- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
30 nisanda sizdeyiz, topic açılmış nede olsa:mrgreen:
poğçayla, kek varsa ben gene varım:cherry:
Kimden izin aldın sen bakıyım ::miiz::
30 nisanda sizdeyiz, topic açılmış nede olsa:mrgreen:
poğçayla, kek varsa ben gene varım:cherry:
Kimden izin aldın sen bakıyım ::miiz::
bidahaki ziyarete bende geleyim bu sefer ayıp oldu tayfa eksik kalmıs![]()
Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim :rendeer::rendeer:
Ben yaklaşık 1 ay daha evdeyim 30 Nisanda da beklerim:wiinkk:
Metehan 30 nisana misafir kabul etme bekliyorum bak ona göre :queen:
Tekrardan Geçmiş olsun ıkınızıde :rendeer: tabi banyodakı kombı ıcın benı uyarmadıgınızdan ufak bi sarsıntı gecırdım :queen:
tabi banyodakı kombı ıcın benı uyarmadıgınızdan ufak bi sarsıntı gecırdım :queen:
r:kombi olayı nedir ben anlamadım hımmm yoksa kombiye kafayımı çarptın yoksa elektrik kaçağımı vardı
ale:
Kafayı Çarpmak Demeyelimde :faraoaha cok kombiye kafa atmak
r::queen: