Ankara'dan motor aranıyor

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
70
Merhaba,

Ankara'dan (getirilebilrise yakın şehirler de olabilir) uygun fiyatlı motor aramaktayım.Bir kaç güne bulabilirsem iyi olur.
Öncelikle yeni başlayacağımı belirteyim bu yüzden sorunsuz olması işimi kolaylaştırır.
Ödeme koşullarına gelince özellikle taksitle verebilecek motor sahipleri olursa sevinirim.

Hem uygun hem taksit tabi biraz zor olacaktır ama belki 2. motoru olan veya kullanmaya fırsatı olmayan birileri çıkabilşir diye ilan bırakmayı düşündüm.

Vermeyi düşündüğüm fiyat duruma göre 1.500 2.000 arasında değişebilir.Sanıyorum Keeway Superlight,Mct 250 vb. modeller olabilir.

Müsizyen arkadaşlar varsa takas ta yapabiliriz belki.

Bir umut veriyorum ilanı hadi hayırlısı :)

İletişim için buradan veya [email protected] adresinden(msn'de açık) veya 536 262 08 02 'den ulaşabilirsiniz(her zaman açamayabiliyorum msj atarsanız sevinirim.)

Yolunuz açık olsun.
Sevgiler.

Ömer.

eklemeyi unutmuşum ; scooter tipi aramıyorum.
 
Son düzenleme:

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
hem ucuz olsun, hem ayağına getirsin. hemde taksit yapsın. hemde scooter olmasın.


www.sahibinden.com sitesini ziyaret edebilirsin. biraz araştır derim.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
70
araştırdım merak etmeyin.ancak mesaj gönderdiğim ilan sahiplerinden dönüş alamadım.
ayağına getirmek kesinlikle yanlış tabir.Kızılay'da oturuyorum Ankara içinden birinin pekala uğrayacağı bir yer.Şehir dışından olursa tabi ki imkanı olan birini kastettim,ben getirebilsem ne ala zaten :).Deneyimsiz olduğum için rica ettim.

İsteklerim çok tabi ona birşey diyemeyeceğim,yine de belki olabilir diye yazayım dedim.Bedava versinler diye ilan açmadım tabi ama esnek veya ihtiyaç fazlası,kullanmama ,fazla motor gibi seçenekler olabilir diye düşündüm.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
araştırdım merak etmeyin.ancak mesaj gönderdiğim ilan sahiplerinden dönüş alamadım.
ayağına getirmek kesinlikle yanlış tabir.Kızılay'da oturuyorum Ankara içinden birinin pekala uğrayacağı bir yer.Şehir dışından olursa tabi ki imkanı olan birini kastettim,ben getirebilsem ne ala zaten :).Deneyimsiz olduğum için rica ettim.

İsteklerim çok tabi ona birşey diyemeyeceğim,yine de belki olabilir diye yazayım dedim.Bedava versinler diye ilan açmadım tabi ama esnek veya ihtiyaç fazlası,kullanmama ,fazla motor gibi seçenekler olabilir diye düşündüm.

yahu hemen küstürmeyin adamı...:p

biraderim site moderatörü Prometheus nickli kişide sana uygun bir makina var...düşünürsen Aprılıa...üzerine 3-5 koyarsan hayırlısı olur artık...:cherry:


sağda nickler bölümünde kırmızı boltla yazar PRO...adı Onur...yapar bi jest sana...:p
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
70
yahu hemen küstürmeyin adamı...:p

biraderim site moderatörü Prometheus nickli kişide sana uygun bir makina var...düşünürsen Aprılıa...üzerine 3-5 koyarsan hayırlısı olur artık...:cherry:


sağda nickler bölümünde kırmızı boltla yazar PRO...adı Onur...yapar bi jest sana...:p

Teşekkürler :) .Eğer yanlış görmüyorsam 12.000 Ytl ve 600 cc üstü yazıyor ilanda :))) üstüne bir 8-10 koyup bir de 8-10 fırın ekmek yemem gerekir sanırım buna :D şu halde bişey desem anca küfür yerim :))
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşım sen olmicak dua'ya amin demişsin ama hadi hayırlısı..inş gönlünce bişeyler olur :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Teşekkürler :) .Eğer yanlış görmüyorsam 12.000 Ytl ve 600 cc üstü yazıyor ilanda :))) üstüne bir 8-10 koyup bir de 8-10 fırın ekmek yemem gerekir sanırım buna :D şu halde bişey desem anca küfür yerim :))

ben senin bütçeyi yanlış görmüşüm pardon....:wiinkk::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst