VINVIN(Hande)Kardeşimize Geçmiş Olsun Ziyaretine Davet!

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aha biz çevrimdışı olduk bi an...neyse öle olsun...çok konuşan az sevilirmiş...:pdoru valla...:p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim :rendeer::rendeer:

Ben yaklaşık 1 ay daha evdeyim 30 Nisanda da beklerim:wiinkk:

Metehan 30 nisana misafir kabul etme bekliyorum bak ona göre :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim :rendeer::rendeer:

Ben yaklaşık 1 ay daha evdeyim 30 Nisanda da beklerim:wiinkk:

Metehan 30 nisana misafir kabul etme bekliyorum bak ona göre :queen:

aaa vinnoş beni seviyomuş..:pinşallah maşallah...:cat:eğer kısmet olursa kızımla gelicem...ya ismet ya kısmet artık...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Bu ziyaretimize bizlere eşlik eden Başta Ümmet Abimize ve sırasıyla İhsanhakan,Pınar,Sunedazzz,Gökhan,efedrin,marv ve ben jameika34 teşekkür ediyorum.(Kendimede bu arada teşekkür etmiş oldum:))
Rahatsız olmalarına rağmen bizleri evlerine davet eden, ikramlarda bulunan
Vınvın(Hande) ve Kırmızı(Özge) kardeşlerimede biran önce eski sağlıklarına geri dönmelerini temenni ediyorum. Biran önce iyileşip aramıza katılmanızı bekliyoruz haberiniz olsun.
Not: Biz Hande'ye geçmiş olsuna gittiğimizde Özge'ninde bir rahatsızlıkdan dolayı ameliyat olduğunu öğrenmiş olduk fakat o hemen iyileşmiş allahtan herikisinede geçmiş olsun dileklerinde bulunduk sizler (gelmek isteyipte gelemeyenler ve geçmiş olsun dileklerinde bulunanlar) ve kendi adımıza.:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
geçmiş olsun kardeşlerimize
inş. en kısa sürede aramızda görmek istiyoruz sizleri:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
kendisini tanımıyorum ama bende ankaradan geçmiş olsun diyorum acil şifalar diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
Hande'cim geçmiş olsun.Motorum olmadığı için etkinliklere katılamıyorum.
Umarım en yakın zamanda sağlığına kavuşursun.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Tekrardan Geçmiş olsun ıkınızıde :rendeer: tabi banyodakı kombı ıcın benı uyarmadıgınızdan ufak bi sarsıntı gecırdım :queen:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
Kahvede Yapamadım Zaten GKN abi :salut: Kısmet Bidahaki Sefere Ama Elimden Geldiğince Çay Tazelemede Problem Olmadı. İhsan abi Beni Cok Azarladı Ama:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
tabi banyodakı kombı ıcın benı uyarmadıgınızdan ufak bi sarsıntı gecırdım :queen:[/QUOTE]


:pr:kombi olayı nedir ben anlamadım hımmm yoksa kombiye kafayımı çarptın yoksa elektrik kaçağımı vardı:pale:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
104
tabi banyodakı kombı ıcın benı uyarmadıgınızdan ufak bi sarsıntı gecırdım :queen:


:pr:kombi olayı nedir ben anlamadım hımmm yoksa kombiye kafayımı çarptın yoksa elektrik kaçağımı vardı:pale:[/QUOTE]


Kafayı Çarpmak Demeyelimde :farao:Daha cok kombiye kafa atmak:pr::queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
:pr:kombi olayı nedir ben anlamadım hımmm yoksa kombiye kafayımı çarptın yoksa elektrik kaçağımı vardı:pale:


Kafayı Çarpmak Demeyelimde :farao:Daha cok kombiye kafa atmak:pr::queen:[/QUOTE]


Kafaya birşey olmadığına göre sorun yok ozaman.. sanada geçmiş olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst