonlarla geçti. Bundan sonrada daha iyilerinin olacağına şüphem yok.

Bu siteyi kuran ve kurulmasında emeği geçen arkadaşlara bizlere böyle bir ortam yarattıkları için çok çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bu teşekkür sadece onlara degil, tüm üyelere. Sizlerle bu site bu günlere geldi yardımseverliginiz birbirinize bağlılığınız bu siteyi digerlerinden farklı yapan en büyük etken. Umarım bundan sonrada hep bir arada ve motosiklet.net'te oluruz.:rendeer:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7281101313592417846&hl=en

[GV]-7281101313592417846&hl[/GV]
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
nice mutlu yıllara :bestmt: bu siteye üye oldugumdan dolayı cok gururluyum.. nice güzel senelerde birlikte olmak dileğiyle... ::alkiis::::alkiis::::tutkuy::
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Aslında sitenin ilk hallerini google dan bulunan arşivlerini filan eklemek lazım buraya, hatta forum olmadan önce günlüğe yazılan şeyleri bir okusanız ne bombalar var.

:mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
Nice yiLLara MT aiLesi ve yeni katiLmama ragmen biLgisayarımın başındayken çok iyi vakit geçirmemi sağladığınız için teşekkürLer :)

Hemen her gece yatmadan evveL hani biLirsiniz biLg. kucağınıza aLır fiLm izLerken yada music dinLerken uyursunuz :) sanırım epeydi uyuya kaLdığım forum konularından başka birşeyim yok eLimde :)

VarLığınız uzun yıLLar sürerse uzun yıLLar burada oLmak diLekLerimLe..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bu Türkiye trafiğinde motosiklet kullanıcılarının birlik ve beraberlik içinde "kardeşçe" bir araya gelmesine vesile olan herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum... :rendeer:

Biz bir Aileyiz... :cat:


Seni seviyorum Motosiklet.NET, iyiki doğdun... :joker:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sen de başımıza Mustafa Altıoklar çıktın ha :mrgreen:

az kaldı az...Tuncer gibi yalan olacak oda...vatannn sanaaa canımm fedaaa...:p

5.kuruluş yıldönümü topiğini neden bir üye açar onuda anlamış değilim...bunları sanamı düşündürüyorlar haco...:paçsın adamin veya mod paşalar...:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
az kaldı az...Tuncer gibi yalan olacak oda...vatannn sanaaa canımm fedaaa...:p

5.kuruluş yıldönümü topiğini neden bir üye açar onuda anlamış değilim...bunları sanamı düşündürüyorlar haco...:paçsın adamin veya mod paşalar...:cherry:

Ben açmasınlar mı dedim.......

Gerekli görürseler topigi silebilirler metehan.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
az kaldı az...Tuncer gibi yalan olacak oda...vatannn sanaaa canımm fedaaa...:p

5.kuruluş yıldönümü topiğini neden bir üye açar onuda anlamış değilim...bunları sanamı düşündürüyorlar haco...:paçsın adamin veya mod paşalar...:cherry:

La ben askerliği yapalı 3 sene oluyor :mrgreen:

Pro farklı yorum yapsan emin ol adımı degiştirirdim zaten.

Klasik bir pro yorumu olmuş.:)

Fark yaratıyor olm işte, "lay lay kutlu olsun ne güzel" vs. gibi klişe mesajlar arasında yepyeni bir soluk getiriyorum :mrgreen:

ELINT ALTIÇOKLAR :mrgreen:
mustafaaltioklar.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Konuyla alakası yok ama eklemek istiyorum :p
CBR125R -> GT250R -> ETV 1000 -> XT660R :p (Analaşalım biran önce) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst