lxv 125 alınıp 10-15 sene binilecek,hatta imkanın varsa orjinalliği korunarak saklanacak ,yıllar sonra klasik olma ihtimali olan bir model,ve bence yağmurda,çamurda işe gelip giderken harcanacak motor değil,selesinin dikişine kadar,malzeme kalitesine kadar özel bir model...:rendeer:
ben olsam beverly'i seçerim,16 inç tekerlekleri sayesinde şehiriçindeki tehlikelerde daha güvenli ve dayanıklılık bakımından da daha gaddar olacağını düşünüyorum,yakıt konusundaki fark kıyaslamayı etkileyecek kadar fazla değil,2-3 kuruş fazla yakması o kadar da önemli değil:cat: