adana,gaziantep,hatay motokros kardeşliği.

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
10
kadir abi bendeki resimleri atayım dedim hadi bakalım resimlere :D

img0347jw6.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01


img0351qv5.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0352bm6.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0353mb6.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0354aj8.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0356ts2.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01


img0357ei9.jpg

By abcgrafik at 2008-04-01


img0357ei9.jpg

By abcgrafik at 2008-04-01

img0361lc7.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0362hl3.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0363wc1.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01


img0364nt9.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0365ld8.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01

img0366xh6.jpg

By abcgrafik at 2008-04-01

img0367cv9.jpg

By abcgrafik, shot with Canon PowerShot A560 at 2008-04-01
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
geziyi gerçekleştirenler bayağı efor sarfetti sanırım. çamur,kar, yağmur ve su geçişleri gerçek bir kros ve off-road sevdalısı daha ne isterki. tatlısu kroscusu değilsiniz bunu birkez daha gördük. :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
geziyi gerçekleştirenler bayağı efor sarfetti sanırım. çamur,kar, yağmur ve su geçişleri gerçek bir kros ve off-road sevdalısı daha ne isterki. tatlısu kroscusu değilsiniz bunu birkez daha gördük. :wiinkk:

doğru söze ne denir 1seni kroscu yapamadık boracım.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Helal olsun harbiden çok güzel bi organizasyon olmuş :)
Hastayım şu crosslara ya :)
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
bu moto kros işi beni sarmaya basladı ama suda surusu gorunce üşüdüm cok guzel bir gezi olmus tekerinize ve yüreginize saglık
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bu moto kros işi beni sarmaya basladı ama suda surusu gorunce üşüdüm cok guzel bir gezi olmus tekerinize ve yüreginize saglık

emin ol o zevki 1 tattınmı 1daha başka motorsiklet kullanmak istemessin hele su geçişleri süper zevkli adanadan selamlar.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Kadir kardeş sana ve tüm adanalı krosçu dostlarıma teşekkür ederim.ömrümde yaşadığım en güzel gezi oldu hatayda gelemiyenler çok üzgün bir başka kadir abi gezisinde telafi ederiz dedik misafirperverliğiniz den çok etkilendik işte kardeşlik budur dedik allah hepinizden razı olsun.arazi çok güzeldi allaha nekadar şükretsek az one güzellik sanki cennet.fotolar için teşekkürler:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::):)
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
maşşallah Allaha nazardan korusun iyi kros yapmışsınız
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir kardeş sana ve tüm adanalı krosçu dostlarıma teşekkür ederim.ömrümde yaşadığım en güzel gezi oldu hatayda gelemiyenler çok üzgün bir başka kadir abi gezisinde telafi ederiz dedik misafirperverliğiniz den çok etkilendik işte kardeşlik budur dedik allah hepinizden razı olsun.arazi çok güzeldi allaha nekadar şükretsek az one güzellik sanki cennet.fotolar için teşekkürler:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::):)

abi allah allah diyenden razı olsun biz yeterince ilgilenemedik diye üzülüyoruz bazı aksaklıklar oldu biraz geciktik kusura bakmayın 1dahaki sefere daha iyi olur inşallah.

maşşallah Allaha nazardan korusun iyi kros yapmışsınız

hepimizi allah nazardan saklasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
naapmışsınız arkadaşlar ya.. vallahi tebrik ediyorum.. cok keyifli oldugu kesin. o çorap üstüne poşet cok iyi olmuş... yoksa sağlığınızı cok zorlardı.. Süpersiniz.. ::alkiis::
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
çok güzel bir gazlama olmuş bende az gazlamadım çamurlarda ayrı bi heyacan yaşamanın tadı benim kanımca

çok güzel kareler emeğinize sağlık teşekkürler paylaşımınız için

bu arada MURDİSTAN neresi??? hiç duymadığım için sormak istedim ??
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
süpersiniz ekip :cat: tebrik ettim yine tebrik tebrik :wiinkk:

içim erio içim :pale:
çok hevesliyim ama istediğim makinelere boyum yetmio :pr:

(belime gelen sele yüksekliği, otursam da çökmüo) :mrgreen:

şimdi diceksiniz ki, yetmese de olur,
biliom, olur da --> ayağım yere basmazsa rahat edemem, konsantrasyonum kaçar falan :p




xt660 için bir kez daha hayal kurdum şimdi :)

xt 660 endurodur.

bunlar için cross daha idealdir :bounce:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Süper Süper Süpeeeeeerrrrr
Başka bi kelime yok tarif için

doğru söze verecek cevapta yok sağol.

çok güzel olmuş hayran kaldım

sen makinayı değişirsen olayın içinde olursun.

naapmışsınız arkadaşlar ya.. vallahi tebrik ediyorum.. cok keyifli oldugu kesin. o çorap üstüne poşet cok iyi olmuş... yoksa sağlığınızı cok zorlardı.. Süpersiniz.. ::alkiis::

biz bunu hep yapıyoruz çorap üstü poşette gerçekten çok iyi oluyor yoksa ayaklar donardı.

çok güzel bir gazlama olmuş bende az gazlamadım çamurlarda ayrı bi heyacan yaşamanın tadı benim kanımca

çok güzel kareler emeğinize sağlık teşekkürler paylaşımınız için

bu arada MURDİSTAN neresi??? hiç duymadığım için sormak istedim ??

dostum ilgin için sağol gerçekten çok zevkli murdistana gelince o bölgenin dağlarında bol miktarda murt adında 1meyve yetişir bundan dolayı oraya murdistan diyorlar bu meyve çalı şeklinde ve her mevsim yaprakları yeşil olur bölgede cenaze yıkama suyuna onun yapraklarından atarlar çok harika kokar o kokuyu içine çeken kişi inan ölüyü kıskanır o kadar hoş 1 koku.bölgenin asıl adı karaisalı dır adanadan selamlar.

süpersiniz ekip :cat: tebrik ettim yine tebrik tebrik :wiinkk:

içim erio içim :pale:
çok hevesliyim ama istediğim makinelere boyum yetmio :pr:

(belime gelen sele yüksekliği, otursam da çökmüo) :mrgreen:

şimdi diceksiniz ki, yetmese de olur,
biliom, olur da --> ayağım yere basmazsa rahat edemem, konsantrasyonum kaçar falan :p

ablam sana haber vermeyi düşündüm fakat aracının olmadığını bildiğim için haber vermedim ayrıca 660 ta orda rahatlıkla gidiyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst