Hayat Bu Kadar Ucuz mu?

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kendi fotoğraf makinamla çektiğim ama görmek istemediğim görüntüler..

Buyrun yorumlayın...


Fren tertibatı bile olmayan ölüm makinası..

.
uzanlanbisikletir4.jpg


Buda aynısının tıpkısı..:p

.
plakbisikletal4.jpg


Buda hastahane yolunda..Kundaktaki bebeği hastaneye götürürken..:pr:

.
hastaneyoluzt2.jpg


Buda çiçekçi eleman...Çelenk için malzeme taşıyor..:silent:

.
dsc00511se7.jpg


Tekyönlü Şehirler/Uluslararası (tarihi İPEKYOL) Yolda ters istikamette giden denyo..

.
grnt51adr3.jpg


.
Motosiklet böylede sürülüyormuş..Eleman arkobasi yapıyor.Kızmayın. Dua edin..

.
grnt50aes6.jpg


.
grnt49kg4.jpg


Daha var ve ekleme yapacam...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
14
çok yanlış ama az yakıyor fakirlik işin içine fakirlik girdimi öle oluo malesef dünyanın her yerinde öle adam istermi evladı ama parasızlık bu duruma getiriyor nerden bakarsan bak yanlış ama ne desekde boş :(
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
murat abi bunlar kontra olmasın öyle frenlerde var pedalı arkaya itince frenliyor ama çiçekçinin nesi varki abisi sen beni görseydin geçensene benide döverdin herhalde taşımadığım kalmadı ramzey 50 cc motorla
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
ilk resimdeki çocuğu görünce içim gitti ya
bisikletin frenleri de yok resmen ölüme 1-2 adım kadar yakın:pr:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Yapacak hiçbir şey yok arkadaşlar...Yıllarca yapılmaması gereken şeyler anlatıldı ama kim bir ders çıkarıp vazgeçti bunlardan...Belki üç beş kişi vazgeçti ama görüldüğü gibi hala daha bunlardan bol bol var...Türkiye'de olduğumuz sürece böyle görüntülere kendimizi alıştıralım bence...:pr:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
gercekten bu ılsrde paranın onemı cok buyuk adam hayatta gıdıp kaska veya baska bıseye para vermez...tehlıke onlar ıcın bı onem arzetmıo bu konuda...ama olan duyarlı motorculara oluor...bı kaza aldugu zaman bı bu durumda kaskı vs yokkken olunce yaralanınca motor tehlıkelı motor oldurur oluor...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arkadaşlar yorumlar güzel ve yerinde olmuş...
Ama beni ençok etkileyen ve derinden vuran aşağıdaki foto..

Ana-baba ve ortalarında belki henüz yaşını bile doldurmamış bir melek..

Bu meleğin ne suçu varki....Ana-baba olmak bu mu peki...

O meleği hastalandığı için doktora götürüyorlar...Çünki o yol hastahane yolu ve saat 8 gibi..Sıra alıp bebişi muayene ettirecekler...

Tekrar soruyorum...Bu meleğin suçu ne..Ana-babasının; cahil olması mı.. fakir olması mı?....EŞŞEK olması mı..? Yoksa.....

Cahillik ilim irfanla geçer amaaaa EŞŞEKLİK bâkidir.....

.
hastaneyoluzt2.jpg
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
ilk resimde murat abi o çocuk neyine güveniyor anlamadım lastikler ince fren desen kesin tutmuyordur yazık vallahi ya :cyclopsan
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
murat abi bunlar kontra olmasın öyle frenlerde var pedalı arkaya itince frenliyor ama çiçekçinin nesi varki abisi sen beni görseydin geçensene benide döverdin herhalde taşımadığım kalmadı ramzey 50 cc motorla

Yok be Okaycığım...Estağfurullah...:rendeer:

O bisikletlerde kontra fren yoktu.:silent:..Çıplak..Hemde çırılçıplaktı yaw..:queen:

Zaten ben onlara bisiklet değil ölüm makinası ismini koydum...:mrgreen:

Daha çok resimvar elimde..Onlarıda zamanla eklerim...:)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
hiç mi düşünmezler ya başlarına her an bir şey gelebileceğini..Hele bebek taşıyana söylecek söz bulamıyorum.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
42
murat abi resimler için sağol. bunları bu zamanda görmek çok üzücü. özellikle freni olmayan bisiklet nasıl bir mantık ben anlamadım. umarım dedikleri gibi kontra frenlidir ama acil durumda çocuk oraya nasıl ayak koyacak? off off çok fena..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murat hocam artıkın senden kormaya basladım:cyclopsan
ya benide görüp ensemi tokatlarsan..:salut:

veletlere bi kalay da ben basayım dedim ama bunları bende yapıyodum:cherry:
8 taklalık bi maceram vardır..(bisikletle):pr:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
murat abi resimler için sağol. bunları bu zamanda görmek çok üzücü. özellikle freni olmayan bisiklet nasıl bir mantık ben anlamadım. umarım dedikleri gibi kontra frenlidir ama acil durumda çocuk oraya nasıl ayak koyacak? off off çok fena..
Yok be paşam..Ne kontra freni..Bizzat inceledim yaw..

Çocuklar kontra değilde postal fren kullanmayı tercih etmişler..:queen: :queen:
murat hocam artıkın senden kormaya basladım:cyclopsan
ya benide görüp ensemi tokatlarsan..:salut:

veletlere bi kalay da ben basayım dedim ama bunları bende yapıyodum:cherry:
8 taklalık bi maceram vardır..(bisikletle):pr:

Öyle deme be kuzum...:wiinkk:

Zaten sen dersini almışsın be paşam..
Onlarda takla atsalardı belki akılları yeterdi..:mrgreen:

Ben dövmedim haaa...
Sadece ZOR KULLANDIM...:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yok Yok çiçekciyi biz ordan çıkartalım iş için dikkatli bir şekilde kullanıyor bir çok insan.

Bende... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herzaman söylüyorum gene bıkmadan söylicem eğitim şart:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst