Kesinlikle Pıaggıo Beverly...altına imza atarım o makinanın...
İmza atıcağına gidip alsana hemşerim. Kesinlikle mesinlikle ne iş. Bir nedenleriyle açıkla bakalım neden Piaggio. İşkembenden sallamayalım. :cherry:
İki marka arasındaki tercihinizi öğrenebilirmiyim lütfen...